دانلود macOS Sierra v10.12 (16A323) MacOS - سیستم عامل Sierra برای مک
For macintoush

دانلود مک او اس سیرا برای مک

نسخه نهایی سیستم عامل مک او اس سیرا عرضه شد. دقت داشته باشید که نسخه ۱۶A323 به عنوان نسخه نهایی این سیستم عامل می باشد و نسخه های ۱۶A312A و ۱۳A322 بیلدهای بتا می باشند. نام سیرا از روی یکی از رشته‌ کوه‌های بزرگ جهان بر روی سیستم عامل macOS Sierra قرار داده شده است و همان طور که پیوستگی و یکدستی از جمله ویژگی‌های اصلی این رشته کوه است، اپل نیز در ساخت نسخه‌‌ی جدید سیستم عامل مک از اصل پیوستگی بین اجزای داخلی این سیستم عامل و البته سازگاری آن با آی او اس بهره برده است. به غیر از پیوستگی و یکپارچگی بین اکو سیستم‌های نرم افزاری مختلف اپل، تکیه‌ی بیشتر این نسخه بر روی سرویس ذخیره‌سازی ابری اپل یعنی سرویس آی‌ کلاود (iCloud) نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که توسط کریگ فدریقی (Craig Federighi) از مدیران ارشد بخش مهندسی نرم افزار اپل، برای این نسخه از سیستم عامل مک او اس شمرده شده است. قابلیتی به نام کلیپ بورد یونیورسال نیز دیگر امکانی است که به این نسخه از سیستم عامل مک او اس اضافه خواهد شد. این قابلیت همانطور که از نام آن مشخص است، محتویات حافظه‌ی کلیپ بورد (حافظه‌ای که متن‌های کپی شده توسط کاربر در آنجا ذخیره می‌شود) را بین آی او اس و سیستم عامل macOS Sierra به اشتراک خواهد گذاشت تا به‌طور مثال وقتی که در حال مرور اینترنت بر روی آیفون هستید و یک متن یا لینکی را کپی می‌کنید، بتوانید آن را در سیستم عامل مک هم مشاهده کنید و در کادر متنی مورد نظر خود وارد کنید (Paste کنید).

اما وجه تمایز Mac OS X Sierra نسبت به سایر نسخه های سیستم عامل مک در چیست؟
سیری در مک او اس جدید هم در داک و هم در گوشه بالا و سمت راست سرچ اسپات لایت قابل دسترسی است، و می تواند به جستجوی در وب و حافظه رایانه پرداخته و کارهای دیگری از قبیل یافتن تصاویر، پاسخ دادن به سوالات و تعیین یادآور را برایتان انجام بدهد. سیری همچنین متوجه ارتباط سوالات با یکدیگر هم می شود. بنابراین می توانید در قالب یک مکالمه متنی با این دستیار هوشمند به پاسخ سوالات تان برسید. اما امکان استفاده از Apple Pay و ارتقای قابلیت Continuity هم از دیگر تغییرات مهم مک او اس سیرا هستند.
از این نسخه امکان استفاده از Apple Pay در مرورگر سافاری برایتان فراهم شده تا عملیات بانکی تان را از این طریق انجام بدهید. گفتنی است که Apple Pay در حال حاضر در کشورهایی چون آمریکا، انگلستان، سنگاپور، کانادا و استرالیا پشتیبانی می شود و اپل به شدت در تلاش است تا آن را به اقصی نقاط دنیا گسترش دهد. و در نهایت قابلیت Continuity مک او اس با اضافه شدن یک کلیپ بورد یونیورسال ارتقا یافته است. به لطف این قابلیت از حالا به بعد هر آنچه در پلتفرم های موبایل و دسکتاپ اپل کپی/پیست کنید میان کلیه دستگاه ها همگام سازی می شود.

دستگاه هایی که از مک او اس سیرا پشتیبانی می کنند به شرح زیر هستند:
- مک بوک و آی مک های تولید شده از سال ۲۰۰۹ به بعد
- مک بوک ایرهای تولید شده از سال ۲۰۱۰ به بعد
- مک بوک پرو های تولید شده از سال ۲۰۱۰ به بعد
- مک مینی و مک پروهای تولید شده از سال ۲۰۱۰ به بعد

کلمات کلیدی: سیستم عامل Sierra برای مک, سیستم عامل Sierra مک, سیستم عامل Sierra, OS X Sierra, OS X Sierra برای مک, OS X Sierra مک, Apple full software collection, شححمث, شححمث, Download macOS Sierra Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پشزخس سهثققش , ئشزخس سهثققش , Siri makes its debut on Mac, with new features designed just for the desktop. Your Mac works with iCloud and your Apple devices in smart new ways,, دانلود macOS Sierra MacOSX سیستم عامل Sierra برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اپل, h\g, hmg, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش مک او اس سیرا, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, l: h, hs sdvh, l: h, hs sdvh, رشته‌ کوه‌های بزرگ جهان بر روی سیستم عامل macOS Sierra قرار داده شده است و همان طور که پیوستگی و یکدستی از جمله ویژگی‌های اصلی این رشته کوه است، اپل نیز در ساخت نسخه‌‌ی جدید سیستم عامل مک, OS X Sierra, OS X Sierra مک, OS X Sierra برای مک, سیستم عامل Sierra, سیستم عامل Sierra مک, سیستم عامل Sierra برای مک, Operating system, Software, سیستم عامل, نرم افزار, دانلود macOS Sierra v10.12 (16A323) MacOS - سیستم عامل Sierra برای مک,
2020-02-08
18:10:35

دانلود macOS Sierra v10.12 (16A323) MacOS - سیستم عامل Sierra برای مک

💻 نام نرم افزارmacOS Sierra
📌 شماره نسخهv10.12 (16A323)
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل4593 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/7/3
📊 تعداد دانلود89,014
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️