دانلود Pluralsight Architecting Applications for the Real World in .NET - آموزش معماری اپلیکیشن های

دانلود آموزش معماری اپلیکیشن های دات نت

معماری نرم‌افزار یعنی ساختار و سازمان یک سیستم نرم‌افزاری که به منظور پشتیبانی از عملیات مشخص، بر روی سازماندهی اجزاء متمرکز است. در واقع اجزاء را در حوزه‌های مرتبط به هم گروه بندی می‌کند. دیگر حوزه‌های مرتبط به هم، بر روی تبادل و تعامل با این حوزه متمرکز می‌شوند. معماری نرم‌افزار از کلیدی‌ترین بخشهای تولید نرم‌افزار مخصوصا نوع تجاری آن است که البته در سالهای اخیر با ایجاد مدلهای کلاسیک تولید نرم‌افزار به نرم‌افزارهای عظیم تر محدود شده است. معماری نرم‌افزار در واقع انتخاب یک ساختار کلی برای پیاده‌سازی یک پروژه نرم‌افزاری بر مبنای مجموعه‌ای از نیازهای کاربری و تجاری یک سیستم نرم‌افزاری است تا هم بتوان کاربردهای مورد نظر را پیاده‌سازی کرد و هم بتوان کیفیت نرم‌افزار، تولید آن و نگهداری آن را نیز بهینه کرد و سرعت بخشید. به عبارتی دیگر معماری نرم‌افزار یک برنامه یا سیستم محاسباتی، ساختار یا ساختارهای آن سیستم محاسباتی است که خصوصیات قابل رویت از بیرون، عناصر و ارتباطات بین آنها را نشان می‌دهد. چارچوب دات‌نت یا همان (NET Framework.) یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی تمامی ویرایش‌های سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت قابل اجراست و در سیستم‌عامل‌های دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. این چارچوب شامل مجموعه‌ای از زبانهای برنامه نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می‌باشند. مجموعه‌ای از کتابخانه‌های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم‌افزار در این چارچوب قرار گرفته‌اند که در قالب بخشهای عمده‌ای همچون فناورهای ASP.NET، ADO.NET و بسیاری فناوری‌های خاص دیگر ارائه می‌شوند که تعداد آنها در نسخه‌های اخیر همگام با محدود تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است.
در دوره آموزشی Pluralsight Architecting Applications for the Real World in .NET با معماری نرم افزارهای دات نت برای توسعه در دنیای واقعی آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Pluralsight Architecting Applications for the Real World in NET:
- مقدمه و دستور کار
-  تفکر معماری در دنیای واقعی
- لایه منطق تجاری
- لایه سرویس
- لایه ی Presentation
- لایه دسترسی به داده ها
- سطح معماری

کلمات کلیدی: .NET, آموزش .NET, آموزش تصویری .NET, آموزش ویدیویی .NET, آموزش کامل .NET, آموزش کاربردی .NET, فیلم آموزشی , Pluralsight full tutorial collection, حمعقشمسهلاف, حمعقشمسهلاف, Download Pluralsight Architecting Applications for the Real World in .NET, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حمعقشمسهلاف شقزاهفثزفهدل شححمهزشفهخدس بخق فاث قثشم صخقمی هد .دثف, حمعقشمسهلاف شقزاهفثزفهدل شححمهزشفهخدس بخق فاث قثشم صخقمی هد .دثف, An architect's job is to reduce complexity, not increase it. , دانلود آموزش های شرکت پلورالسایت, \g,vhgshdj, mg,vhgshdj, دانلود آموزش آموزش معماری اپلیکیشن های دات نت, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, .NET, Development, download, Learning, Pluralsight, وب, پلورالسایت, Web, آموزش, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, دات نت, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Pluralsight Architecting Applications for the Real World in .NET با معماری نرم افزارهای دات نت برای توسعه در دنیای واقعی آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca lulhvd h\gd:dak ihd nhj kj, hl,ca lulhvd hmgd:dak ihd nhj kj,دانلود Pluralsight Architecting Applications for the Real World in .NET - آموزش معماری اپلیکیشن های دات نت,
2016-11-04
02:09:09

دانلود Pluralsight Architecting Applications for the Real World in .NET - آموزش معماری اپلیکیشن های دات نت

🎓 نام آموزشPluralsight Architecting Applications for the Real World in .NET
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل391 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/8/14
📊 تعداد دانلود7,942
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها