دانلود El Capitan Cache Cleaner v10.0.6 MacOS - نرم افزار پاکسازی حافظه کش برای مک
For macintoush

دانلود ال کپتن کش کلینر برای مک

El Capitan Cache Cleaner نرم افزاری کاربردی است که توسط آن می توانید فایل های کش را از سیستم عامل خود با یک کلیک پاک سازی کنید. این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارها برای پاکسازی سیستم عامل از فایل های کش است که می تواند فایل های داخل کش که از نرم افزارهای مختلف باقی مانده اند را از سیستم عامل حذف کند. این نرم افزار با بهینه سازی و فشرده سازی هایی که انجام می دهد، با دستوراتی خاص موجب می گردد کش های مربوط به وب سایت ها باعث افزایش سرعت وبگردی شما گردد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار El Capitan Cache Cleaner:
- پاکسازی فضای کش حافظه
- بهینه سازی کارآیی سیستم عامل
- محیط کاربری ساده و راحت
- حذف ایمن فایل ها
- مورد اعتماد میلیون ها کاربر در سراسر دنیا
- مراقبت هوشمند از مک
- اسکن سریع سیستم، نمایش مشکلات آن و بر طرف کردن آن‌ها با یک کلید
- بهینه ‌سازی و سازگارکردن هرچه بیشتر سیستم برای انجام بازی
- حذف برنامه های غیر ضروری
- بررسی و پاک سازی فایل های چند نسخه ای موجود در حافظه
- بازیابی و پاک سازی رم سیستم
- و ...

اما وجه تمایز El Capitan Cache Cleaner نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟ El Capitan Cache Cleaner یک برنامه با ابزار های کامل برای سیستم عامل OS X El capitan می باشد، که برای نگهداری از سیستم با آسان ترین روش و تنها با یک کلیک به بسیاری از دستورات سیستم عامل دسترسی داشته باشید. کاربران تازه کار و حرفه ای می توانند از ابزار های قدرتمند این برنامه استفاده کنند. این برنامه یکی از بهترین ابزار های نگه داری سیستم می باشد که در سرتاسر جهان میلیون ها کاربر را دارد. در زیر ویژگی های این نرم افزار را برایتان توضیح می دهیم.

نگه داری: بهترین گزینه برای نگه داری از سیستم ال کاپیتان خود می باشد. این برنامه دارای ابزار هایی می باشد که باعث می شود سیستم شما به بهترین نحو فعالیت کند. همچنین سلامت سیستم را بررسی می کند و به صورت اتوماتیک کارها را انجام می دهد. شما با استفاده از این برنامه مهندسی شده قدرتمند می توانید سیستم خود را در بهترین حالت از لحاظ کارآیی نگه داشته و همیشه سیستمی همانند روز اول داشته باشید.
بهینه سازی: باعث بهبود کارایی سیستم شما می شود، این نرم افزار با حذف کش های تنظیمات و اینترنت باعث می شود از رم و هارد دیسک شما محافظت کند و فایل ها و کش های اضافی وبیهوده را حذف می نماید. این برنامه شامل ابزار هایی می شود که به بهینه سازی فایل ها و رم شما کمک می کند.
سفارشی سازی: به شما اجزاه کنترل تجربیات سیستم عامل خود را می دهد . به کمک این برنامه می توانید Spotlight خود را خاموش کنید و یا بسیاری از آیتم های فولدر را روشن و یا خاموش نگه دارید .
آنتی ویروس: به شما در محافظت از سیستم خود در برابر ویروس ها و مخرب ها کمک می کند. این برنامه دارای لایه های مختلف و قدرتمند برای محافظت از سیستم شما می باشد. همچنین می تواند دانلود های شما را اسکن کند تا اگر مورد مشکوکی مشاهده شد از آن جلوگیری کند.

کلمات کلیدی: بهینه سازی رم, بهینه سازی حافظه, مدیریت رم, مدیریت حافظه, کنترل رم, کنترل حافظه, بهبود رم, بهبود حافظه, مدیریت رم مک, مدیریت حافظه مک, بهبود رم مک, ب, northernsoftworks full software collection, دخقفاثقدسخبفصخقنس, دخقفاثقدسخبفصخقنس, Download El Capitan Cache Cleaner Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, ثم زشحهفشد زشزاث زمثشدثق, ثم زشحهفشد زشزاث زمثشدثق, El Capitan Cache Cleaner is an award-winning general purpose tool for OS X. ElCC makes system maintenance, دانلود El Capitan Cache Cleaner MacOSX نرم افزار پاکسازی حافظه کش برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت نورترن سافت ورکز, k,vjvk shtj ,v:c, k,vjvk shtj ,v:c, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ال کپتن کش کلینر, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hg :\jk :a :gdkv, hg :mjk :a :gdkv, El Capitan Cache Cleaner نرم افزاری کاربردی است که توسط آن می توانید فایل های کش را از سیستم عامل خود با یک کلیک پاک سازی کنید., El Capitan Cache Cleaner, مدیریت حافظه, مدیریت حافظه مک, مدیریت حافظه مکینتاش, مدیریت رم, مدیریت رم مک, کنترل رم, بهینه سازی حافظه, بهبود حافظه مک, بهبود رم مک, Software, Utilities, نرم افزار, کاربردی, دانلود El Capitan Cache Cleaner v10.0.6 MacOS - نرم افزار پاکسازی حافظه کش برای مک,
2017-01-24
18:46:16

دانلود El Capitan Cache Cleaner v10.0.6 MacOS - نرم افزار پاکسازی حافظه کش برای مک

💻 نام نرم افزارEl Capitan Cache Cleaner
📌 شماره نسخهv10.0.6
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل62 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/4/30
📊 تعداد دانلود9,256
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️