دانلود LiveLessons Lean Principles for Scrum - آموزش اصول و مبانی لین برای اسکرام

دانلود آموزش اصول و مبانی لین برای اسکرام

اسکرام (scrum) یک روش گروهی برای تولید و توسعه نرم افزار است. این متدولوژی یک مدل تکراری (iterative) از متدولوژی Agile برای حل مسایل پیچیده است. با اسکرام این امکان وجود خواهد داشت که مسایل پیچیده به راحتی مدیریت گردد. در واقع اسکرام یک فرایند و یا تکنیک تولید محصول نیست، بلکه چارچوبی است که بوسیله آن می توان مدیریت تولید محصول را بهینه نمود. این متدولوژی ساده و آسان است و همه می توانند به راحتی قوانین موجود در آن را فراگرفته و به کار گیرند، اما تسلط کامل به اسکرام معمولا دشوار است. متدولوژی اسکرام در سال 1986 در کشور ژاپن توسط Hirotaka Takeuchi و Ikujiro Nonaka برای اولین بار اختراع شد. اسکرام در دهه 90 میلادی توسط Ken Schwober و Jeff Stherland توسعه داده شد و به عنوان یک متدولوژی رسمی جهت تولید محصولات نرم افزاری شناخته و به کار گرفته شد. هسته اصلی اسکرام را اسپرینت ها تشکیل می دهند.
Lean یک سیستم فکری با رویکرد روشهای بهبود تولید می باشد که اساس آن بر روی تولید ناب بنا نهاده شده است. به طور کلی در Lean در این فکر هستیم که چگونه به طور مستمر برای مشتری ارزش آفرینی کنیم و هزینه ها را کاهش دهیم و اتلافات را ازبین ببریم. در واقع تولید ناب در این قالب قابل تعریف خواهد بود که: در تولید ناب هدف اصلی ارزش آفرینی مستمر می باشد، البته ارزش آفرینی با هزینه کم و تلفات مالی و زمانی حداقل.
در دوره آموزشی LiveLessons Lean Principles for Scrum با اصول و مبانی لین برای اسکرام آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی LiveLessons Lean Principles for Scrum:
- معرفی
- درس 1: تاریخچه لین
- درس 2: اصول توسعه نرم افزار لین
- درس 3: Kanban و خواص و اصول اصلی
- درس 4: توسعه محصول لین
- درس 5: مقایسه لین و اسکرام
- درس 6: ساخت کار قابل مشاهده
- درس 7: بهینه سازی گردش کار
- درس 8: حرکت به تحویل مداوم
- درس 9: توجه به دیدگاه اقتصادی
- درس 10: نمونه های جهان واقعی
- خلاصه

کلمات کلیدی: Scrum, آموزش Scrum, آموزش تصویری Scrum, آموزش ویدیویی Scrum, آموزش کامل Scrum, آموزش کاربردی Scrum, فیلم آ, LiveLessons full tutorial collection, مهرثمثسسخدس, مهرثمثسسخدس, Download LiveLessons Lean Principles for Scrum, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, مهندسی, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, مهرثمثسسخدس مثشد حقهدزهحمثس بخق سزقعپ, مهرثمثسسخدس مثشد حقهدزهحمثس بخق سزقعئ, For companies that have implemented Scrum, applying Lean will amplify their Scrum implementations and development cycles., دانلود آموزش های شرکت لایولسنس, ghd,gsks, ghd,gsks, دانلود آموزش آموزش اصول و مبانی لین برای اسکرام, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, Development, download, Learning, LiveLessons, Scrum, لایولسنس, وب, Web, آموزش, اسکرام, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, Engineering, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی LiveLessons Lean Principles for Scrum با اصول و مبانی لین اسکرام آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca hw,g , lfhkd gdk fvhd hs:vhl, hl,ca hw,g , lfhkd gdk fvhd hs:vhl,دانلود LiveLessons Lean Principles for Scrum - آموزش اصول و مبانی لین برای اسکرام,
2017-01-24
17:55:25

دانلود LiveLessons Lean Principles for Scrum - آموزش اصول و مبانی لین برای اسکرام

🎓 نام آموزشLiveLessons Lean Principles for Scrum
📁 دسته بندیمهندسی
💾 حجم فایل4170 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1395/11/5
📊 تعداد دانلود10,036
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها