دانلود Microsoft Powerpoint v16.66 MacOS - نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت برای مک
For macintoush

دانلود پاورپوینت ۲۰۱۹ مکینتاش برای مک

برنامه Microsoft PowerPoint یکی از برنامه های بسته نرم افزاری Office به شمار میرود که با آن میتوانید مجموعه اسلایدهایی که متن را با متن های رسم شده Clipart، عکس، صدا، تصویر و حتی جلوه های ویژه متحرک نمایش دهید. سپس میتوانید کارتان را به اسلایدهای 35mm تبدیل کنید. علاوه بر اینها چون Microsoft Power Point یک Package است میتوانید سند های Word، کاربرگهای Excel را به صورت گرافیک و متن و به Microsoft Power Point اضافه نمایید. در حقیقت Microsoft Power Point قسمت سمعی، بصری برنامه Office است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft PowerPoint:
- Tell Me What You Want to Do
این قابلیت جدید روشی سریع و آسان برای دریافت راهنمایی در هر فرآیند یا قابلیت است. تنها کافی ست نشانگر را روی آیکن لامپ روشن بگذارید یا روی گزینه Tell Me What You Want to Do کلیک کرده و سؤال مورد نظرتان را تایپ نمایید. به عنوان مثال، add animation (اضافه کردن انیمیشن) را اضافه کنید تا چند گزینه مرتبط با کلمه ای که وارد کرده اید برایتان فهرست شود. یکی از گزینه ها را انتخاب کنید تا زیر منوهای قابلیت ها، گزینه های اضافه، دستورالعمل ها یا سایر زیر منو ها ظاهر شوند. در مورد این مثال، زیر منوی انیمیشن ظاهر می شود که چند جلوه گوناگون را نمایش می دهد. در میان این فهرست بگردید، یا یکی از زیر منوهای More Effects (جلوه های بیشتر) را انتخاب کنید تا گزینه های بیشتری را مشاهده کنید.
- تالیف مشارکتی
اکنون می توانید برنامه ها یا پروژه ها را در میان حافظه ابری به اشتراک بگذارید. روی منوی روبان روی گزینه Share کلیک کنید تا کنفرانسی که قرار است ارائه دهید را روی SharePoint، OneDrive یا OneDrive ذخیره نمایید. سپس پنل Share از شما می خواهد تا افراد مورد نظر خود را دعوت کنید تا پروژه های خود را با آنان به اشتراک بگذارید. برای دسترسی به کتاب آدرس Outlook، روی آیکن کتاب کوچک واقع در سمت راست بخش Invite People کلیک کنید. زمانی که این گزینه انتخاب شد، روی بخش تاییدیه ها در زیر گزینه Invite People کلیک کنید تا به شرکایتان اجازه دسترسی به اسناد و مدارک را بدهید، و در صورت تمایل بتوانند وارد پیام شوند. در نهایت روی گزینه Share کلیک کنید.
بنابراین پاورپوینت ایمیلی برای همکارانتان ارسال می کند و از آنان دعوت می کند تا ارائه شما را مشاهده یا ویرایش کنند. همچنین می توانید یک نسخه کپی شده یا PDF ارائه خود را به صورت ایمیل پیوست نمایید.
تذکر: File > History را انتخاب کنید تا فهرستی از همه تغییرات را مشاهده نمایید و/یا به نسخه های قدیمی تر دسترسی پیدا کنید. همچنین توجه داشته باشید زمانی که ارائه خود را به صورت ویدئو در می آورید، می توانید رزولوشن فایل را بر اساس صفحه نمایش انتخاب کنید.
- Smart Lookup و Bing Insights
این قابلیت، در واقع مدل پیشرفته قابلیت Smart Lookup سابق در نسخه 2013 است که نام آن نیز به Bing Insights تغییر یافته است. این گزینه دسترسی سریع و آنی تنها با یک کلیک به اینترنت را توسط منابع متعددی مانند Bing Snapshot، ویکی پدیا، دیکشنری آکسفورد و جستجوی تصویر بینگ به کاربر می دهد.
از یکی از اسلاید ها کلمه یا عبارتی را انتخاب کنید، روی آن راست کلیک کنید، سپس از منوی پایینی Smart Lookup را انتخاب کنید. پنل Smart Lookup در سمت راست ظاهر می شود و چندین نتیجه واژه ای که جستجو کرده اید را نمایش می دهد (در صورتی که تصاویر نیز وجود داشته باشد هم ظاهر می شوند). پایینتر بروید تا همه نتایج را ببینید.
پنل Smart Lookup دو گزینه برای معیار جستجو دارد: Explore برای اطلاعات و تصاویر یا Define برای تعاریف، مترادف ها، گزینه های قواعد دستوری و اصل و ریشه کلمه.
- ترکیب فرمول ها
این قابلیت در Word و Excel 2016 هم موجود هستند. Insert و سپس Equation را انتخاب کنید و در میان فهرست یا Library یکی را انتخاب نمایید، یا اینکه Insert > Equation > Ink Equation را برگزینید و به صورت دستی یکی را روی صفحه استاندارد مخصوص طراحی بنویسید (با قلم، ماوس یا انگشتان خود) که سپس Office آن را به متن تبدیل می کند. گزینه های روی صفحه طراحی عبارتند از Write یا نوشتن، Erase یا حذف کردن، Select & Correct یا انتخاب و تصحیح و Clear یا پاک کردن. قابلیت Math یا ریاضی نیز موجود است که به کار همه افراد نمی آید.
- گرافیک ها
تعدادی قابلیت گرافیکی جدید نیز اضافه شده است: انتقال جدیدی به نام Morph؛ یک قابلیت کمکی به نام Design Ideas؛ تعدادی فرمت جدید و سریع برای شکل ها و پنج نوع نمودار جدید.
- انتقال Morph
اختلافات جزئی انتقال بین اسلاید ها می تواند به معنی تفاوت بین ارائه جالب و جذاب و مخاطبین خسته و خواب آلود باشد. این قابلیت انتقال Morph جدید باعث می شود ابزارها و گزینه ها در حین پنهان شدن در داخل یا بیرون چارچوب متحرک نشان داده شوند. اسلاید ها باید یک یا چند ابزار مشترک داشته باشند تا این قابلیت کار کند.
آسان ترین روش برای تنظیم انتقال Morph این است که همه ابزارها را روی اولین اسلاید ایجاد کنید، سپس آن اسلاید را به هر تعداد که لازم است کپی کنید. سپس به ابزارهای دیگر بروید، بعضی از آن ها را حذف یا آن ها را مرتب کنید تا از یک اسلاید به اسلاید بعدی ظاهر شود.
- فرمت های شکل سریع
این قابلیت روش دیگری ست که به طراحان کمک می کند تا به سرعت ارائه خود را به اسلاید تبدیل کنند. بجای اینکه همیشه سبک های جدیدی برای ارائه خود خلق کنید (که کاری زمانبر است)، پاور پوینت جدید تعدادی سبک طراحی از قبل تنظیم کرده که می توانید آن ها را با یک کلیک بکار ببرید. اگر می خواهید روی طراحی بیشتر کار کنید، کلیک روی هر پالت رنگ راحت تر از آن است که همه جلوه ها را انتخاب کنید.
یک شکل طراحی کنید. روی Quick Styles کلیک کنید، اگرچه هنوز هم در حالت انتخاب شده باشد، سپس از منو یک پیش تنظیمات را انتخاب کنید. هر زمان که شکلی انتخاب شد، منوی ابزارهای Format/Drawing به طور اتوماتیک گروه Drawing را نمایش می دهند.
- ایده های طراحی
این قابلیت جدید چند "ایده طراحی" (Design Ideas ) برای چیدمان هر اسلاید در متن ارائه شما پیشنهاد می کند که اجزای گرافیک را در بر می گیرد. این قابلیت مانند یک مشاور است که متن شما را بررسی می کند و ایده هایی برای کنفرانسی بهتر به شما ارائه می کند. همچنین عملکرد این قابلیت خودکار است: به محض اینکه وارد یک تصویر می شوید، پنل Design Ideas در سمت راست باز می شود، چند گزینه طراحی متفاوت را برای اسلاید جدید پیشنهاد می کند.
یکی از طراحی ها را انتخاب کنید، سپس محتوای بیشتری به اسلاید خود اضافه کنید. اگر هیچ یک از ایده های طراحی را نپسندیدید، پنل را ببندید و خودتان شروع به طراحی کنید.
- نمودارهای جدید
پاورپوینت دارای پنج نمودار جدید است که اعداد تان را به نمایش می گذارد: نمودار درختی یا Treemap، نمودار جعبه ای یا Box and Whisker، نمودار دما یا Sunburst، نمودار مستطیلی یا Pareto و نمودار آبشاری یا Waterfall. فقط کافی ست گزینه های Insert و سپس Chart را کلیک کنید، سپس یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. زمانی که نموداری را تشکیل دادید، وارد داده های نمودار شوید تا شاهد تغییر تصویر باشید. روی علامت + کلیک کنید تا اجزای نمودار مانند عنوان، برچسب های داده ها و علائم را تغییر دهید. روی آیکن قلمو کلیک کنید تا سبک و رنگ را تغییر دهید.

