دانلود Pano2VR v6.0.1 MacOS - نرم افزار ساخت تصاویر پاناروما برای مک
For macintoush

دانلود پانو 2 وی آر برای مک

تصاویر Panorama عکسهایی از یک منظره و یا یک محیط به صورت یکپارچه بوده که میتواند در یک سایت یا وبلاگ قرار گرفته و به گونه ای طراحی شود که در هنگام مشاهده تصاویر محیطی مجازی و شبیه سازی شده را همانند منظره واقعی مشاهده کنید. با برنامه Pano2VR میتوانید تصاویر پانوراما را در زمان کوتاهی ایجاد کنید. این نرم افزار از پارانوماهای استوانه ای و کروی، Cube face, Cross, T, Strip و QuickTime VR به عنوان فرمت‌های ورودی پشتیبانی کرده و قابلیت تبدیل این فرمتها به یکدیگر برای رتوش Cube face‌ها را دارد. از ویژگی‌های متعددی برای ساخت تصاویر برخوردار بوده و به کمک این ویژگی‌ها و امکانات متعدد ساخت تصاویر با سرعت و راحتی بیشتری انجام می‌گیرد. این نرم افزار قابلیت تبدیل تصاویر به HTML5, QTVR و Flash را نیز دارد و محصولی از شرکت Garden Software است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Pano2VR :
- پشتیبانی از فرمت‌های مختلف برای فایل ورودی
- ویرایش پوسته ی پلیر پارانوما
- بازدهی فایل Flash 8, 9, 10
- افزودن موسیقی به پارانوما
- بازدهی QuickTime VR
- استفاده از Patch Tool
- ویرایش پوست و طراحی رابط برنامه و اضافه کردن دکمه ها و گرافیک
- اضافه کردن انیمیشن ها و جلوه های صوتی
- ویرایش صدا برای تلفن های موبایل و همچنین اضافه کردن صدای ساده پس زمینه
- قابلیت چرخش پانوراما های استوانه ای و همچنین مکعبی به طور خودکار با امکان انتخاب جهت، سرعت و تاخیر چرخش
- تبدیل تصاویر به HTML5, QTVR و Flash
- خروجی پانورامای خود در قالب HTML5 به منظور پخش پانوراما بر روی دستگاه ها و مرورگر هایی که از فلش پشتیبانی نمی کند

اما وجه تمایز Pano2VR نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
Pano2VR Pro یک نرم افزاری دستی کارآمد است که به شما کمک می کند تا تصاویر پانورامیک خود را به فرمت های Adobe Flash 8, QuickTime VR و Flash 9 و 10 تبدیل کنید. این نرم افزار ویژگی هایی همچون پوسته هایی با قابلیت شخصی سازی، Multiresolution و Hotspot را به کاربران خود ارائه کرده و دست آنها را برای ایجاد هر گونه تنظیمات باز می گذارد. در Pano2VR با استفاده از Patch Tool می توانید تصویر ورودی را به صورت پویا اصلاح کنید و همچنین ویژگی ویرایش پوسته به شما اجازه می دهد تا نمای پنجره ی پلیر پانارومای خود را به دلخواه تنظیم کنید. در آخر میتوان به قابلیت ویرایش صدا در این نرم افزار اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد که موسیقی مورد نظرش را به پارانومای خود اضافه کند.

کلمات کلیدی: ساخت تصاویر پاناروما, تصاویر پاناروما, پاناروما, ساخت تصاویر پاناروما برای مک, تصاویر پاناروما برای مک, تصاویر پاناروما برای مک, پاناروما برای مک, Pan, Garden Software full software collection, لشقیثد سخبفصشقث, لشقیثد سخبفصشقث, Download Pano2VR Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حشدخ2رق , حشدخ2رق , Pano2VR creates virtual tours for desktop and mobile devices by using a single responsive design. Convert your panoramic images into interactive 360 degree panoramas in HTML5, Flash, or QuickTimeVR., دانلود Pano2VR MacOSX نرم افزار ساخت تصاویر پاناروما برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت گاردن سافت ور, "hvnk shtj ,v, 'hvnk shtj ,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش پانو 2 وی آر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, \hk, 2 ,d hv, mhk, 2 ,d hv, با برنامه Pano2VR میتوانید تصاویر پانوراما را در زمان کوتاهی ایجاد کنید. این نرم افزار از پارانوماهای استوانه ای و کروی، Cube face, Cross, T, Strip و QuickTime VR به عنوان فرمت‌های ورودی پشتیبانی کرده و قابلیت تبدیل این فرمتها به یکدیگر برای رتوش Cube face‌ها را دارد., Pano2VR, Pano2VR برای مک, پاناروما برای مک, تصاویر پاناروما برای مک, ساخت تصاویر پاناروما برای مک, Design & Graphics, Software, طراحی و گرافیک, نرم افزار, دانلود Pano2VR v6.0.1 MacOS - نرم افزار ساخت تصاویر پاناروما برای مک,
2019-03-17
20:42:03

دانلود Pano2VR v6.0.1 MacOS - نرم افزار ساخت تصاویر پاناروما برای مک

💻 نام نرم افزارPano2VR
📌 شماره نسخهv6.0.1
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل276 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/12/26
📊 تعداد دانلود7,440
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️