دانلود Limbo PS4 - بازی لیمبو برای پلی استیشن 4
Console support PS4 icon
(1396/8/6) تغییرات:

ریجن اروپا اضافه شد!

دانلود بازی لیمبو

لیمبو یک بازی ویدئویی در سبک معمایی، فکری، ماجراجویی و به صورت دو بعدی است که توسط شرکت Playdead توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در جولای 2010 برای پلتفرم های پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. کارکتر بازی پسرکی است که می‌تواند در حین بازی به جلو و عقب حرکت کند، بپرد، از طناب و نبردبان بالا برود و بعضی اشیاء را هل دهد یا بکشد. محیط بازی یک محیط تاریک و خاکستری رنگ است. این محیط خاکستری رنگ و تاریک به همراه صداگذاری یک محیط رعب آور را برای بازیباز بوجود می‌آورد که هر لحظه ممکن است در آن به وسیله عاملی شکار شود. تاریکی این بازی گاهی اوقات تله‌هایی که دربازی کار گذاشته شده را پنهان می‌کند. در این بازی خطرات زیادی پسرک را تهدید می‌کند، از تله حیوانات در سطح جنگل گرفته تا عنکبوت بزرگ و کرم‌هایی که به سر پسرک می‌چسبند و کنترل او را بدست می‌گیرند و پسرک باید تا جایی پیش برود که بتواند آنرا از خود جدا کند. بازیکن می‌تواند به اختیار بازی را با پیدا کردن تخم کرم‌های مخفی در بازی و مردن حداکثر 5 بار یا کمتر به پایان برساند.
شروع و پایان مبهم بازی این امکان را به بازیکن می‌دهد که خود داستان بازی را پیدا کند و تفاسیر و تحلیل‌های مختلفی از بازی داشته باشد. برای مثال داستان بازی می‌تواند به این صورت تحلیل شود که پسرک و خواهرش در کلبه درختی خود بوده‌اند و پسرک بطور ناگهانی از درخت پایین افتاده و وارد عالم برزخ شده و تصور می‌کند که خواهرش را گم کرده است، که پس از تلاش فراوان با عبور از مرز دنیا و برزخ وارد دنیا شده و به خواهر خود می‌رسد، درحالیکه بالای سر جسم او به گریه و زاری مشغول است. پسرک زمانی که به خواهرش می‌رسد اندکی می‌ایستد که می‌تواند نشانه این باشد که جسم خود را دیده و متوجه حادثه‌ای که اتفاق افتاده است شده باشد و بعد به طرف خواهرش حرکت می‌کند و خواهرش هنگامی که حضور روح پسرک را احساس می‌کند وحشت زده از جا می‌پرد، ولی او را نگاه نمی‌کند. در آخر بخش لیست سازندگان بازی تصویری از همان محل نشان داده می‌شود که اجساد آن پسر و خواهرش فاسد شده و چند حشره بالای اجساد آن‌ها هستند.

کلمات کلیدی: دانلود Limbo برای پلی استیشن, دانلود نسخه پلی استیشن 4 بازی Limbo , دانلود لیمبو برای پلی استیشن, د, Playdead full game collection, حمشغیثشی, حمشغیثشی, Download Limbo Game, دانلود آخرین نسخه بازی Limbo , دانلود جدیدترین نسخه بازی Limbo , دانلود جدیدترین اپدیت بازی Limbo , Limbo for Console, Limbo PSP, Limbo PS2, Limbo PS3, Limbo PS4, Limbo PS5, Limbo XBOX, Limbo XBOX 360, Limbo XBOX ONE, Limbo XBOX X, Limbo XBOX S, Limbo Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Limbo Last Version, Limbo Full Licensed, Limbo Free License, Limbo Cracked, Limbo Direct Download Link, DDL, Crack Limbo , Keygen, Patch Limbo , Serial Limbo , Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, مهپذخ , مهئذخ , دانلود Limbo PS4 بازی لیمبو برای پلی استیشن 4, دانلود بازی های شرکت پلی‌دد, \gd‌nn, mgd‌nn, آخرین نسخه بازی لیمبو , جدیدترین ورژن بازی لیمبو , نسخه نهایی بازی لیمبو , بازی جدید لیمبو , ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول لیمبو , بازی لیمبو برای کنسول, بازی لیمبو برای پلی استیشن 2, بازی لیمبو برای پلی استیشن 3, بازی لیمبو برای پلی استیشن 4, بازی لیمبو برای پلی استیشن 5, بازی لیمبو برای پی اس پی, بازی لیمبو برای ایکس باکس 360, بازی لیمبو برای ایکس باکس وان, بازی لیمبو برای ایکس باکس ایکس, بازی لیمبو برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی لیمبو , دانلود رایگان بازی لیمبو با لینک مستقیم, کرک لیمبو , شماره سریال لیمبو , کیجن, خرید بازی لیمبو , لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی لیمبو , دیتا بازی لیمبو , دانلود اپدیت بازی لیمبو , اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, gdlf, , gdlf, ,adventure, ps4, puzzle, پلی استیشن, پلی استیشن 4, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 4, Adventure, Adventure, Platformer, Platformer, Puzzle, Puzzle, دانلود Limbo PS4 - بازی لیمبو برای پلی استیشن 4,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/69857/

2018-02-28
12:51:40

دانلود Limbo PS4 - بازی لیمبو برای پلی استیشن 4

🎮 نام بازیLimbo
📁 دسته بندیماجرایی
📌 ویژه کنسول(های) , PS4
👦 رده بندی سنیT
📅 تاریخ به روزرسانی1396/8/6
📊 تعداد دانلود9,223
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها