دانلود Pluralsight Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush - آموزش ساخت کاراکترهای کارتون در

دانلود آموزش ساخت کاراکترهای کارتون در مودو و زدبراش

نرم افزار ZBrush در سال ۱۹۹۹توسط شرکت  Pixologic و در نمایشگاه  SIGGRAPH رو نمایی شد. نرم افزار ZBrush برای sculpt (حجاری کردن) بر روی مدل می باشد و البته با توسعه این نرم افزار امکان مدل سازی در نهایت کیفیت و جزییات از شروع تا پان در آن گنجانده شده است. اما در نسخه های نخستین آن مدل سازها در نرم افزارهای دیگر مدل خود را می ساختند و برای افزایش جزییات مدل را وارد نرم افزار زیبراش می کردند و به مدل های خود جزییات دقیقی را اضافه می کردند اما با توسعه این نرم افزار، ساخت انواع و اقسام مدل ها به راحتی در آن صورت می گیرد. البته این کار هنوز هم عرف است، به طور مثال شما کلیت چهره یک فرد مسن را در ۳d max یا maya یا هر نرم افزار دیگری مدل سازی می کنید، اگر با این نرم افزارها کار کرده باشید می دانید ساخت کلیت یک چهره کاره ساده ای است اما برای طبیعی شدن و بهتر شدن مدل می بایست چین و چروک هایی به مدل خود اضافه کنید.
مودو (modo) یک نرم افزار طراحی و مدلسازی سه بعدی است که می تواند برای ایجاد تصاویر ثابت و یا متحرک در یک فضای سه بعدی مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار امکانات و ویژگی های زیادی دارد که باعث شده تا از آن برای انجام مدلسازی حرفه ای، طراحی بازی، جلوه های ویژه فیلم، تولیدات ویدئویی، هنرهای گرافیکی، طراحی تجسمی و ... استفاده شود. در واقع این نرم افزار امکان مدلسازی، متریال، انیمیشن و رندرینگ را برای شما فراهم می کند.
در دوره آموزشی Pluralsight Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush با استفاده از نرم افزارهای مودو و زیبراش به طراحی کاراکترهای کارتونی می پردازیم.

سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush:
- طراح شخصیت در ZBrush
- Retopology در MODO
- ایجاد UVS در MODO
- نقاشی و جزئیات در ZBrush
- Posing با Transpose Master
- گرفتن خروجی مدل برای MODO
- نورپردازی و سایه زنی در MODO
- رندر در MODO

کلمات کلیدی: MODO, آموزش MODO, آموزش تصویری MODO, آموزش ویدیویی MODO, آموزش کامل MODO, آموزش کاربردی MODO, فیلم آموزشی , Pluralsight full tutorial collection, حمعقشمسهلاف, حمعقشمسهلاف, Download Pluralsight Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, سه بعدی و انیمیشن, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حمعقشمسهلاف زقثشفهدل زشقفخخد زاشقشزفثقس هد پخیخ شدی ظذقعسا, حمعقشمسهلاف زقثشفهدل زشقفخخد زاشقشزفثقس هد ئخیخ شدی ظذقعسا, Creating a cartoon character from scratch in 3D can be a difficult task., دانلود آموزش های شرکت پلورالسایت, \g,vhgshdj, mg,vhgshdj, دانلود آموزش آموزش ساخت کاراکترهای کارتون در مودو و زدبراش, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, 3D, Animation, download, Learning, MODO, Pluralsight, مودو, پلورالسایت, ZBrush, آموزش, انیمیشن, دانلود, زدبراش, سه بعدی, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, 3D & Animation, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Pluralsight Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush با استفاده از نرم افزارهای مودو و زدبراش به طراحی کاراکترهای کارتونی می پردازیم., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca shoj :hvh:jvihd :hvj,k nv l,n, , cnfvha, hl,ca shoj :hvh:jvihd :hvj,k nv l,n, , cnfvha,دانلود Pluralsight Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush - آموزش ساخت کاراکترهای کارتون در مودو و زیبراش,
2016-09-16
23:36:18

دانلود Pluralsight Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush - آموزش ساخت کاراکترهای کارتون در مودو و زیبراش

🎓 نام آموزشPluralsight Creating Cartoon Characters in MODO and ZBrush
📁 دسته بندیسه بعدی و انیمیشن
💾 حجم فایل1918 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/6/26
📊 تعداد دانلود9,442
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها