دانلود Bastion PS4 - بازی پسرک ماجراجو برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4
Console support PS4 icon
(1395/11/10) تغییرات:

نسخه هک شده PS4 اضافه شد!

دانلود بازی پسرک ماجراجو

پسرک ماجراجو یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و به صورت دید از بالا می باشد که توسط شرکت Supergiant Games توسعه یافته و به وسیله کمپانی Warner Bros در جولای 2011 برای پلتفرم های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. داستان بازی در مورد پسری است که با مادرش زندگی می کند و هیچ خاطره ای از پدرش به یاد نمی آورد. او دارای شخصیتی خونسرد و آرام بوده ولی در مواقعی که پای ظلم و ستم به وسط می آید، از هیچ تلاشی برای جلوگیری آن دریغ نمی کند. بعد از این که این پسر در ابتدای بازی Bastion به خانه باز می گردد، با صحنه بسیار بد و تکان دهنده ای مواجه می شود. مادرش بر اثر حادثه ای ناگوار کشته می شود و او تصمیم می گیرد تا انتقامش را از عاملان این قتل بگیرد. جهان نیز دچار دگرگونی شده و فاجعه ای عظیم آن را تهدید می کند. سرزمینتان به بخش های مختلفی تقسیم شده و برای رسیدن از قسمتی به قسمت دیگر باید سختی های زیادی را متحمل شوید. سفر دور و درازی در پیش دارید، پس خودتان را برای مواجهه با خطرات آماده کنید.
محیط بازی یک محیط فانتزی و دارای انواع و اشکال مختلف و متنوعی از دشمنان و اسلحه‌هایی است که شخصیت اصلی بازی با آنها دشمنانش را از بین می‌برد. با اینکه Bastion در اصطلاح به سنگر و خاکریز می‌گویند ولی کودک جنگجوی بازی هنگام درگیری و مبارزه، پشت هیچ سنگر و خاکریزی پناه نمی‌گیرد. بلکه یا از سپر خویش استفاده می‌کند یا با استفاده از نیروها و اسلحه‌های مختلفی که در دست دارد آنها را به عقب رانده و از بین می‌برد. در طول بازی، مرکز بازی و هر جایی که به آن سر زده‌اید روشن و بقیه محیط تاریک است. هر چقدر که جلو بروید، به همان اندازه محیط نیز روشن می‌شود و از تاریکی بیرون می‌آید. همین نکته بر جذابیت و هیجان بازی بسیار افزوده است.

کلمات کلیدی: Bastion , دانلود بازی Bastion , دانلود بازی پسرک ماجراجو Supergiant Games, دانلود بازی های پلی است, Supergiant Games full game collection, سعحثقلهشدف لشپثس, سعحثقلهشدف لشئثس, Download Bastion Game, دانلود آخرین نسخه بازی Bastion , دانلود جدیدترین نسخه بازی Bastion , دانلود جدیدترین اپدیت بازی Bastion , Bastion for Console, Bastion PSP, Bastion PS2, Bastion PS3, Bastion PS4, Bastion PS5, Bastion XBOX, Bastion XBOX 360, Bastion XBOX ONE, Bastion XBOX X, Bastion XBOX S, Bastion Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Bastion Last Version, Bastion Full Licensed, Bastion Free License, Bastion Cracked, Bastion Direct Download Link, DDL, Crack Bastion , Keygen, Patch Bastion , Serial Bastion , Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, ذشسفهخد , ذشسفهخد , دانلود Bastion PS4 بازی پسرک ماجراجو برای پلی استیشن 4, آخرین نسخه بازی پسرک ماجراجو, جدیدترین ورژن بازی پسرک ماجراجو, نسخه نهایی بازی پسرک ماجراجو, بازی جدید پسرک ماجراجو, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول پسرک ماجراجو, بازی پسرک ماجراجو برای کنسول, بازی پسرک ماجراجو برای پلی استیشن 2, بازی پسرک ماجراجو برای پلی استیشن 3, بازی پسرک ماجراجو برای پلی استیشن 4, بازی پسرک ماجراجو برای پلی استیشن 5, بازی پسرک ماجراجو برای پی اس پی, بازی پسرک ماجراجو برای ایکس باکس 360, بازی پسرک ماجراجو برای ایکس باکس وان, بازی پسرک ماجراجو برای ایکس باکس ایکس, بازی پسرک ماجراجو برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی پسرک ماجراجو, دانلود رایگان بازی پسرک ماجراجو با لینک مستقیم, کرک پسرک ماجراجو, شماره سریال پسرک ماجراجو, کیجن, خرید بازی پسرک ماجراجو, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی پسرک ماجراجو, دیتا بازی پسرک ماجراجو, دانلود اپدیت بازی پسرک ماجراجو, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, \sv: lh[vh[,, msv: lh[vh[,,ps4, role playing, ماجراجویی, نسخه هک شده ps4, پلی استیشن, پلی استیشن 4, بازی, Action, Action, Role Playing, Role Playing, دانلود Bastion PS4 - بازی پسرک ماجراجو برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/69901/

2022-11-30
20:39:17

دانلود Bastion PS4 - بازی پسرک ماجراجو برای پلی استیشن 4 + نسخه هک شده PS4

🎮 نام بازیBastion
📁 دسته بندیاکشن
📌 ویژه کنسول(های) , PS4
📅 تاریخ به روزرسانی1395/11/10
📊 تعداد دانلود4,445
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها