دانلود ProShow Producer v8.0.3645 - نرم افزار ساخت سریع و آسان اسلاید ها و آلبوم های دیجیتالی

دانلود نرم افزار ProShow Producer

ساخت اسلاید ها با استفاده از تصاویر دیجیتال جهت مرور و زیبا تر نمودن محیط مشاهده اینگونه تصاویر در نگهداری و استفاده از آنها با همه گیر شدن انواع و اقسام دوربین های دیجیتالی و تلفن های همراه که اینگونه تصاویر را در اختیار افراد قرار می دهند روز به روز محبوب تر می شود و از آنجایی که این یک کار عمومی می باشد هرچه کارایی نرم افزار هایی که این امکان را به را به افراد می دهند ساده تر و آسانتر باشد به همان نسبت آن نرم افزار از دید کاربران محبوب تر می باشد. نرم افزار ProShow Producer یکی از همین دست نرم افزار ها می باشد که ابزاری قدرتمند جهت ساخت اسلاید ها را در اختیار کاربران خود قرار داده و با استفاده از این نرم افزار قدرتمند به راحتی قادرید آلبوم دیجیتالی خود را در کمترین زمان و با افکت های زیبا و قالب های آماده این نرم افزار آماده نمایید.

برخی از ویژگی های این نرم افزار به اختصار عبارتند از:

آسانی و انعطاف پذیری کار با نرم افزار:
قابلیت Drag&Drop و استفاده از انواع فرمتها مانند فرمتهای صوتی، تصویری و ویدیویی که توانایی پشتیبانی بیش از 100 فرمت را داراست قادر است تعداد لایه ها و تصاویر متعددی و همچنین زمان متفاوتی را برای هر اسلاید در نظر بگیرد. توانایی تصحیح تصاویر شما با یک کلیک و همچنین Watermark کردن تمامی تصاویر را برای حفظ کپی رایت از دیگر ویژگی های این نرم افزار در این زمینه است.

Motion Effects and Transitions:
مجهز به بیش از 280 حالت کیفیتی و افکتی مختلف و دارای توانایی تعین زمان برای هر یک در اسلاید مورد نظر می باشد. همچنین توانایی Rotate کردن تصاویر در اسلاید و Zoom کردن آنها به اندازه ی دلخواه و ... را دراست.

موسیقی و صدای متن:
توانایی اضافه نمودن موسیقی جداگانه به اسلاید های مختلف و تنظیم زمان برای آن و همچنین ضبط صدا بر روی اسلاید ها از ویژگی های این بخش از نرم افزار می باشد.

محیط کاری حرفه ای:
انجام Redo و Undo بی نهایت، پیش نمایش آنی پروژه ساخته شده در هر مرحله به صورت Full-Screen , جمع آوری و مدیریت پروژه ها، استفاده از قالب های نمونه مختلف برای صرفه جویی در زمان و همچنین گرفتن Backup خودکار از کار شما از جمله ویژگی های مرتبط با این بخش است.

توانایی های ساخت Video CD و DVD:
ساخت و رایت پروژه ها به صورت DVD حرفه ای و همچنین VCD از ویژگی های این بخش است. ویژگی Anti-flicker , پشتیبانی NTSC و PAL استاندارد، رایت تعداد متعددی CD و DVD و همچنین رایت به صورت سایر فرمتهای مختلف تصویری بر روی CD

ساخت WebShow های آنلاین:
ساخت Video Streaming برای پخش یک WebSho آنلاین و انتشار آن روی یک وب سایت و یا به اشتراک گذاشتن آنها در محیط تعیین شده ی وب سایت Photodex.com

ساخت اسلاید شو های اجرایی:
ساخت فرمت EXE و اجرایی در محیطی DVD-Menu مانند و زیبا از ویژگی های این بخش است . از تصاویر شما در مقابل کپی شدن جلوگیری به عمل می آید و نیاز به هیچ نرم افزار اضافی برای پخش SlideShow شما نیست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ProShow Producer:
- ساخت اسلاید ها و  آلبوم های دیجیتالی در کوتاه ترین زمان ممکن
- افکت های بسیار زیبا و طرح های آماده متنوع
- قابلیت اضافه نمودن موزیک به اسلاید ها
- امکان ساخت اتوران برای لوح های فشرده
- قابلیت به اشتراک گذاری اسلاید ها روی وب
- ارسال فایل های به دوستان از طریق ایمیل
- پشتیبانی از بیش از صد فرمت
- ساخت فرمت های مختلف خروجی نظیر EXE و Video File
- قابلیت بزرگ نمایی تصاویر
- امکان ساخت محافظ صفحه نمایش های بسیار زیبا
- قابلیت رایت روی انواع لوح های فشرده
- ساخت آلبوم های زیبا برای صفحات وب
- ویرایش تصاویر به صورت نیمه حرفه ای
- قابلیت قرار دادن متن بر روی تصویر
- استفاده آسان با محیط کاربری جذاب و در عین حال کارا
- و ...

دانلود ProShow Producer v8.0.3645 - نرم افزار ساخت سریع و آسان اسلاید ها و آلبوم های دیجیتالی

💿 نام نرم افزارProShow Producer
📌 شماره نسخهv8.0.3645
📁 دسته بندیآلبوم دیجیتال
💾 حجم فایل76.9 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/5/4
📊 تعداد دانلود16,130
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️

سوالات متداول

نرم افزار ProShow Producer چیست؟

نرم افزاری کاربردی برای ایجاد ارائه های درجه یک پیشرفته

آخرین ورژن نرم افزار ProShow Producer را از کجا دانلود کنم؟

برای دانلود نرم افزار ProShow Producer به طور رایگان و با ترافیک نیم بها (در ایران) روی این لینک کلیک کنید.

آموزش نصب نرم افزار ProShow Producer چگونه است؟

راهنمای نصب نرم افزار ProShow Producer در این صفحه درج شده است.

کلمات کلیدی ProShow Producer: slideshow creator, slide capture, create presentation, slideshow, create, creator, اسلاید شو, ساخت اسلاید شو, طراحی, طراحی آلبوم دیجیتال, آلبوم دیجیتالی, دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو, دانلود نرم افزار طراحی آلبوم, دانلود نرم افزار ساخت آلبوم, دانلود نرم افزار طراحی آلبوم های دیجیتالی, ایجاد آلبوم دیجیتالی, ایجاد اسلایدشو, ساخت آسان آلبوم های دیجیتالی, ساخت سریع آلبوم های دیجیتالی, ساخت سریع و اسان اسلایدشو, Photodex full software collection, حاخفخیثط, حاخفخیثط, دانلود ProShow Producer نرم افزار ساخت سریع و آسان اسلاید ها و آلبوم های دیجیتالی, How to crack ProShow Producer, طریقه/روش/راهنمای کرک ProShow Producer, Torrent/Usnet/Buy ProShow Producer, Setup ProShow Producer, Install ProShow Producer, دانلود رایگان نرم افزار ProShow Producer, P30Download ProShow Producer, Danlod/Danload/Donload ProShow Producer, nhkg,n kvl htchv ProShow Producer, Download ProShow Producer Software, ProShow Producer for windows, ProShow Producer Trial, ProShow Producer last Version/Edition, ProShow Producer New Version, ProShow Producer Update, ProShow Producer Free Full Licensed, ProShow Producer Repacked, ProShow Producer Direct Download Link (DDL), ProShow Producer Crack, Get ProShow Producer, ProShow Producer Keygen, ProShow Producer Patch, ProShow Producer Serial, ProShow Producer Portable, برنامه ProShow Producer, 8.0.3645, create, create presentation, creator, slide capture, slideshow, slideshow creator, نرم افزار, آلبوم دیجیتالی, اسلاید شو, ساخت اسلاید شو, طراحی, طراحی آلبوم دیجیتال, A software application that allows you to create advanced, professional-grade presentation masterpieces, حقخساخص حقخیعزثق, حقخساخص حقخیعزثق, خرید ProShow Producer, به روز ترین ورژن ProShow Producer, آخرین ورژن ProShow Producer, آخرین نسخه ProShow Producer, جدیدترین ورژن ProShow Producer, جدیدترین نسخه ProShow Producer, 8.0.3645, داونلود/دانلد/تورنت نرم افزاری کاربردی برای ایجاد ارائه های درجه یک پیشرفته, تحميل, دریافت, پی سی, پی 30, بهترین Digital Album, بهترین نرم افزار آلبوم دیجیتال, سافت ور, تریال, سوفت ور, مجانی,
2022-09-16
20:00:25