دانلود Remixlive v1.3.2 MacOS - نرم افزار ویرایش و میکس آهنگ برای مک
For macintoush

دانلود ریمیکس لایو برای مک

امروزه کاربران برای انجام بسیاری از امور مختلف و رفع نیازهای خود قادرند تا با استفاده از نرم افزارهای مختلف مشکلات خود را برطرف نمایند و در هر زمینه ای می توان نرم افزاری را یافت که به کاربران در انجام امور کمک شایانی کند و کاربران نیز به راحتی قادرند تا از ابزارهای برنامه استفاده نمایند. یکی از پراستفاده ترین ابزارهایی که امروزه ممکن است مورد استفاده کاربران و به خصوص کاربران جوان قرار گیرد، ابزارهای مربوط به ساخت و ترکیب موسیقی می باشد و دلیل این امر نیز علاقه بیشتر جوانان به ساخت آهنگ و موسیقی می باشد.
نرم افزار Remixlive ابزاری قدرتمند جهت ترکیب و میکس آهنگ ها می باشد. با این نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهای مختلف اقدام به ساخت و ترکیب آهنگ های مورد علاقه خود نمایند و یا تغییراتی را بر روی آن ها اعمال نمایند. این نرم افزار ابزارهای خود را به صورت کاملا گرافیکی در اختیار کاربران قرار می دهد و به این ترتیب کاربران نیز به راحتی قادرند تا از ابزارهای مورد نیاز خود استفاده نمایند. از ویژگی های برتر این نرم افزار می توان به قابلیت استفاده از نمونه های برنامه اشاره کرد. بدین صورت که می توان به عنوان مثال از افکت های آماده شده ترکیبی بر روی فایل صوتی خود استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید قطعه های موسیقی را با هم ترکیب کرده و افکت مورد نظر خود را بر روی قطعه ها اعمال نمایید و در نهایت قطعه ترکیبی خود را پخش کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Remixlive:
- رابط کاربری ساده و آسان
- اعمال افکت های مختلف مانند Chorus ،Flanger ،Gargle ،Echo ،Distortion
- قابلیت استفاده از نمونه
- قابلیت crossfader دستی و اتوماتیک
- توانایی ضبط و ترکیب و ذخیره در فرمت MP3 و WAV
- کنترل زیرو بم در فایل های صوتی عمومی
- و ...

کلمات کلیدی: موسیقی, ترکیب کننده موسیقی, ترکیب کننده موزیک, ترکیب کننده آهنگ, ترکیب کننده, موزیک, موزیک میکسر, میکسر, موسیقی برای مک, ترکیب کننده موسیقی برای مک, ترکیب کننده, mix vibes full software collection, پهط رهذثس, ئهط رهذثس, Download Remixlive Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, قثپهطمهرث , قثئهطمهرث , Remixlive is all you need to turn ideas into high-quality tracks., دانلود Remixlive MacOSX نرم افزار ویرایش و میکس آهنگ برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت میکس ویبز, ld:s ,dfc, ld:s ,dfc, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ریمیکس لایو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, vdld:s ghd,, vdld:s ghd,, نرم افزار Remixlive ابزاری قدرتمند جهت ترکیب و میکس آهنگ ها می باشد., Remixlive, Remixlive مک, Remixlive برای مک, موزیک, موزیک میکسر, موزیک میکسر برای مک, موزیک برای مک, موسیقی برای مک, میکسر, میکسر برای مک, ترکیب کننده, ترکیب کننده موزیک, ترکیب کننده موزیک برای مک, ترکیب کننده موسیقی برای مک, ترکیب کننده آهنگ, ترکیب کننده آهنگ برای مک, ترکیب کننده برای مک, Desktop, Multimedia, Software, Utilities, دسکتاپ, مالتی مدیا, نرم افزار, کاربردی, دانلود Remixlive v1.3.2 MacOS - نرم افزار ویرایش و میکس آهنگ برای مک,
2017-02-05
11:25:08

دانلود Remixlive v1.3.2 MacOS - نرم افزار ویرایش و میکس آهنگ برای مک

💻 نام نرم افزارRemixlive
📌 شماره نسخهv1.3.2
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل341 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/11/17
📊 تعداد دانلود8,808
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️