دانلود Warp v4.0 MacOS - نرم افزار آنالیز و تبدیل پایگاه داده های حجیم برای مک
For macintoush

دانلود وارپ برای مک

آیا تا به حال شده است نیاز به تحلیل و یا تبدیل دیتابیس های حجیم را داشته باشید و نرم افزار مناسبی را بخواهید، Wrap با سرعتی باور نکردنی دیتابیس های بسیار حجیم را آنالیز و تبدیل می کند. در این برنامه شما بر روی مجموعه کوچکی از دیتا ها کار می کنید. برخلاف دیگر برنامه ها در این زمینه شما نیازی نیست دیگر کدی بنویسید. خواندن اطلاعات از فایل ها، دیتابیس ها، PostgreSQL یا SQLite و یا حتی دیتابیس های بزرگ نظیر Warehouses، به طور خلاصه Warp برای انجام کار های بزرگ ساخته شده است. Wrap بطور مستقیم با دیتابیس کار می کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد. با ساخت آنالیز ها بر روی زیر مجموعه های کوچک دیتاها سرعت کار خود را افزایش دهید سپس آن را بر روی تمامی دیتا ها تنها با یک کلیک اجرا کنید. همچنین می توانید از تکنیک ها و فرمولهایی که در اکسل مایکروسافت استفاده می کنید در این برنامه هم استفاده کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Warp:
- تبدیل پایگاه داده های حجیم به پایگاه داده های کوچک تر
- آنالیز پایگاه داده های حجیم
- رابط کاربری ساده و آسان
- دستورات مشابه نرم افزار اکسل
- تکرار آنالیز روی داده ها
- و ...
اما وجه تمایز Warp نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
با استفاده از Warp به آسانی می توانید آنالیز ها را بر روی دیتا های مختلف اجرا کنید و حتی می توانید بر روی منبع های مختلف این عمل را انجام دهید. کاربری بسیار ساده این برنامه شما را متحیر می کند. این برنامه دارای قابلیت Drag & Drop می باشد که کار را بیش از پیش آسان خواهد کرد. با برنامه فوق العاده Wrap دیتابیس های بزرگ را به سرعت آنالیز و تبدیل کنید. با داشتن این برنامه که ابزاری مناسب می باشد و با استفاده از برنامه نویسی مدرن می توانید پایگاه های داده های خود را بخوبی مدیریت کنید.

کلمات کلیدی: آنالیز و تبدیل پایگاه داده های حجیم برای مک, تبدیل پایگاه داده های حجیم برای مک, آنالیز و تبدیل پایگاه داده برای مک, آنالیز پایگاه داده های حجیم برای , Pixelspark full software collection, حهطثمسحشقن, حهطثمسحشقن, Download Warp Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, صشقح, صشقح, Warp allows you to convert and analyze (very) large databases with ease at the speed of light. In Warp, you work on a small Warpsubset of the data, after which Warp repeats your actions on the entire dataset. Unlike most data analysis apps, you do not have to type any codes in Warp., آیا تا به حال شده است نیاز به تحلیل و یا تبدیل دیتابیس های حجیم را داشته باشید و نرم افزار مناسبی را بخواهید، Wrap با سرعتی باور نکردنی دیتابیس های بسیار حجیم را آنالیز و تبدیل می کند. در..., دانلود نرم افزار های شرکت پیکسل اسپارک, \d:sg hs\hv:, md:sg hsmhv:, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش وارپ, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, ,hv\, ,hvm, Wrap با سرعتی باور نکردنی دیتابیس های بسیار حجیم را آنالیز و تبدیل می کند. در این برنامه شما بر روی مجموعه کوچکی از دیتا ها کار می کنید. , Warp برای مک, آنالیز و تبدیل پایگاه داده, آنالیز و تبدیل پایگاه داده های, آنالیز و تبدیل پایگاه داده برای مک, آنالیز پایگاه داده های حجیم برای مک, Office & Business, Software, Utilities, اداری و تجاری, نرم افزار, کاربردی, دانلود Warp v4.0 MacOS - نرم افزار آنالیز و تبدیل پایگاه داده های حجیم برای مک,
2019-05-16
11:43:48

دانلود Warp v4.0 MacOS - نرم افزار آنالیز و تبدیل پایگاه داده های حجیم برای مک

💻 نام نرم افزارWarp
📌 شماره نسخهv4.0
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل33 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/2/26
📊 تعداد دانلود6,416
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️