دانلود Wanted: Weapons of Fate - بازی تحت تعقیب: سرنوشت مرگبار

دانلود بازی تحت تعقیب: سرنوشت مرگبار برای کامپیوتر

بازی Wanted: Weapons of Fate یک بازی شوتر سوم شخص، که برا اساس فیلمی به همین نام توسط GRIN سازنده Tom Clancy"s: Ghost Recon Advanced Warfighter در حال ساخت می باشد و توسط Universal Studios منتشر خواهد شد. این بازی که از روی فیلمی با همین نام ساخته شده است، داستان فیلم را ادامه می‌دهد و از راز چگونگی مرگ مادر Wesley Gibson شخصیت اصلی فیلم پرده بر می‌دارد و تمامی هنرپیشگان فیلم Wanted در ساخت این بازی همکاری کرده اند. بازی با الهام از بازی های Gears of War و Dark Sector و... ساخته شده است. شما به عنوان James McAvoy بازیگر نقش Wesley Gibson در بازی ایفای نقش می کنید. یک شحص جوان که به تازگی عضو انجمن سری قاتل های حرفه ای شده، کسانیکه در کارشان بسیار مهارت دارند و می توانند به وسیله چرخش سریع مچ به صورت منحنی شلیک کنند. بر خلاف برخی از بازی های اکشن که به شما اجازه ترکیب کمبو های حمله را می دهد، Wanted به شما اجازه می دهد که از یک نقطه ای که پناه گرفتید به نقطه دیگر برای پناه گرفتن بروید.
از بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند می‌توان از James McAvoy(شخصیت اصلی فیلم یا همان Wesley Gibson) و Angelina Jolie نام برد.
مرحله ی اول و دوم در نوع خود بسیار جذاب و سرگرم کننده بودند اما باید گفت مرحله ی سوم اوج هیجان Weapons of Fate  را به نمایش می گذارد.در این مرحله Wesley به انباری حمله
می کند که از نیروهای دشمن پر شده است. هیجان این بخش به خاطر سرعت زیاد گیم پلی بازی در انجام حرکات زیبای پی در پی و شلیک های سریع به سمت دشمنان و اشیای مختلف برای ایجاد انفجار است. در این بخش به جرات می توان گفت هیجان واقعی یک بازی اکشن را احساس خواهید کرد هیجانی آتشین و البته لذت بخش. ویژگی های بازی Wanted: Weapons of Fate:
- بهره گیری از داستان زیبای فیلم اصلی در جریان یک بازی کامپیوتری
- از پای در آوردن دشمنان از نزدیک
- حرکات خارق العاده‌ی شخصیت‌ها و شلیک زاویه دار در یک مسیر منحنی شکل
- موزیک های جالب، صداپیشگی خوب و صداگذاری محیطی قابل قبول
- نورپردازی بسیار بالای بازی
-  اکشن نفس گیر، سریع و خشونت بار بازی و لذت ذاتی کشت و کشتار
- حرکات خاص و مهارتی بازیکن همانند فیلم اصلی که جلوه بسیار زیبایی به بازی می دهد
- جلوه های ویژه و گرافیک سینمایی و زیبای بازی به همراه حرکات جالب دوربین
- و ...

بازی تحت تعقیب: سرنوشت مرگبار -  Wanted: Weapons of Fate