دانلود Cisdem WindowManager v3.3.0 MacOS - نرم افزار مدیریت پنجره ها در مک
For macintoush

دانلود ویندوز منیجر برای مک

Cisdem WindowManager نام نرم افزاری قدرتمند است که وظیفه آن همان طور که اشاره شد مدیریت بر پنجره های باز و اجرا شده بر روی صفحه نمایش است. با استفاده از این نرم افزار کاربران می توانند به راحتی پنجره های فعال را مدیریت نمایند. به عنوان مثال می توان پنچره های مرتبط با یک برنامه مرتبط ( همانند چندین پنجره مرورگر ) را در یک گروه دسته بندی کرد. همچنین شما می توانید در صفحه مقابل خود زمانی که چندین پنجره فعال را دارید اما اندازه های آن ها به گونه ای است که بر روی یکدیگر قرار می گیرند با یک کلیک تمامی پنچره ها را به صورت مرتب در اندازه های مناسب در کنار یکدیگر قرار دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت Actual Tools است.

قابلیت های کلیدی Cisdem WindowManager:
- نگه داشتن پنجره های با اهمیت تر در بالای دیگر پنجره ها
- تغییر اندازه دقیق پنجره ها
- قرار دادن دقیق پنجره ها در محل مورد نیاز
- امکان دسترسی سریع به توابع سیستمی مخفی شده، از طریق دکمه های اضافه شده در نوار عنوان هر پنجره
- خودکارسازی دستکاری پنجره هایی که به صورت روتین کاربرد دارند
- امکانات Virtual Desktops
- ابزارهای ویژه برای سیستم های چند مانیتوره
- امکان minimize کردن، roll up یا unroll پنجره ها، نیمه شفاف ساختن یک پنجره
- و ...
اما وجه تمایز Cisdem WindowManager نسبت به سایر نرم افزارهای مدیریت پنجره ها در چیست؟
اگر کار شما به گونه ایست که بایستی زمان کار با کامپیوتر پنجره های متعددی را بر روی دسکتاپ خود باز کنید و این کار شما را مشکل تر می کند، چرا که ناچار هستید دائما بر روی دکمه ی Minimize موجود بر روی پنجره ها کلیک کنید تا بتوانید به پنجره ی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید و در نتیجه شلوغی دسکتاپ و تسکبار، باعث اذیت شما می شود، Cisdem WindowManager به شما کمک خواهد کرد که کار خود را آسان تر و سریع تر انجام دهید. این نرم افزار دستور Roll Up را به منوی راست کلیک بر روی نوار عنوان پنجره ها، اضافه می کند که با استفاده از آن می توانید پنجره های باز شده بر روی دسکتاپ خود را جمع کنید به نحوی که تنها نوار عنوان آن ها بر روی صفحه باقی بماند. همچنین دکمه ای به نوار عنوان پنجره ها در کنار سایر دکمه ها، اضافه می شود که کوچک و بزرگ کردن پنجره ها را برای شما بسیار آسان خواهد کرد. به این ترتیب به راحتی می توانید بر روی پنجره های زیرین آن و یا بر روی دسکتاپ حرکت کنید و دیگر مجبور نخواهید بود بر روی دسکتاپ و یا نوار وظیفه به دنبال پنجره مورد نظر خود بوده و مرتباً سایر پنجره ها را کوچک و بزرگ کنید.

کلمات کلیدی: Minimize, Minimize Window, Minimizer, مینیمایز, مینیمایز اپلیکیشن, مینیمایزر, ماکسیمایز, مدیریت پنجره ها, مدیریت دسکتاپ, تولبار ریسایز, تغییر سایز پنج, Cisdem full software collection, زهسیثپ, زهسیثئ, Download WindowManager Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, صهدیخصپشدشلثق, صهدیخصئشدشلثق, Cisdem WindowManager can split screen into various sizes and positions on Mac. All you have to do is drag windows to the edges or corners of your screen, or use our grid system to select the area that the windows should cover and you can also set keyboard shortcuts., دانلود Cisdem WindowManager v2.0.0 MacOSX نرم افزار مدیریت پنجره ها در مک, دانلود نرم افزار های شرکت سیسدم, sdsnl, sdsnl, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ویندوز منیجر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, ,dkn,c lkd[v, ,dkn,c lkd[v, Cisdem WindowManager نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که وظیفه آن همان طور که اشاره شد مدیریت بر پنجره های باز و اجرا شده بر روی صفحه نمایش می باشد., minimize, minimize window, minimizer, مدیریت پنجره ها, مدیریت پنجره ها در مک, مدیریت دسکتاپ, تغییر سایز پنجره ها, دسکتاپ, Software, Utilities, نرم افزار, کاربردی, دانلود Cisdem WindowManager v3.3.0 MacOS - نرم افزار مدیریت پنجره ها در مک,
2021-08-19
15:48:31

دانلود Cisdem WindowManager v3.3.0 MacOS - نرم افزار مدیریت پنجره ها در مک

💻 نام نرم افزارWindowManager
📌 شماره نسخهv3.3.0
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل3 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/5/28
📊 تعداد دانلود5,387
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️