دانلود English Way 24 Volume Complete - مجموعه آموزشی زبان انگلیسی

دانلود مجموعه آموزشی زبان انگلیسی

مجموعه آموزشی English Way به شما اجازه می دهد تا به شیوه ای لذت بخش و کاربردی زبان انگلیسی را فراگیرید. این مجموعه شامل 24 دی وی دی آموزش زبان انگلیسی از سطح مقدماتی تا پیشرفته است که از اولین درس شما را به شیوه ای تدریجی و پویا در فراگیری زبان انگلیسی هدایت می کند و همچنین شما را با کاربرد زبان انگلیسی در موقعیت ها و شرایط واقعی زندگی آشنا می کند. هر قسمت از این مجموعه دارای دو ویدئو است که برای یکی از آن ها یک سریال کمدی جذاب طراحی شده است و یکی از موضوعات در قالب داستانی هیجان انگیز به کاربر آموزش داده می شود و در ویدئو دیگر به آموزش گرامر زبان انگلیسی توسط یک استاد انگلیسی زبان پرداخته می شود تا با استفاده از ویدئو های آموزشی لذت بخش به صورت همزمان مکالمه و گرامر را فرا گیرید.
آموزش های الکترونیک به لطف استفاده از فایل های صوتی و تصویری مانند ویدئو، صوت، گرافیک، انیمیشن و ... سعی در ایجاد یک محیط آموزشی تعاملی و پویا دارند تا انگیزه ی دانش آموزان را برای ادامه ی روند فراگیری افزایش دهند و همچنین وابسته نبودن این آموزش ها به زمان و مکان موجبات نیز رضایتمندی افراد پر مشغله را فراهم آورده است تا دیگر مجبور به شرکت در کلاس های آموزشی در ساعات و مکان های خاص نباشند. این عوامل به عنوان دو دلیل پررنگ موجب شده اند تا آموزش های الکترونیکی به عنوان یکی از روش های موفق و محبوب یادگیری در میان همگان رواج یابد.

ویژگی های این مجموعه آموزشی:
- آموزش تعاملی زبان انگلیسی
- مناسب برای سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته
- آموزش مکالمه انگلیسی با فیلم زبان اصلی
- آموزش گرامر انگلیسی توسط استاد انگلیسی زبان
- دارای فایل های صوتی MP3
- متن تمامی مکالمات، نکات گرامری، تمرین های متنوع به همراه پاسخ در قالب یک فایل PDF برای هر درس
- و ...

کلمات کلیدی: دانلود آموزش زبان انگلیسی English Way, فیلم های آموزشی زبان انگلیسی, مجموعه ویدیویی آموزش زبان انگلیسی English Way, آموزش زبان انگلیش وی, ویدیو English Way, دانلود فیلم های آموزش زبان, , Abril full movie collection, شذقهم, شذقهم, Download English Way 24 Volume Complete Movie, Film, Serial, Carton, Animation, Last Episod, Last Season, Direct Download Link, DDL, Update, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n tdgl, ثدلمهسا صشغ 24 رخمعپث زخپحمثفث, ثدلمهسا صشغ 24 رخمعئث زخئحمثفث, English Way is a complete series of DVDs from Beginner to Advanced Level., دانلود English Way 24 Volume Complete مجموعه آموزشی زبان انگلیسی, آخرین قسمت, نسخه جدید, دانلود فیلم مجموعه آموزشی زبان انگلیسی, فیلم, مستند, مجموعه تلویزیونی, سریال, کارتون, انیمیشن, دانلود رایگان, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, مووی, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, l[l,ui hl,cad cfhk hk"gdsd, l[l,ui hl,cad cfhk hk'gdsd,Educational, English, آموزش, آموزش زبان انگلیسی, زبان انگلیسی, Educational, Language, دانلود English Way 24 Volume Complete - مجموعه آموزشی زبان انگلیسی,
2016-06-18
12:45:57

دانلود English Way 24 Volume Complete - مجموعه آموزشی زبان انگلیسی

📺 نامEnglish Way 24 Volume Complete
📁 دسته بندیزبان خارجه
🌍 زبانEnglish
💾 حجم فایل9478 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/3/28
📊 تعداد دانلود81,245
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها