دانلود TutsPlus Make Your Code Extensible With Hooks and Functions - آموزش بهینه سازی کدهای وردپرس ب

دانلود آموزش بهینه سازی کدهای وردپرس با ایجاد هوک و توابع

در واقع وردپرس مجموعه ای از توابعی از پیش آماده شده است، برای مثال برای نمایش یک مطلب یا یک جستجو، اطلاعات از دیتابیس فراخوانی می شود و برای آن بخشی که تقاضای این مطالب رو داشته است نمایش داده می شود. همه و همه این کارها توسط توابعی از پیش نوشته شده هستند که در حقیقت همین توابع هستند که وردپرس رو ساخته اند. یک زمان هایی نیاز است که ما هسته وردپرس را تغییر دهیم اما اگر شما مستقیما این کار را انجام دهیم بعد از یک بروز رسانی تمامی تغییرات شما از بین می رود. توجه داشته باشید زمانی که وردپرس بروز می شود تمامی فایل های وردپرس به استثنای فایل هایی که در پوشه wp-content هستند و همچنین فایل wp-config.php پاک شده و به جای آن ها فایل های جدیدی بروز شده جایگزین می شوند. پس در نتیجه به هیچ عنوان فایل های وردپرس را تغییر ندهید، اما وردپرس برای حل این مشکل از نسخه ۲٫۱ به بعد امکانی جدید را به سیستم اضافه کرد که هوک نام گرفت به وسیله آن می توان تابعی را filter کرد یا action را تغییر داد. هوک این امکان را به شما می دهد که در لحظه اجرا توابع تعریف شوند و اجرا شوند.
در دوره آموزشی TutsPlus Make Your Code Extensible With Hooks and Functions با نحوه ایجاد توابع و استفاده از هوک آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی TutsPlus Make Your Code Extensible With Hooks and Functions:
- مقدمه
- بهینه سازی کدهای وردپرس با ایجاد هوک و توابع
- نتیجه گیری

کلمات کلیدی: Hooks, آموزش Hooks, آموزش تصویری Hooks, آموزش ویدیویی Hooks, آموزش کامل Hooks, آموزش کاربردی Hooks, فیلم آ, Tutsplus full tutorial collection, فعفسحمعس, فعفسحمعس, Download TutsPlus Make Your Code Extensible With Hooks and Functions, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, فعفسحمعس پشنث غخعق زخیث ثطفثدسهذمث صهفا اخخنس شدی بعدزفهخدس, فعفسحمعس ئشنث غخعق زخیث ثطفثدسهذمث صهفا اخخنس شدی بعدزفهخدس, WordPress themes and plugins are more flexible, and easier for other developers to add to, if they're built in a way which is extensible., دانلود آموزش های شرکت توتسپلاس, j,js\ghs, j,jsmghs, دانلود آموزش آموزش بهینه سازی کدهای وردپرس با ایجاد هوک و توابع, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Development, download, Hooks, Learning, Tutsplus, هوک, وب, وردپرس, Web, wordpress, آموزش, برنامه نویسی, توتسپلاس, توسعه, دانلود, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی TutsPlus Make Your Code Extensible With Hooks and Functions با نحوه ایجاد توابع و استفاده از هوک آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca fidki shcd :nihd ,vn\vs fh hd[hn i,: , j,hfu, hl,ca fidki shcd :nihd ,vnmvs fh hd[hn i,: , j,hfu,دانلود TutsPlus Make Your Code Extensible With Hooks and Functions - آموزش بهینه سازی کدهای وردپرس با ایجاد هوک و توابع,
2016-05-26
12:12:43

دانلود TutsPlus Make Your Code Extensible With Hooks and Functions - آموزش بهینه سازی کدهای وردپرس با ایجاد هوک و توابع

🎓 نام آموزشTutsPlus Make Your Code Extensible With Hooks and Functions
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل295 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/3/6
📊 تعداد دانلود7,009
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها