دانلود SketchUp Pro 2018 v18.1.1180 MacOS - نرم افزار طراحی سه بعدی برای مک
For macintoush

دانلود اسکچ آپ پرو برای مک

SketchUp Pro نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D می باشد. با استفاده از SketchUp Pro می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید. این برنامه بر خلاف سایر برنامه های 3D نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SketchUp Pro:
- امکان خلق، تغییر، چرخش و تغییر مقیاس اشکال هندسی
- امکان اضافه کردن بافت های جدید به مدلها یا ساخت بافت جدید
- امکان اضافه کردن سایه برای هر مدلی بر روی زمین
- امکان کار با برش مدلها
- ساخت آموزشهای مرحله به مرحله و تعاملی
- امکان اضافه کردن اجزای جدید مانند ماشین، درخت، در، پنجره و ... به مدل خود یا ساخت جزء جدید
- شبیه سازی محلهای مختلف دوربین
- ساخت تورهای مجازی
- امکان استخراج عکسهای دو بعدی از مدلهای شما
- امکان استفاده از زبان برنامه نویسی Ruby
- امکان وارد کردن تصاویر دو بعدی در فرمت های مختلف JPG و PNG و ...
- امکان دریافت و استخراج اطلاعات GIS
- امکان وارد کردن فرمت های سه بعدی از نرم افزارهای Maya‌ و 3ds Max و ..
- ساخت انیمیشن و استخراج ان به صورت AVI و MOV
- امکان استخراج تصاویر با ابعادی بزرگتر از صفحه نمایش
- و ...

اما وجه تمایز SketchUp Pro نسبت به سایر نرم افزارهای طراحی سه بعدی در چیست؟
با استفاده از نرم افزار SketchUp به راحتی می توانید به مدلهای خود جزئیات، بافت و ... با دقت بسیار بالا طراحی ابعاد اضافه نمایید، همچنین مدل ساخته شده خود را در نرم افزارGoogle Earth وارد کرده و یا با دیگران به اشتراک بگذارید، این نرم افزار کلیه ابزار لازم برای طراحی سه بعدی که در نرم افزارهای مشابه وجود دارد را در اختیار شما قرار می دهد با این تفاوت که کار شما بسیار ساده تر خواهد بود و با چند کلیک ساده می توانید پروژه های خوبی را طراحی نمایید.
ویژگی های موتور رندرینگ SU Podium :
یکی از برنامه های رندر برای نرم افزار اسکچ آپ، SU Podium می باشد. این موتور رندر به صورت پلاگین بر روی اسکچ آپ نصب می شود. Podium نسبت به دیگر برنامه های رندر محیط کاربری ساده تری داشته و یادگیری آن بسیار ساده است. همچنین هماهنگی بیشتری نیز با اسکچ آپ دارد. خاصیت Automatic material که در نسخه های جدید موجود است کار رندرگیری را بسیار ساده می کند. Su Podium برای آن دسته از کاربرانی مفید می باشد که نیازمند عملیات سریع، بدون دردسر و با کیفیت بالا می باشند. Su Podium نه پیچیدگی های VRay و Mental Ray را دارد و نه نیاز به فراگیری پارامترهای بسیار زیاد در عوض کیفیت رندرینگ بالایی را در اختیار شما قرار می دهد. کیفیت قابل قبول و سریع آن مخصوصا در صورت استفاده از نسخه 2 به بالا، باعث شده است که طرفداران زیادی را به سمت خود بکشاند.
ویژگی های موتور رندرینگ V-ray:
مهمترین خصوصیت این موتور رندرینگ پردازش دقیق و مناسب GI یا Global illumination می باشد.نام بردن از موتورهای رندرینگی که پردازش GI را به صورت واقع گرایانه انجام می دهند بدون Vray کاری اشتباه است.کیفیت تصویر خروجی در این موتور با استفاده از الگوریتم های پردازشی Tone mapping , Image Sampling , Image Filtering , Texture Filtering و دهها روش محاسباتی پیشرفته به بهترین حالت ممکن انجام می شود. کیفیت تصویر رندر شده در VRay در صورتی که کاربر آن توانایی استفاده از امکانات آن را داشته باشد در واقعیت بوده و عملا نمیتوان تفاوت تصویر واقعی و رندر شده را در آن تشخیص داد، روشی نیز به نام Brute Force در این موتور قرار دارد که روشی ساده و دقیق است که از نظر عملی نمیتوان به عنوان الگوریتم های Sampling از آن یاد کرد. در VRay به منظور افزایش دقت و کیفیت محاسبات GI ، ترکیب روشهای مختلف محاسبه روشنایی عمومی باعث می شود که کاربران بتوانند ضمن افزایش کیفیت نهایی، به روشهای گوناگون سرعت این پردازش را نیز افزایش دهند.همچنین الگوریتم های Ambient Occlusion را نیز در V-ray پیدا خواهید کرد.

کلمات کلیدی: Sketch, طراحی دیجیتال, مکینتاش, طراحی دیجیتال مک, طراحی حرفه ای, لایه بندی تصویر, ویرایش تصاویر, آخرین نسخه Sketch, طراحی در مک, طراحی مک, Trimble full software collection, فقهپذمث, فقهئذمث, Download SketchUp Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, سنثفزاعح حقخ, سنثفزاعح حقخ, The most intuitive way to design, document and communicate your ideas in 3D SketchUp is useful from the earliest stages of schematic design to the end of construction. Programming, diagramming, design development, detailing, documentation, RFIs-wherever you need drawings, you need SketchUp., دانلود SketchUp Pro 2017 MacOSX نرم افزار طراحی سه بعدی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت تریمبل, jvdlfg, jvdlfg, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش اسکچ آپ پرو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hs:] h\ \v,, hs:] hm mv,, SketchUp Pro نرم افزار قدرتمند همراه با ابزارهای متنوع جهت ساخت، ویرایش و انتشار مدل های 3D می باشد. با استفاده از SketchUp Pro می توانید طرح كلی یك خانه، كارخانه، كشتی، سفینه فضایی و دیگر اجسام مورد نظر خود را تهیه كرده و رنگ آمیری نمایید., Sketch, لایه بندی تصویر, مکینتاش, ویرایش تصاویر, آخرین نسخه Sketch, طراحی مکینتاش, طراحی وکتور, طراحی حرفه ای, طراحی دیجیتال, طراحی دیجیتال مک, Design & Graphics, Development, Software, Utilities, طراحی و گرافیک, توسعه, نرم افزار, کاربردی, دانلود SketchUp Pro 2018 v18.1.1180 MacOS - نرم افزار طراحی سه بعدی برای مک,
2019-05-26
12:29:59

دانلود SketchUp Pro 2018 v18.1.1180 MacOS - نرم افزار طراحی سه بعدی برای مک

💻 نام نرم افزارSketchUp Pro
📌 شماره نسخهv2018 v18.1.1180
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل771 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/8/29
📊 تعداد دانلود45,097
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️