دانلود Panotour Pro v2.5.14 MacOS - نرم افزار ساخت تور مجازی برای مک
For macintoush

دانلود پانوتور پرو برای مک

اکثر شرکت هایی که به کیفیت اهمیت می دهند با استفاده از تور مجازی یا Virtual Tours تجربه و درک بهتری از خود در اختیار مشتری قرار می دهند. بازدید مجازی با معرفی محصول (خدمات) شما به بهترین حالت شما را به مشتریانتان نزدیک تر کرده و با ارتباطی که با مخاطب برقرار می کند شما را در راه ایجاد یک Brand و فروش بهتر یاری می رساند. اگر دنبال نرم افزاری هستید که بتوانید به وسیله آن یک بازدید مجازی بدون صرف ساعت ها وقت ایجاد کنید نرم افزار Panotour Pro بهترین گزینه برای این کار است. این نرم افزار انقلابی در ایجاد بازدید مجازی تعاملی به وجود آورد با کمک این برنامه دیگر شما نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت همه کارها به وسیله تعداد کمی کلیک قابل انجام است.
Kolor Panotour و Panotour Pro برنامه های کاربردی آسانی هستند به این معنی که شما می توانید بازدید مجازی تعاملی حرفه ای را بدون نیاز به مهارت در برنامه نویسی ایجاد کنید. این نرم افزار تقریباً با تمام فرمت های تصویر می تواند کار کند از ویژگی مهم این نرم افزار ویرایش تصاویر گیگا پیکسلی است. شما می توانید به راحتی نقاطی مانند ایجاد ارتباط بین عکس ها، نمایش عکس، نمایش اطلاعات متنی و انیمیشن و ... را ایجاد کنید که با کاربر تعامل داشته باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Panotour Pro:
- پشتیبانی از چندین فرمت گرافیکی (JPG ,PNG ,PSD/PSB ,KRO ,TIFF ،RAW و ...)
- ویرایش تصاویر با هر اندازه (تا 360 ° × 180 درجه)
-رابط کاربر قابل تنظیم
- ایجاد بازدید مجازی تنها با چند کلیک
- ایجاد  آسان نقاط تعامل با کاربر
- الحاق راحت عکس، تصویر، انیمیشن
- و ...

اما وجه تمایز Panotour Pro نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه درچیست؟
Panotour Pro نرم افزار کاربردی برای ساخت تورهای مجازی تعاملی است. شما توسط این نرم افزار می توانید بازدید مجازی تعاملی حرفه ای را بدون نیاز به مهارت در برنامه نویسی ایجاد نمایید. نسخه جدید نرم افزار بر سه مفهوم اصلی کیفیت، سهولت، دسترسی در همه جا، طراحی شده است که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.
- کیفیت : نسخه جدید نرم افزار که بر پایه آخرین تکنولوژی طراحی شده است بالاترین کیفیت تولید را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. این نرم افزار با به همراه داشتن ویدجت های قدرتمند به شما امکان شخصی سازی و تغییر آبجکت ها در یک پروژه مجازی را فراهم می سازد.
- سهولت : این نسخه از نرم افزار به درخواست کاربران آن با رابط کاربری کاملا مهندسی شده امکان ایجاد تورهای مجازی بدون نیاز به هیچ مهارت برنامه نویسی را ممکن کرده است.
- دسترسی در همه جا : کاربران توسط این نرم افزار قادر به ایجاد تور های مجازی با قابلیت اجرا بروی هر دستگاه می باشند به گونه ای که می توانند بروی رایانه شخصی، تبلت، گوشی های هوشمند به آن دسترسی داشته باشند.
یکی از قابلیت های مهم و جدید این نسخه از نرم افزار رابط کاربری ساده و واضح آن برای ایجاد تور های مجازی 360 درجه می باشد که از سه بخش تور، سبک، ساخت تشکیل شده که به شما امکان سازماندهی، شخصی سازی و ایجاد پروژه های تور مجازی به ساده ترین شکل ممکن را فراهم خواهد کرد.

کلمات کلیدی: نرم افزار ساخت تور مجازی برای مک, Panotour Pro, Panotour Pro برای مک, Panotour برای مک, ساخت تور مجازی برای مک, ساخت تور مجازی مک, Panotour مک, kolor full software collection, نخمخق, نخمخق, Download Panotour Pro Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حشدخفخعق حقخ, حشدخفخعق حقخ, Panotour Pro is the reference software application for Windows, Mac & Linux to create interactive 360-degree virtual tours. , دانلود Panotour Pro MacOSX نرم افزار ساخت تور مجازی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت کالر, :hgv, :hgv, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش پانوتور پرو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, \hk,j,v \v,, mhk,j,v mv,, اگر دنبال نرم افزاری هستید که بتوانید به وسیله آن یک بازدید مجازی بدون صرف ساعت ها وقت ایجاد کنید نرم افزار Panotour Pro بهترین گزینه برای این کار است., Panotour Pro, Panotour Pro برای مک, Panotour مک, Panotour برای مک, ساخت تور مجازی مک, ساخت تور مجازی برای مک, Design & Graphics, Software, طراحی و گرافیک, نرم افزار, دانلود Panotour Pro v2.5.14 MacOS - نرم افزار ساخت تور مجازی برای مک,
2019-05-28
07:41:32

دانلود Panotour Pro v2.5.14 MacOS - نرم افزار ساخت تور مجازی برای مک

💻 نام نرم افزارPanotour Pro
📌 شماره نسخهv2.5.14
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل149 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/3/6
📊 تعداد دانلود10,304
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️