دانلود  Left 4 Dead 2 v1.0 MacOS - بازی چهار بازمانده برای مک
For macintoush

دانلود چهار بازمانده برای مک

بازی بسیار زیبا و پر سرو صدای کمپانی Valve سازنده سری بازی های بسیار مطرح Counter Strike و Half-Life این بار با اکشن Left 4 Dead سبک نوینی از بازی های اکشن آفلاین و آنلاین و انفرادی و گروهی را برای علاقمندان عرضه کرده است. Left 4 Dead یک بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد آور اکشن است که شما را در نبردی هولناک و سهمگین در برابر موجودات مخوف Zombie قرار می دهد و شما توانایی مبارزاتی خود را که تا به امروز به دست آورده اید را باید در این بازی اکشن اول شخص مصرف کنید. مبارزات سریع و بسیار پرهیجان که شما زمانی را برای از دست دادن ندارید. رویارویی با زامبی ها در هر مرحله از ویژگی های دوست داشتنی است که در کمتر بازی کامپیوتری امروزی بدان توجه می شود و در Left 4 Dead کاملا بارز است. قابلیت بازی تا سقف هشت بازیکن، خشونت بسیار بالای بازی در کشتار، گرافیک بسیار عالی و خیره کننده و فیلم نامه و گیم پلی کامل و بسیار سرگرم کننده همه و همه موجب شد تا Left 4 Dead کمپانی بزرگ Valve بتواند به یکی از بهترین های 2008 در پایان این سال مبدل شود. بازی زیبای Left 4 Dead توانست نمره فوق عالی منتقدان وبسایت مطرح نقد بازی دنیا، GameSpot را از آن خود کند.

قابلیت های کلیدی بازی Left 4 Dead :
- بازی فوق العاده زیبا و اعتیاد آور اکشن انفرادی و چندنفره
- هوش مصنوعی بسیار پیشرفته که همراه با خود شخصیت های بسیار مخوفی را هوشمند می کند
- 20 نقشه و محیط بازی متفاوت و عظیم برای بازی های زیبای تحت شبکه و آنلاین
- امار دقیق جزئیات فعالیت های انجام شده توسط بازیکن در هر مرحله و قسمت از بازی
- دارای چندین مبارزه مختلف
- گرافیک قابل قبول بازی
- محیط بسیار زیبا و جذاب
- گیم پلی و کنترل های ساده و آسان بازی
- و ...
اما وجه تمایز نسخه جدید Left 4 Dead نسبت به نسخه قبلی در چیست؟
بازی Left 4 Dead 2 اینبار در جنوب آمریکا جریان دارد و از ساوانا جرجیا آغاز و تا نیواورلئان ادامه می‌یابد. ۴ شخصیت جدید در شماره دوم معرفی خواهند شد که طبق بازی اصلی، سوابقشان با گفتگوهایشان در بازی مشخص می‌شود. Coach ،Rochelle ،Ellis و Nick نام شخصیت‌های جدید است. در همه نقشه‌ها قابلیت بازی مشارکتی وجود دارد. علاوه بر این یک حالت مسابقه‌ای تازه نیز طراحی شده است. Left 4 Dead 2 بازی تیر اندازی اول شخص که توسط کمپانی والو و با موتور بازی سورس طراحی شده. کلا سری بازی های Left 4 Dead از داستان خاصی بهره نمی برند. اما از آنجایی که هر بازی ای برای شروع نیاز به یک بهانه دارد، بازی Left 4 Dead 2 نیز از با یک سوژه بسیار ساده شروع می شود. همانند نسخه قبل شما در شهری قرار دارید که مملو زامبی است و فقط ۴ نفر از افراد آن شهر سالم مانده اند. این گروه چهار نفره را سه مرد به نام های کوچ (Coach)، الیس (Ellis)، نیک (Nick) و یک زن به نام راچل (Rochelle) تشکیل می دهد. آقای کوچ یک مربی فوتبال در دبیرستان بوده است. الیس نیز یک مهندس بسیار باهوش است. نیک هم از جمله افرادی است که زیاد جذاب به نظر نمی رسد. او یک فرد خلافکار است که از بد روزگار در این مکان گرفتار شده است. آخرین نفر هم که راچل نام دارد ، یک خبرنگار است که برای شبکه های خبری آن محل کار می کرده است. حال این چهار نفر باید از مکان های مختلف از دست زامبی ها فرار کنند و با همکاری یکدیگر جان سالم به در ببرند.مطمئنا وقتی بازیLeft 4 Dead را می خرید از این بازی انتظار گرافیک بالا و خیره کننده را ندارید. گرافیک بازی از لحاظ تکنیکی هیچ حرفی برای گفتن ندارد. بافت های بازی ساده و بدون جزئیات هستند. طراحی سلاح ها و ابزاری که در بازی قرار دارند نیز بسیار ساده و بی کیفیت هستند و پس از دیدن سلاح های بازی Modern Warefare 2 این ها بیشتر به اسباب بازی شبیه هستند. اما با این حال گرافیک بازی کاملا با این سبک هماهنگ است. یکی از مسائلی که به شدت در این بازی خوب است نورپردازی آن است. کلا بازی در هر زمینه ای که مشکل داشته باشد نورپردازی بسیار خوبی دارد. نور چراغ قوه شما به خوبی در محیط منعکس می شود. سایه های تشکیل شده از نور به خوبی با جهت تابش نور تغییر می کنند. تمام منبع های نور بازی کاملا واقعی هستند و تاثیر ، زیادی روی سایه ها می گذارند.

کلمات کلیدی: Left 4 Dead, بازی چهار بازمانده برای مک, Left 4 Dead 2, دانلود Left 4 Dead 2, دانلود Left 4 Dead 2 برای مک, دانلود Left 4 Dead 2 مک, Valve full software collection, رشمرث, رشمرث, Download Left 4 Dead Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, مثبف 4 یثشی, مثبف 4 یثشی, Set in the zombie apocalypse, Left 4 Dead 2 (L4D2) is the highly anticipated sequel to the award-winning Left 4 Dead, the #1 co-op Left 4 Dead 2game of 2008., دانلود Left 4 Dead 2 MacOSX بازی چهار بازمانده برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت والو, ,hg,, ,hg,, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش چهار بازمانده, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, ]ihv fhclhkni, ]ihv fhclhkni, بازی بسیار زیبا و پر سرو صدای کمپانی Valve سازنده سری بازی های بسیار مطرح Counter Strike و Half-Life این بار با اکشن Left 4 Dead سبک نوینی از بازی های اکشن آفلاین و آنلاین و انفرادی و گروهی را برای علاقمندان عرضه کرده است., Left 4 Dead, Left 4 Dead 2, بازی چهار بازمانده مک, بازی چهار بازمانده برای مک, دانلود Left 4 Dead 2, Action, Game, اکشن, بازی, دانلود Left 4 Dead 2 v1.0 MacOS - بازی چهار بازمانده برای مک,
2016-04-07
08:52:51

دانلود Left 4 Dead 2 v1.0 MacOS - بازی چهار بازمانده برای مک

💻 نام نرم افزارLeft 4 Dead
📌 شماره نسخهv2
📁 دسته بندیبازی
💾 حجم فایل4000 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/1/18
📊 تعداد دانلود16,669
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️