دانلود Fantastical v2.5.16 MacOS - نرم افزار تقویم رومیزی برای مک
For macintoush

دانلود فنتستیکال برای مک

Fantastical یک تقویم بسیار کاربردی برای مک شما می باشد. با استفاده از این تقویم بر روی دسکتاپ خود می توانیئ تمامی تاریخ های مهم و مواردی که باید در یک روز خاص انجام دهید را یادداشت کنید. این نرم افزار علاوه بر این که یک تقویم می باشد یک ریمایندر عالی نیز می باشد، برای مثال می توانید با استفاده از این تقویم عدد یک روز را تغییر دهید و برای مثال اسم روز تولد شخص مورد علافه و یا قرار مهم کاری و... را در آن بنویسید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Fantastical:
- رابط کاربری ساده و آسان
- یک ریمایندر قوی
- ثبت یک روز خاص با رنگ متمایز
- ثبت یک رویداد خاص با هشدار خاص
- دارای قالب های رنگی متعدد
- قابلیت جستجو در روزهای تقویم
- سفارشی سازی بر اساس روزهای خاص

اما وجه تمایز Fantastical نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
با استفاده از تکنیک های جدید در به روز رسانی و آلارم های جدید و خاص در یادآوری کردن یک رخداد نسبت به سایر نرم افزار های مشابه دارای برتری می باشد. همچنین با استفاده از محیط جذاب خود توانسته است محبوبیت بسیاری را در میان کاربران مک در سرتاسر دنیا پیدا کند.

کلمات کلیدی: تقویم رومیزی برای مک, تقویم رومیزی, تقویم, Fantastical, Fantastical برای مک, ریمایندر, ریمایندر برای مک, ریمایندر مک, flexibits full software collection, بمثطهذهفس, بمثطهذهفس, Download Fantastical Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, بشدفشسفهزشم, بشدفشسفهزشم, Meet your new assistant. With natural language event creation, a beautiful calendar and event list, support for CalDAV (including Google Calendar delegates) automatic alarms, and instant searching, Fantastical is the calendar you'll actually enjoy using., دانلود Fantastical MacOSX نرم افزار تقویم رومیزی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت فلکسی بیت, tg:sd fdj, tg:sd fdj, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش فنتستیکال, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, tkjsjd:hg, tkjsjd:hg, Fantastical یک تقویم بسیار کاربردی برای مک شما می باشد. با استفاده از این تقویم بر روی دسکتاپ خود می توانیئ تمامی تاریخ های مهم و مواردی که باید در یک روز خاص انجام دهید را یادداشت کنید. این نرم افزار علاوه بر این که یک تقویم می باشد, Fantastical, Fantastical برای مک, ریمایندر, ریمایندر مک, ریمایندر برای مک, Office & Business, Software, Utilities, اداری و تجاری, نرم افزار, کاربردی, دانلود Fantastical v2.5.16 MacOS - نرم افزار تقویم رومیزی برای مک,
2020-08-01
19:37:08

دانلود Fantastical v2.5.16 MacOS - نرم افزار تقویم رومیزی برای مک

💻 نام نرم افزارFantastical
📌 شماره نسخهv2.5.16
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل53 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1399/5/11
📊 تعداد دانلود15,079
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️