دانلود Adobe Audition CC 2017 v10.1.1.11 MacOS - نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک
For macintoush

دانلود ادیشن برای مک

نرم افزار Adobe Audition CC 2017، جدیدترین نسخه نرم افزار ویرایشگر حرفه ای صدا بعد از سری CS، تحت عنوان Adobe Audition Creative Cloud عرضه شده است و به تازگی نسخه ی 2017 آن برای سیستم عامل های مک منتشر شده است. در این نسخه کنترل و اعمال تغییرات بر روی فایل های صوتی، ویرایش صدا، به آسانی انجام می گیرد. پنل کاربری پیشرفته یکی دیگر از مزیت های نسخه جدید است. پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی چه برای ورودی و چه برای خروجی گرفتن در این نرم افزار آماده شده است. ادوبی آدیشن نسخه سی سی با سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش سازگاری کامل داشته که باعث می شود کاربر به آسانی بتواند فایل های خود را بین این دو سیستم تبادل کند. از ویژگی های این نسخه می توان به هماهنگی با نرم افزار ویرایش فیلم Premiere نیز اشاره کرد که باعث می شود به آسانی و سرعت بالا صداهای فیلم ها را با یکدیگر ویرایش کرد. در Adobe Audition CC 2017 با چند کلیک می توان صداهای مزاحم را بدون صدمه به صداهای اصلی حذف کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Audition CC:
- ریمیکس و تنظیم مدت زمان یک آهنگ
- پشتیبانی از تمامی فرمت های صوتی
- پشتیبانی از صدای دالبی
-  تنظیم بم، زیر، باس و ...
- خروجی باکیفیت و کم حجم
- رابط بهینه سازی شده کاربر با پشتیبانی HiDPI
- پشتیبانی از فرمت های تصویری گسترده
- عملکرد ویدیویی بهبود یافته
- قابلیت خواندن فایل های نرم افزار Adobe از SoundBooth
- ویرایشگر پیش نمایش
- ویرایش شکل موج با طیفی نمایش فرکانس
- استخراج آهنگ های سی دی به یک فایل واحد
- پشتیبانی از سطح کنترل و پارامتر اتوماسیون
- دارای جلوه های جدید ، پشتیبانی از VST3 و اثرات انعطاف پذیر مسیریابی
- پشتیبانی از اتوماسیون رادیویی پیشرفته
- و ...

اما وجه تمایز Adobe Audition نسبت به سایر نرم افزارهای ضبط، ویرایش و میکس فایل های صوتی در چیست؟
اگر کاربر حرفه ای باشید با دریافت آهنگ ضعیف و با استفاده از ذوق هنری خود و ویژگی های پردازش مولتی همراه با طیف گسترده از پشتیبانی ها و پلاگین VST/AU آن را به موزیکی حرفه ای و هنرمندانه بدل کنید. رابط کاربری جذاب و بصری و پنل های فضای کاری در نرم افزار Adobe Audition CC تعبیه شده است که به راحتی برای نمایش راحت گروه بندی میشوند. ویژگی Multiband نرم افزار Adobe Audition باعث می شود خواص صوتی از قبیل بلندی صدا و پویایی آن با دقت تنظیم شوند. حذف صداهای اضافی را می توان با استفاده از صفحه نمایش ویژه فرکانس طیفی امکان پذیر کرد و نویز صدا را کاهش داد. ناهنجاری های صدا از طریق تجزیه و تحلیل فرکانس همراه با آمار دامنه قابل تشخیص هستند. لیست های پخش را می توان در شیوه های مختلف مرتب کرد و تغییرات محتوای صوتی را در history مشاهده کرد. ویژگی قابل توجه این نرم افزار هم امکان ویرایش شکل موج، طراحی صدا و مرمت صوتی می باشد.

کلمات کلیدی: دانلود ادوبی آیدیشن, مالتی مدیا, ضبط, ویرایش, میکس, صوت, ضبط در مک, ویرایش و میکس فایل های صوتی, ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک, ادوبی ادیشن برای, Adobe full software collection, شیخذث, شیخذث, Download Audition CC Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شعیهفهخد زز, شعیهفهخد زز, Adobe Audition CC. A professional audio workstation for mixing, finishing, and precision editing. Mix, edit, and create audio content with a comprehensive toolset that includes multitrack,, دانلود Adobe Audition CC MacOSX نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک , دانلود نرم افزار های شرکت ادوبی, hn,fd, hn,fd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ادیشن, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hndak, hndak, شرکت ادوبی نسخه ی CC نرم افزار Adobe Audition را نیز منتشر کرده است. Adobe Audition CC یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ است که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد., ویرایش و میکس فایل های صوتی, ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک, ادوبی ادیشن برای مک, Desktop, Multimedia, Software, Utilities, دسکتاپ, مالتی مدیا, نرم افزار, کاربردی, دانلود Adobe Audition CC 2017 v10.1.1.11 MacOS - نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک,
2017-05-18
17:54:14

دانلود Adobe Audition CC 2017 v10.1.1.11 MacOS - نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس فایل های صوتی برای مک

💻 نام نرم افزارAudition CC
📌 شماره نسخهv2017 v10.1.1.11
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل893 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/2/28
📊 تعداد دانلود15,811
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️