دانلود AKVIS HDRFactory v6.0.954.16549 MacOS - نرم افزار ساخت تصاویر HDR برای مک
For macintoush

دانلود اچ دی آر فکتوری برای مک

نرم افزار AKVIS HDRFactory برای ساخت عکس های HDR (تصاویری با دامنه پویایی وسیع) می باشد که از ترکیب چند تصویر از یک منظره که در حالت different exposure گرفته شده باشند به دست می آید. در نتیجه تصویری با کنتراست بالا که منعکس کننده واقعیات در سطح بالاتری نسبت به یک تصویر معمولی می باشد. این نرم افزار یک کارگاه واقعی برای تولید تصاویر جذاب HDR می باشد. با این نرم افزار شما می توانید تصاویری بسیار نزدیک به واقعیت و حتی فراتر از آن را از طریق ایجاد تصاویر تلطیف شده با رنگ های شگفت آور و اثرات منحصر به فرد خلق کنید.
همچنین شما می توانید تصاویری شبیه به عکس های اچ دی آر را تنها با یک عکس تهیه کنید. این تکنیک زمانی که شما تنها یک عکس از منظره مورد نظرتان دارید بسیار کاربرد دارد. تنها کافیست تا یک عکس را در این نرم افزار قرار دهید تا از افکت هایی که تصاویر شما را دگرگون می کنند لذت ببرید و دری تازه به روی جهانی جالب از تصاویر اچ دی آر باز کنید. شما می توانید اشباع رنگ، روشنایی و جزئیات در مناطق تاریک و روشن را تنظیم کنید. این برنامه رنگ زندگی را برای عکس های شما به ارمغان می آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار AKVIS HDRFactory:
- ترکیب تصاویر به یک عکس اچ دی آر و تنظیم آن ها بر روی یکدیگر
- حذف سایه های به وجود آمده در صورت نیاز
- اصلاح اثرات اضافی در صورت نیاز
- و ...

اما وجه تمایز AKVIS HDRFactory نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
این نرم افزار با پشتیبانی از حالت پیش تنظیم به شما امکان ذخیره تغییرات را به عنوان یک پیش تنظیم جدید می دهد. همچنین این نرم افزار در دو نسخه ارایه می گردد که یکی اجرا به صورت نرم افزاری مستقل و دیگری امکان استفاده به عنوان پلاگین بر روی نرم افزارهای ویرایش تصاویر می باشد.

کلمات کلیدی: نرم افزار ساخت تصاویر HDR برای مک, نرم افزار ساخت تصاویر HDR, نرم افزار ساخت تصاویر HDR مک, ساخت تصاویر HDR برای مک, AKVIS HDRFactory, AKVIS HDRFactory برا, AKVIS full software collection, شنرهس, شنرهس, Download HDRFactory Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, ایقبشزفخقغ, ایقبشزفخقغ, AKVIS HDRFactory is designed to create HDR images and to mimic the HDR effect in a single photo, دانلود AKVIS HDRFactory MacOSX نرم افزار ساخت تصاویر HDR برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت آکویس, h:,ds, h:,ds, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش اچ دی آر فکتوری, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, h] nd hv t:j,vd, h] nd hv t:j,vd, نرم افزار AKVIS HDRFactory برای ساخت عکس های HDR (تصاویری با دامنه پویایی وسیع) می باشد که از ترکیب چند تصویر از یک منظره که در حالت different exposure گرفته شده باشند, AKVIS HDRFactory, AKVIS HDRFactory مک, AKVIS HDRFactory برای مک, نرم افزار ساخت تصاویر HDR, نرم افزار ساخت تصاویر HDR مک, ساخت تصاویر HDR برای مک, Design & Graphics, Desktop, Software, Utilities, طراحی و گرافیک, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود AKVIS HDRFactory v6.0.954.16549 MacOS - نرم افزار ساخت تصاویر HDR برای مک,
2018-05-28
19:54:16

دانلود AKVIS HDRFactory v6.0.954.16549 MacOS - نرم افزار ساخت تصاویر HDR برای مک

💻 نام نرم افزارHDRFactory
📌 شماره نسخهv6.0.954.16549
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل461 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/3/7
📊 تعداد دانلود5,740
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️