دانلود Adobe Media Encoder CC 2017 v11.1.2 MacOS - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر برای م
For macintoush

دانلود ادوبی مدیا انکودر سی سی برای مک

نرم افزار Adobe Media Encoder CC 2017، ابزاری است که به شما این قدرت را می دهد که فرمت های مختلف را به یک دیگر تبدیل کنید، این یکی از موارد اولیه مورد نیاز تمام کسانی است که در کار تدوین فیلم می باشند. برای مثال ممکن است شما با دوربین هایی که تصویر را بر روی کارت ذخیره می کنند فیلم برداری کنید، حال برای کار در نرم افزار های مختلف شما باید فرمت این فایل ویدیو را تبدیل به فرمتی کنید که نرم افزار مورد نظرتان بتواند آن را شناسایی کند. تغییر این فرمت ها به یکدیگر به معنی تغییر در کیفیت نیست. تصویر شما در هنگام فیلم برداری ممکن است FullHD AVCHD باشد برای تدوین در نرم افزار Final cut pro شما باید این فایل را به ProRess تغییر دهید. Adobe Media Encoder CC یک ابزار حرفه ای برای این کار است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد. در حقیقت این ابزار یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است. یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار پشتیبانی از تمامی فرمت های Final Cut می باشد و این موضوع باعث شده تا آن را به نرم افزاری بسیار کاربردی هم برای کاربران Final Cut و هم برای کسانی که می خواهند تصاویری که توسط Final Cut مونتاژ شده را به نرم افزار های دیگر مونتاژ مانند Premier انتقال دهند، تبدیل کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Media Encoder:
- ایستگاه از پیش تنظیم شده
- آپدیت شده در قسمت خروجی MPEG-2
- پشتیبانی از نرم افزار ادوبی آدیشن
- قابلیت چاپ و نشر مستقیم به فیس بوک
- پشتیبانی از فرمت 4K
- تصحیح خودکار بلندی صدا
- تنظیم زمان درونیابی
- دارای صدای دالبی دیجیتال
- گزینه ای برای تعیین زمان شروع سفارشی
- و ...

اما وجه تمایز Adobe Media Encoder CC نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
نرم افزار Adobe Media Encoder به طور اختصاصی برای کاربران نرم افزار انیمیشن سازی Adobe After Effects و نرم افزار ویرایش ویدئویی Adobe Premiere Pro طراحی شده است. این نرم افزار به واسطه ویژگی‌های قدرتمند خود به کاربران امکان می‌دهد تا تمامی پروژه‌های خود را به محتوای قابل پخش در تمامی صفحه نمایش‌ها تبدیل کنند. Adobe Media Encoder همچنین امکان بهینه سازی و انتخاب رزولوشن ویدئوها را فراهم می‌نماید.

کلمات کلیدی: تبدیل فرمت , فرمت ویدئویی, Adobe Media Encoder CC, Media, کدک, Codec, تبدیل فرمت در مک , فرمت ویدئویی در مک, Adobe full software collection, شیخذث, شیخذث, Download Adobe Media Encoder CC Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, شیخذث پثیهش ثدزخیثق زز, شیخذث ئثیهش ثدزخیثق زز, Adobe Media Encoder CC software automates the process of creating multiple encoded versions of source files, Adobe Premiere Pro sequences, and Adobe After Effects compositions., دانلود Adobe Media Encoder CC MacOSX نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ادوبی, hn,fd, hn,fd, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ادوبی مدیا انکودر سی سی, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hn,fd lndh hk:,nv sd sd, hn,fd lndh hk:,nv sd sd, کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است., Codec, Multimedia, فرمت ویدئویی در مک, تبدیل فرمت, تبدیل فرمت در مک, Design & Graphics, Desktop, Software, Utilities, طراحی و گرافیک, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود Adobe Media Encoder CC 2017 v11.1.2 MacOS - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر برای مک,
2017-10-25
20:15:14

دانلود Adobe Media Encoder CC 2017 v11.1.2 MacOS - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر برای مک

💻 نام نرم افزارAdobe Media Encoder CC
📌 شماره نسخهv2017 v11.1.2
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل1078 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/3/24
📊 تعداد دانلود16,370
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️