دانلود Loadout PS4 - بازی لوداوت برای پلی استیشن 4
Console support PS4 icon
(1396/8/25) تغییرات:

ریجن اروپا اضافه شد!

دانلود بازی لوداوت

لوداوت یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Edge of Reality توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در ژانویه 2014 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. بازی به صورت رایگان free-to-play و آنلاین می باشد. بازی حال و هوای بسیار طنزی دارد. گرافیک فانتزی بازی و اکشن ها و حرکات کاراکتر ها بسیار خوب و طنز و بامزه است. شما میتوانید امتیاز بدست آورید و اسلحه های خود را به شکل جالبی آپگرید کنید. بازی دارای چند نوع مد مختلف برای بازی می باشد و تنوع سلاح بسیار خوبی را دارا می باشد. شخصی سازی اسلحه ها و شخصیت های قابل بازی در این بازی بسیار عالی کار شده. بازی دارای 6 مد می باشد که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم.
Death Snatch: در این مد شما وقتی حریف خود را می کشید بطری ای از آن خارج می شود که شما با برداشتن آن امتیاز کسب می کنید. هم چنین وقتی هم تیمیان خودتان هم کشته می شوند همان بطری از آن ها خارج می شود که با برداشتن آن باز امتیاز کسب خواهید کرد. Extraction: در این مد سرتاسر مسیر الماس هایی گذاشته شده که باید آن ها را به چنگ بیاورید و در Base خود بیاورید. در این بین کسانی که این الماس ها را به همراه دارند در نقشه ی بازی مشخص می شوند. پس بایدمراقب خود باشید. Blitz: اینجا در سراسر نقشه Capture point وجود دارد که هر تیم برای به دست آوردن این قسمت ها در تلاش هستند. هر تیمی که تعداد بیشتری از این نقاط را تحت تصرف خود دربیاورد بیشترین امتیاز را گرفته و برنده میدان می شود. Jackhammer: هر تیم چکشی در پایگاه خود دارند. هر تیم باید تلاش کند تا چکش تیم مقابل را به پایگاه خود منتقل کند تا امتیاز لازم را به دست آورد. هنگامی که شما این چکش را به دست می آورید می توانید از آن برای ضربه زدن به حریف خود استفاده کنید. این چکش قدرتی مانند جکش THOR دارد. Annihilation: این مد ترکیبی از تمامی مد های بازی می باشد، از گرفتن منطقه بگیرید تا برداشتن چکش، برداشتن بطری ها بعد از کشتن حریف خود که همگی در این مد از بازی جمع شده است. این  مد اوج هیجان و لذت هست. Domination: در این حالت منطقه هایی برای تصرف وجود دارد که بازیکنان باید برای تصرف آن ها مبارزه کنند. هر تیم که زود تر این منطقه را تصرف کرد 20 امتیار را نصیب تیم خود می کند و هر چه در آن منطقه بیشتر بماند و بتواند منطقه را بیشتر در تصرف خود نگه دارد تمام امتیازات را درو می کند.

کلمات کلیدی: دانلود Loadout برای پلی استیشن, دانلود نسخه پلی استیشن 4 بازی Loadout , دانلود لوداوت برای پلی است, Edge of Reality full game collection, ثیلث خب قثشمهفغ, ثیلث خب قثشمهفغ, Download Loadout Game, دانلود آخرین نسخه بازی Loadout, دانلود جدیدترین نسخه بازی Loadout, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Loadout, Loadout for Console, Loadout PSP, Loadout PS2, Loadout PS3, Loadout PS4, Loadout PS5, Loadout XBOX, Loadout XBOX 360, Loadout XBOX ONE, Loadout XBOX X, Loadout XBOX S, Loadout Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Loadout Last Version, Loadout Full Licensed, Loadout Free License, Loadout Cracked, Loadout Direct Download Link, DDL, Crack Loadout, Keygen, Patch Loadout, Serial Loadout, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, مخشیخعف, مخشیخعف, دانلود Loadout PS4 بازی لوداوت برای پلی استیشن 4, آخرین نسخه بازی لوداوت , جدیدترین ورژن بازی لوداوت , نسخه نهایی بازی لوداوت , بازی جدید لوداوت , ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول لوداوت , بازی لوداوت برای کنسول, بازی لوداوت برای پلی استیشن 2, بازی لوداوت برای پلی استیشن 3, بازی لوداوت برای پلی استیشن 4, بازی لوداوت برای پلی استیشن 5, بازی لوداوت برای پی اس پی, بازی لوداوت برای ایکس باکس 360, بازی لوداوت برای ایکس باکس وان, بازی لوداوت برای ایکس باکس ایکس, بازی لوداوت برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی لوداوت , دانلود رایگان بازی لوداوت با لینک مستقیم, کرک لوداوت , شماره سریال لوداوت , کیجن, خرید بازی لوداوت , لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی لوداوت , دیتا بازی لوداوت , دانلود اپدیت بازی لوداوت , اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, g,nh,j , g,nh,j ,ps4, shooting, پلی استیشن, پلی استیشن 4, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 4, تیراندازی, Shooting, Shooting, دانلود Loadout PS4 - بازی لوداوت برای پلی استیشن 4,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/69837/

2018-02-28
12:32:51

دانلود Loadout PS4 - بازی لوداوت برای پلی استیشن 4

🎮 نام بازیLoadout
📁 دسته بندیتیراندازی
📌 ویژه کنسول(های) , PS4
👦 رده بندی سنیT
📅 تاریخ به روزرسانی1396/8/25
📊 تعداد دانلود5,546
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها