دانلود Lynda 3D Content Creation for Virtual Reality - آموزش ساخت محتوای سه بعدی واقعیت مجازی

دانلود آموزش ساخت محتوای سه بعدی واقعیت مجازی

معنای واقعیت مجازی را می توان از تعریف هر دو کلمه "واقعیت" و "مجازی" برداشت کرد. تعریف کوچکی از واقعیت چیزی است که ما به عنوان آدمی آن را تجربه می کنیم و مجازی نیز را می توان به طور خلاصه به قریب و نزدیک بودن به چیزی تعبیر کرد، پس واقعیت مجازی در واقع چیزی نزدیک به زندگی و واقعیت می توان تفسیر نمود. اما به طور فنی می توان گفت، واقعیت مجازی که بعضی مواقع به آن چند رسانه ای همه جانبه نیز می گویند، یک محیط شبیه سازی شده سه بعدی کامپیوتری است که به کاربر این اجازه را می دهد که با آن تعامل داشته و یا در آن به جستجو و اکتشاف بپردازد. در این تکنیک به نوعی کاربر بخشی از این دنیای مجازی شده و می تواند در آن کارهایی را انجام داده و یا اشیایی را دستکاری نماید. اکثر محیط های واقعیت مجازی ابزاری را برای تعامل تصویری با کاربر فراهم می کنند حال آنکه برخی از آن ها با استفاده از حسگرهای صوتی و تصویری گوناگون محیطی واقعی تر را در دسترس کاربر قرار می دهند. علاوه براین، واقعیت مجازی محیط ارتباطات از راه دوری را پوشش می دهد که می تواند از طریق مفاهیمی مانند حضور از راه دور (Telepresence)، وجود از راه دور (Telexistene) و یا مصنوع مجازی (Virtual Artifact) به کاربر احساس مجازی حضور در شرایط خاصی را داده باشیم.
در دوره آموزشی Lynda 3D Content Creation for Virtual Reality با استفاده از نرم افزارهایی مانند Maya و Unity به طراحی و ساخت محتوای سه بعدی واقعیت مجازی می پردازیم.

سرفصل های دوره آموزشی Lynda 3D Content Creation for Virtual Reality:
- واقعیت مجازی در مقابل واقعیت تقویت شده و واقعیت ترکیبی
- ساخت دارایی ها برای واقعیت مجازی
- ایجاد مدل کارآمد
- گرفتن خروجی از فرمت های فایل برای VR
- اضافه کردن نورپردازی و جلوه ها به مدل VR
- رندر برای واقعیت مجازی
- درک آینده VR

کلمات کلیدی: Virtual Reality, آموزش Virtual Reality, آموزش تصویری Virtual Reality, آموزش ویدیویی Virtual Reality, آمو, Lynda full tutorial collection, مغدیش, مغدیش, Download Lynda 3D Content Creation for Virtual Reality, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, سه بعدی و انیمیشن, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, مغدیش 3ی زخدفثدف زقثشفهخد بخق رهقفعشم قثشمهفغ, مغدیش 3ی زخدفثدف زقثشفهخد بخق رهقفعشم قثشمهفغ, Virtual reality is a booming industry., دانلود آموزش های شرکت لیندا, gdknh, gdknh, دانلود آموزش آموزش ساخت محتوای سه بعدی واقعیت مجازی, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, 3D, Animation, download, Learning, Lynda, لیندا, واقعیت مجازی, Virtual Reality, آموزش, انیمیشن, دانلود, سه بعدی, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, 3D & Animation, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Lynda 3D Content Creation for Virtual Reality با استفاده از نرم افزارهایی مانند Maya و Unity به طراحی و ساخت محتوای سه بعدی واقعیت مجازی می پردازیم., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca shoj lpj,hd si fund ,hrudj l[hcd, hl,ca shoj lpj,hd si fund ,hrudj l[hcd,دانلود Lynda 3D Content Creation for Virtual Reality - آموزش ساخت محتوای سه بعدی واقعیت مجازی,
2018-02-28
00:37:41

دانلود Lynda 3D Content Creation for Virtual Reality - آموزش ساخت محتوای سه بعدی واقعیت مجازی

🎓 نام آموزشLynda 3D Content Creation for Virtual Reality
📁 دسته بندیسه بعدی و انیمیشن
💾 حجم فایل536 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/5/24
📊 تعداد دانلود10,568
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها