دانلود PDF Expert v2.5.21 MacOS - نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF برای مک
For macintoush

دانلود پی دی اف اکسپرت برای مک

شاید شما هم جز آن دسته از کاربران هستید که با فایل های PDF سروکار زیادی دارید و روزانه صدها فایل PDF می خوانید و در آن ها به دنبال موضوعات خود می گردید، اما همان طور که می دانید این فایل ها قابلیت ویرایش و یا دستکاری در آن ها را ندارند، مثلا اگر بخواهید مطالب مهمی را در فایل خود با علامت خاص مشخص کنید تا دفعات بعدی قسمت های مهم و علامت دار را بخوانید و یا عکسی به این فایل اضافه کنید و یا جستجو میان فایل های موجود در مک شما برای پیدا کردن یک فایل PDF دشوار و زمانگیر است. PDF Expert تمام این قابلیت ها را به شما می دهد، شما با این برنامه می توانید مدیریت کامل بر روی تمام فایل های PDF موجود در مک خود داشته باشید و در صورت نیاز مطالب آن ها را ویرایش کنید. 

قابلیت های کلیدی نرم افزار PDF Expert:
- ابزارهای علامت گذاری
شما با نصب این برنامه تمام امکانات علامت گذاری بر روی متن های مهم خود را خواهید داشت و می توانید فایل های مهم خود را علامت گذاری و متمایز کنید.

- مدیریت قوی و یک پارچه
با نصب این برنامه می توانید تمام فایل های PDF خود را به صورت کامل و یکجا داشته باشید و نیازی به جستجو و وقت گذاشتن برای پیدا کردن آن ها در مک را نداشته باشید.

- الحاق
با این قابلیت می توانید چندین فایل را تبدیل به یک فایل کنید و همچنین قابلیت الحاق تصاویر اضافه را نیز داراست.

- طراحی زیبا
این برنامه با طراحی زیبا خود هیچ موقع احساس خستگی را به شما نمی دهد و باعث چندیدن برابر شدن لذت خواندن PDF در شما می شود.

کلمات کلیدی: نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF برای مک, نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF مک, نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF, ویرایش و مدیریت فایل ه, PDF Expert full software collection, حیب ثطحثقف, حیب ثطحثقف, Download PDF Expert Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, حیب ثطحثقف, حیب ثطحثقف, PDF Expert is a fast, robust and beautiful PDF editor. Read, annotate and edit PDFs like never before! , دانلود PDF Expert MacOSX نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت پی دی اف اکسپرت, \d nd ht h:s\vj, md nd ht h:smvj, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش پی دی اف اکسپرت, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, \d nd ht h:s\vj, md nd ht h:smvj, PDF Expert تمام این قابلیت ها را به شما می دهد، شما با این برنامه می توانید مدیریت کامل بر روی تمام فایل های PDF موجود در مک خود داشته باشید و در صورت نیاز مطالب آن ها را ویرایش کنید. , PDF Expert, PDF Expert مک, PDF Expert برای مک, نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF, نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF مک, نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF برای مک, ویرایش و مدیریت فایل های PDF مک, ویرایش و مدیریت فایل های PDF برای مک, Desktop, Office & Business, Software, Utilities, دسکتاپ, اداری و تجاری, نرم افزار, کاربردی, دانلود PDF Expert v2.5.21 MacOS - نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF برای مک,
2022-03-31
16:53:47

دانلود PDF Expert v2.5.21 MacOS - نرم افزار ویرایش و مدیریت فایل های PDF برای مک

💻 نام نرم افزارPDF Expert
📌 شماره نسخهv2.5.21
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل42 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/1/11
📊 تعداد دانلود29,508
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️