دانلود Udemy Python for Trading & Investing - آموزش زبان پایتون برای تجارت و سرمایه گذاری

دانلود آموزش زبان پایتون برای تجارت و سرمایه گذاری

پایتون زبان برنامه نویسی است که در میان برنامه نویسان ایرانی از یک سو و همچنین کاربردی بودن آن در جنبه های مختلف از سوی دیگر، دارای محبوبیت زیادی شده است. زبان Python توسط آقای Guido van Rossum ابداع شده است (لقب وی Benevolent Dictator for Life به معنی دیکتاتور خیرخواه جاویدان است.) وی پیش از طراحی زبان پایتون، اقدام به طراحی زبانی تحت عنوان ABC کرده بود اما این زبان خیلی با اقبال عمومی مواجه نشد. پس از بازخوردهایی که در ارتباط با این زبان از سایر برنامه نویسان گرفت، آقای گودیو ون روسوم در زمستان سال ۱۹۸۹ زبان پایتون را پایه ریزی کرد که برخلاف زبان قبلی، خیلی مورد استقبال سایر برنامه نویسان سرتاسر دنیا قرار گرفت. جالب است بدانید که در حال حاضر، زبان برنامه نویسی پایتون یکی از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه نویسی دنیا است هم طرفداران در میان مبتدیان دارد و هم شیفتگان در میان حرفه‌ای ها! و شرکت های بزرگی همچون گوگل از این زبان برای موتور جستجوی گوگل و یوتیوب استفاده می‌کنند و این نشان از موفقیت این زبان برنامه نویسی سطح بالا دارد. زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان برنامه نویسی چند منظوره است و همان‌طور که از نمونه نرم افزارهای نوشته شده با این زبان که در بالا به آن‌ها اشاره شد مشخص است، از این زبان از طراحی سایت‌های دینامیک گرفته تا تحلیل داده‌ها و نرم افزارهای دسکتاپ می‌توان استفاده نمود.
در دوره آموزشی Udemy Python for Trading & Investing با استفاده از پایتون به تحلیل آمار و ارقام بورس و انجام معامله در آن می پردازیم.

سرفصل های دوره آموزشی Udemy Python for Trading & Investing:
- بخش 1: مقدمه
- بخش 2: محیط کار
- بخش 3: ساختمان داده
- بخش 4: گرفتن و ذخیره داده
- بخش 5: MUNGING DATA
- بخش 6: نمودار
- بخش 7: مبانی کمی
- بخش 8: گزینه های مالی
- بخش 9: Quantopian - الگوریتم Backtesting
- بخش 10: اسناد و مدارک

کلمات کلیدی: Python, آموزش Python, آموزش تصویری Python, آموزش ویدیویی Python, آموزش کامل Python, آموزش کاربردی Python, , Udemy full tutorial collection, عیثپغ, عیثئغ, Download Udemy Python for Trading & Investing, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, عیثپغ حغفاخد بخق فقشیهدل & هدرثسفهدل, عیثئغ حغفاخد بخق فقشیهدل & هدرثسفهدل, Learn to use Python for analyzing data and trade in Stock Markets, دانلود آموزش های شرکت یودمی, d,nld, d,nld, دانلود آموزش آموزش زبان پایتون برای تجارت و سرمایه گذاری, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Development, download, Learning, Python, Udemy, وب, یودمی, پایتون, Web, آموزش, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Udemy Python for Trading & Investing با استفاده از پایتون به تحلیل آمار و ارقام بورس و انجام معامله در آن می پردازیم., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca cfhk \hdj,k fvhd j[hvj , svlhdi "bhvd, hl,ca cfhk mhdj,k fvhd j[hvj , svlhdi 'bhvd,دانلود Udemy Python for Trading & Investing - آموزش زبان پایتون برای تجارت و سرمایه گذاری,
2017-09-10
15:49:33

دانلود Udemy Python for Trading & Investing - آموزش زبان پایتون برای تجارت و سرمایه گذاری

🎓 نام آموزشUdemy Python for Trading & Investing
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل463 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/5/28
📊 تعداد دانلود15,181
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها