دانلود Autodesk AutoCAD 2018.1 MacOS - نرم افزار ترسیم نقشه کشی مهندسی برای مک
For macintoush

دانلود اتوکد برای مک

AutoCAD محصول پرچم‌دار شرکت Autodesk، یک نرم افزار طراحی به کمک رایانه است که توسط طراحان، معماران و مهندسان در ساختن مدل‌های دو بعدی و سه بعدی از سطوح یکپارچه و یا شبکه‌ای استفاده می‌شود. قبل از طراحی به کمک رایانه، طراحان مجبور بودند با ابزاری مانند تخته‌های طراحی، مداد، خودکار، خط کش، قطب نما و گونیا کار کنند که نسبت به ابزارهای امروزی مانند AutoCAD امکانات بسیار محدودتری داشتند. از سال 1982 میلادی که اولین نسخه نرم افزار AutoCAD به بازار ارائه گردید، به علت قابلیت‌های پیشرفته طراحی اتوماتیک و کامپیوتری به سرعت به پراستفاده‌ترین ابزار طراحی به کمک رایانه تبدیل شد. این نرم افزار هم اکنون پرکاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و نقشه کشی بوده که بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد.

این نرم افزار به مهندسان این امکان را می‌دهد تا بتوانند ایده‌های ذهنی خود را پیاده‌سازی کرده و با کمک ابزار ترسیم آزاد سه بعدی، به طراحی و مستند سازی هوشمند محصولات خود بپردازند. طیف قابلیت‌های این نرم افزار تا حدی گسترده است که محدود به یک رشته و صنعت خاص نمی‌شود و تقریباً در تمامی امور طراحی و ترسیم مدل‌های سه بعدی در رشته‌های الکترونیک، عمران، معماری، نقشه‌کشی و مدل‌سازی کاربرد دارد. در طی سال‌های اخیر شرکت Autodesk نسخه‌های ویژه‌ای از این نرم افزار را برای رشته‌های متعدد مهندسی ارائه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به AutoCAD Electrical و AutoCAD Mechanical و AutoCAD Architecture و غیره اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AutoCAD:
- پرکاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و ترسیم نقشه‌های فنی در جهان
- قابلیت‌های گسترده طراحی مانند نقطه ثقل هوشمند، ابزار اندازه‌گیری دقیق و غیره
- ابزار طراحی و ترسیم آزاد سه بعدی و دو بعدی
- کیفیت بالا در پردازش و چاپ طراحی‌ها
- بهره‌مندی از پسوند اختصاصی DWG
- دارای محیط برنامه نویسی پیشرفته برای کاربردهای خاص
- اشتراک گذاری طرح‌ها با حداقل حجم و حداکثر کیفیت
- انتقال آسان تنظیمات بین کامپیوترهای مختلف
- انعطاف پذیری بالای محیط کاربری
- جلوگیری از انجام تغییرات ناخواسته
- و ...

اما وجه تمایز Autodesk AutoCAD نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
اتوکد معروف ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار دنیا در زمینه نقشه کشی، معماری، و طراحی صنعتی است. مخصوصا در کشور ما این نرم افزار طرفداران بسیاری دارد و تقریبا تمام دانشجویان رشته های معماری و صنعتی با آن سروکار دارند. از اتوکد برای نقشه کشی ساختمانی و صنعتی، طراحی قطعات، مدل سازی، معماری داخلی و خارجی، و ... استفاده میگردد. امکانات متنوع AutoCADباعث شده تا این نرم افزار در کاربری های مختلف خانگی، اداری، تجاری، و حتی نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. در حالی که بیش از 26 سال از ارائه نسخه اولیه اتوکد توسط کمپانی Autodesk میگذرد، اکنون نسخه جدید این نرم افزار یعنی AutoCAD 2017 منتشر شده است. دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید. اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از امکانات جدید این نرم افزار بهره مند شوید. این نرم افزار فوق پیشرفته در تمامی دنیا در طول سالیان گذشته برای تمامی رشته های مهندسی و طراحی پروژه های مختلف اعم از طراحی های صنایع خودرو، هواپیمایی، کشتی و ناو های مسافربری و جنگی، صنایع نظامی و بناهای عظیم مهماری و ساختمانی به کار می رود.

کلمات کلیدی: autodesk, autocad, autodesk autocad, autocad 2018, autodesk autocad 2018, download autodesk autocad 2018, download autocad 2018, autocad 2018 crack, autodesk , Autodesk full software collection, شعفخیثسن , شعفخیثسن , Download AutoCAD Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شعفخزشی, شعفخزشی, Design every detail with CAD software. AutoCAD® software for 2D and 3D CAD is engineered for the future. Work with TrustedDWG™ technology, and collaborate across desktop, cloud, and mobile. Includes AutoCAD 360 Pro., دانلود Autodesk AutoCAD 2018 MacOSX نرم افزار ترسیم نقشه کشی مهندسی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت اتودسک, hj,ns:, hj,ns:, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش اتوکد, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hj,:n, hj,:n, AutoCAD محصول پرچم‌دار شرکت Autodesk، یک نرم افزار طراحی به کمک رایانه است که توسط طراحان، معماران و مهندسان در ساختن مدل‌های دو بعدی و سه بعدی از سطوح یکپارچه و یا شبکه‌ای استفاده می‌شود. قبل از طراحی به کمک رایانه، طراحان مجبور بودند با ابزاری مانند تخته‌های طراحی، مداد، خودکار، خط کش، قطب نما و گونیا کار کنند که نسبت به ابزارهای امروزی مانند AutoCAD امکانات بسیار محدودتری داشتند. , 3d design, autocad, autodesk, cad, cad design, design, نقشه کشی, اتوکد, اتودسک, طراحی, طراحی سه بعدی, طراحی صنعتی, Design & Graphics, Desktop, Education, Office & Business, Software, طراحی و گرافیک, دسکتاپ, آموزشی, اداری و تجاری, نرم افزار, دانلود Autodesk AutoCAD 2018.1 MacOS - نرم افزار ترسیم نقشه کشی مهندسی برای مک,
2018-12-04
21:33:01

دانلود Autodesk AutoCAD 2018.1 MacOS - نرم افزار ترسیم نقشه کشی مهندسی برای مک

💻 نام نرم افزارAutoCAD
📌 شماره نسخهv2018.1
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل1559 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/2/15
📊 تعداد دانلود50,878
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️