کلمات کلیدی: نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت برای مک, نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت, مایکروسافت پاورپوینت برای مک, مایکروسافت پاورپوینت, مایکروسافت پاورپوینت در مک, Microsoft full software collection, پهزقخسخبف, ئهزقخسخبف, Download Microsoft Powerpoint Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پهزقخسخبف حخصثقحخهدف, ئهزقخسخبف حخصثقحخهدف, Microsoft PowerPoint interacts with other Office products such as Microsoft Word and Excel, and is included with most Microsoft Office packages. , دانلود Microsoft PowerPoint MacOSX نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت مایکروسافت, lhd:v,shtj, lhd:v,shtj, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش پاورپوینت ۲۰۱۹ مکینتاش, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, \h,v\,dkj ۲۰۱۹ l:dkjha, mh,vm,dkj ۲۰۱۹ l:dkjha, برنامه Microsoft PowerPoint 2016 يکي از برنامه هاي بسته نرم افزاري Office به شمار ميرود که با آن ميتوانيد مجموعه اسلايدهايي که متن را با متن هاي رسم شده Clipart، عکس، صدا، تصوير و حتي جلوه هاي ويژه متحرک نمايش دهيد. سپس ميتوانيد کارتان را به اسلايدهاي 35mm تبديل کنيد., Microsoft PowerPoint, Microsoft PowerPoint برای مک, Microsoft PowerPoint در مک, مایکروسافت پاورپوینت, مایکروسافت پاورپوینت برای مک, مایکروسافت پاورپوینت در مک, Office & Business, اداری و تجاری, دانلود Microsoft Powerpoint v16.66 MacOS - نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت برای مک,
2022-10-22
19:19:05

دانلود Microsoft Powerpoint v16.66 MacOS - نرم افزار مایکروسافت پاورپوینت برای مک

💻 نام نرم افزارMicrosoft Powerpoint
📌 شماره نسخهv16.66
📁 دسته بندیاداری و تجاری
💾 حجم فایل810 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/7/30
📊 تعداد دانلود99,931
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️