دانلود Company of Heroes: Tales of Valor - بازی کمپانی قهرمانان، افسانه شجاعت

دانلود بازی کمپانی قهرمانان، افسانه شجاعت برای کامپیوتر

سومین نسخه از بازی بسیار زیبای استراتژیک جنگ جهانی "انجمن قهرمانان" Company of Heroes که به یکی از زیباترین بازی های استراتژیگ جنگی سال های اخیر مبدل گشته است.
نسخه Tales of Valor که نسخه 2009 است متشکل از مراحل جدید، آیتم های جدید و Map های متعدد و جدید و  که همه و همه مختص نسخه جدید 2009 این بازی می باشند. داستان گیرا، شخصیت های جذاب، صدا گذاری عالی و گرافیکی فوق العاده از ویژگی های افسانه شجاعان خواهد بود. در Tales of Valor، انفجارات تانک ها و وسایل نقلیه آنقدر واقعی به نظر می رسد که گویی در حال تماشای یک فیلم واقعی هستیم. موتور گرافیکی قوی این بازی انجمن قهرمانان را به یکی از زیباترین بازی های استراتژیک در جلوه های ویژه و بصری تبدیل کرده است. سری گذشته انجمن قهرمانان جوایز و امتیازات خوبی هم از سایت ها و شرکت های مختلف گرفته است.
وجود سه داستان بسیار زیبا و غنی جنگی در این بازی، به همراه محیط های بسیار زیبا و واقع گرایانه حقیقی دوران جنگ جهانی در کنار گرافیک عالی و همچنین فیلم نامه غنی بازی همه و همه Company of Heroes Tales of Valor را به یکی از زیباترین نسخه های این بازی و بازی های استراتژیک مبدل کرده است. ویژگی های بازی Company of Heroes: Tales of Valor:
- بهره گیری از سه داستان کاملاً تاثیر گذار متفاوت
- کنترل مستقیم جنگ و اجزا و ادوات مبارزه
- گرافیک عالی و زیبای واقع گرایانه
- تخریب پذیری بهتر و انفجارات طبیعی تر
- حرکت وسایل و پیاده نظام ها و به جا ماندن اثر آنها روی زمین
- تسخیر یک منطقه جدید و غلبه بر آنها در این نسخه از بازی
- و ...

کمپانی قهرمانان، افسانه شجاعت - Company of Heroes: Tales of Valor