دانلود Photoserge Retouching Master Class - آموزش روتوش عکس

دانلود آموزش روتوش عکس

به اصلاح یا حذف جزئیات ناخواسته در عکس روتوش عکس می گویند. بیشترین کاربرد روتوش، در عکاسی پرتره خلاصه می شود که اهمیت و کیفیت روتوش زمانی مشخص می شود که به بهترشدن و تمیزتر شدن تصویر کمک کند. زمانی که از روتوش عکس صحبت می کنیم طبیعتا به دنبال آن از برنامۀ فتوشاپ یا لایت روم نیز صحبت به میان می آید. امروزه اکثر کسانی که کار ویرایش و روتوش عکس را انجام می دهند، از برنامه فتوشاپ جهت این کار استفاده می کنند که تمامی ابزارها و فرمانهای مورد نیاز این کار را درون خود دارد. اما نحوۀ استفاده از امکانات این برنامه جهت روتوش، بسیار متنوع است چه بسا گاهی یک روتوش بسیار مخرب بی کیفیت را می توان در این برنامه انجام داد. اما اگر بطور ریزبینانه و حرفه ای از ابزارها و فرمانهای این برنامه قدرتمند استفاده شود می توان یک ویرایش و روتوش کاملا حرفه ای را بر روی تصاویر انجام داد که باعث حیرت بینندگان خواهد شد.
در دوره آموزشی Photoserge Retouching Master Class با استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ و لایت روم به صورت حرفه ای به آموزش روتوش عکس ها می پردازیم.

سرفصل های دوره آموزشی Photoserge Retouching Master Class:
- درس 1: سیاه و سفید
- درس 2: فایل های RAW
- درس 3: افشای نکات برجسته
- درس 4: سبک
- درس 5: طلوع خورشید
- درس 6: درام و مه
- درس 7: روتوش مستقیم غروب
- درس 8: عکس شب
- درس 9: آسمان
- درس 10: وضوح و ترکیب
- درس 11: پانوراما
- درس 12: بالا بردن سرعت رتوش
- درس 13: خلاقیت با رنگ
- درس 14: کنتراست و رنگ
- درس 15: نیمه شب
- درس 16: فرایند سیاه و سفید برای درام
- درس 17: بازیابی اطلاعات رنگ از دست رفته
- درس 18: قرار گرفتن در معرض رنگ شدید
- درس 19: هدایت چشم بیننده
- درس 20: رتوش در زمان متعادل نبودن رنگ سفید

کلمات کلیدی: آموزش روتوش عکس, آموزش تصویری کار با روتوش عکس, آموزش تصویری روتوش عکس, فیلم آموزش روتوش عکس, آموزش ویدو, PhotoSerge full tutorial collection, حاخفخسثقلث, حاخفخسثقلث, Download Photoserge Retouching Master Class, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, گرافیک و طراحی, عکاسی, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حاخفخسثقلث قثفخعزاهدل پشسفثق زمشسس, حاخفخسثقلث قثفخعزاهدل ئشسفثق زمشسس, دانلود آموزش های شرکت فوتوسرج, t,j,sv[, t,j,sv[, دانلود آموزش آموزش روتوش عکس, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Adobe Lightroom, Adobe Photoshop, download, Graphic, Learning, PhotoSerge, Retouching, Time Lapse, فوتوسرج, آموزش, روتوش, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Graphic & Design, Photography, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Photoserge Retouching Master Class با استفاده از نرم افزارهای فتوشاپ و لایت روم به صرت حرفه ای به آموزش روتوش عکس ها می پردازیم., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca v,j,a u:s, hl,ca v,j,a u:s,دانلود Photoserge Retouching Master Class - آموزش روتوش عکس,
2016-05-02
10:09:07

دانلود Photoserge Retouching Master Class - آموزش روتوش عکس

🎓 نام آموزشPhotoserge Retouching Master Class
📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل2330 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/2/1
📊 تعداد دانلود14,277
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها