دانلود VideoScribe Pro v2.3.3 MacOS - نرم افزار ساخت انیمیشن و تصاویر متحرک برای مک
For macintoush

دانلود ویدیو اسکرایب برای مک

نرم افزار VideoScribe ابزاری منحصر به فرد برای ساخت ویدئو های متحرک به ساده ترین و سریعترین شکل ممکن بدون دانستن تکنیک و یا دانش طراحی است. شما می توانید ویدئو های تجاری و بازاریابی فوق العاده، ویدئو های آموزشی گام به گام و... را ایجاد کنید و در تمامی آنها از جلوه های بصری، متن، لوگو، عکس، موزیک و سایر مولتی مدیاها استفاده کنید و ویدئو هایی جذاب را برای ارائه به مخاطبانتان آماده کنید. در این نرم افزار همچنین کتابخانه ای حاوی هزاران عکس و صوت ذخیره شده که شما می توانید در انیمیشن هایتان از آنها بهره ببرید و یا صدای مورد نظرتان را ضبط نموده و از آن استفاده کنید. این نرم افزار این امکان را به شما می دهد که فایلهای ویدئویی و انیمیشن ها را با سایرین در محیط های دیگر از جمله پاورپوینت و شبکه های اجتماعی مانند YouTubeو Facebook به اشتراک بگذارید و یا آن ها را با کیفیت HD در کامپیوترتان ذخیره کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VideoScribe:
- ایجاد فایل خروجی با کیفیت HD
- ایجاد فایل خروجی به صورت ویدیو های فلش و Quick time
- دارای کتابخانه عکس، صوت و متن
- پشتیبانی از زبان فارسی
- قابلیت ترکیب و اضافه کردن چندین فایل تصویری متحرک و ایجاد ویدئوهای کامل
- این نرم افزار شما را  متمایز می کند
- قابلیت اضافه کردن نمودار و امارهای مختلف به اسلایدها
- قابلیت انتخاب و اضافه کردن رنگ های مختلف برای قالب کلی ویدئو
- قابلیت های اضافه کردن گراف های مختلف به نرم افزار
- قابلیت اضافه کردن و ایمپورت مستقیم فایل از اکسل و ویدئو اسکرایب به این نرم افزار
- قابلیت اضافه کردن افکت های صوتی به ویدئو
- راهنمای کامل و حرفه ای برای کار با نرم افزار
- بسیار ویژگی های دیگر که با نصب این نرم افزار می توانید از آنها استفاده کنید
- تهیه تصاویر متوالی JPG & PNG
- اشتراک گذاری محصول در شبکه های اجتماعی مانند Facebook و YouTube
- و ...
اما وجه تمایز VideoScribe Pro نسبت به سایر نرم افزارهای ساخت انیمیشن و تصاویر در چیست؟
VideoScribe نرم افزاری حرفه ای و کاربردی برای طراحی ویدئوهای انیمیشنی می باشد که قابلیت طراحی و ایجاد ویدئوهای با کیفیت جالب و انمیشینی را به شما میدهد. علاوه بر این می توانید با استفاده از این نرم افزار طرح های ذهنی خود را بر روی نرم افزار آورده و ویدئوهای انیمیشینی جالبی را ایجاد نمایید. با این نرم افزار می توانید ویدئوهای تبلیغاتی، متون آموزشی، اضافه کردن اسلایدها و تصاویر ویدئویی به سخنرانی و سمینارتان، طرح های ذهنی، نمایش دادن متون، نمایش لوگو و تصاویر مختلف برای شیفته کردن حضار استفاده نمایید. علاوه براین شما می توانید بدون نیاز به دانش خاصی در زمینه طراحی گرافیک و انیمیشن سازی فقط با استفاده از این نرم افزار براحتی کلیپ‌های مهندسی یا تجاری خودتان را ایجاد نمائید، عکس‌های مورد نظرتان را به آن اضافه کنید، لوگو و متن مورد نظرتان را نیز درج نمائید و در آخر یک صدای مجازی نیز برای توضیح هر بخش قرار دهید تا موضوع را کاملا اتوماتیک و با مدیریت بسیار بالا به مخاطب انتقال دهید.
فایل خروجی را می‌توانید با کیفیت HD و با سرعت بسیار بالائی تهیه نمائید و به صورت فایل‌های قابل اجرا در وب و یا به روی CD ذخیره نمائید، اکنون کافیست این اطلاعات را به دست مخاطب تان برسانید تا به راحتی و بدون نیاز حضوری تان همه آنچه نیاز داشته اید را انتقال داده باشید. نرم افزار ساخت کلیپ Sparkol یکی از بهترین‌ها در زمینه ساخت کلیپ‌های انیمیشن تجاری است که کمتر کسی با آن آشنائی دارد.

کلمات کلیدی: Sparkol VideoScribe, برنامه ساختن انیمیشن, دانلود Sparkol VideoScribe, دانلود Sparkol VideoScribe, ساخت آسان انیمیشن, ساخت انیمیشن, ساخت انیمیشن های ویدیو, sparkol full software collection, سحشقنخم, سحشقنخم, Download VideoScribe Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, رهیثخسزقهذث حقخ, رهیثخسزقهذث حقخ, VideoScribe is a unique way to create engaging animated videos quickly and easily. You are empowered to bring impact to your message without technical or design knowledge. You can create amazing marketing videos, دانلود VideoScribe Pro MacOSX نرم افزار ساخت انیمیشن و تصاویر متحرک برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اسپارکول, hs\hv:,g, hsmhv:,g, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ویدیو اسکرایب, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, ,dnd, hs:vhdf, ,dnd, hs:vhdf, نرم افزار VideoScribe ابزاری منحصر به فرد برای ساخت ویدئو های متحرک به ساده ترین و سریعترین شکل ممکن بدون دانستن تکنیک و یا دانش طراحی است., animate, animate object, animation, animation creator, animation designer, create animation, design animation, designer, نرم افزار, انیمیشن, ساخت انیمیشن, طراحی, Multimedia, Software, Utilities, مالتی مدیا, نرم افزار, کاربردی, دانلود VideoScribe Pro v2.3.3 MacOS - نرم افزار ساخت انیمیشن و تصاویر متحرک برای مک,
2016-03-15
19:39:26

دانلود VideoScribe Pro v2.3.3 MacOS - نرم افزار ساخت انیمیشن و تصاویر متحرک برای مک

💻 نام نرم افزارVideoScribe Pro
📌 شماره نسخهv2.3.3
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل117 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1394/12/25
📊 تعداد دانلود9,681
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️