دانلود Yakuza 0 PS4 - بازی یاکوزا 0 برای پلی استیشن 4
Console support PS4 icon
(1395/11/12) تغییرات:

ریجن اروپا اضافه شد!

دانلود بازی یاکوزا 0

یاکوزا 0 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و به صورت جهان باز است که توسط شرکت Sega توسعه یافته و به وسیله همین شرکت به صورت انحصاری در سال 2015 برای پلی استیشن 3 و در ژانویه 2017 برای کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 منتشر شده است. این نسخه از بازی درست پس از اتفاقاتی که در نسخه ی پیشین این فرانچایز یعنی Yakuza 4 رخ داد را به تصویر می کشد. داستان اصلی در Yakuza 5 نیز همانند دیگر نسخه های آن با شخصیت اصلی آن یعنی Kazuma Kiry همراه است و او در هسته ی بازی قرار دارد. او از کار در یتیم خانه ی Asagao استعفا داد و بدون Haruka به شهری با نام Fokuoka نقل مکان کرد. او خانه ی جدیدی برای خود خرید و به عنوان یک راننده تاکسی در شرکت Nagase شروع به کار کرد. او برای این که بتواند از زندگی قبلی و از گذشته ی خود فاصله بگیرد حتی نام خود را هم به Suzuki Taichi تغییر داد تا شاید اینطوری بتواند آنگونه که می خواهد به زندگی ادامه دهد. در این بین دیگر شخصیت های این بازی نیز باری دیگر در آن حضور دارند و هر یک زندگی جدید و متفاوتی را آغاز کرده اند غافل از این که بودن در دنیای یاکوزا بسیار متفاوت است و به راحتی نمی توان از آن فاصله گرفت.
گیم پلی بازی از بخش های بسیار متفاوتی تشکیل شده است که در راس آن ها شخصیت اصلی بازی کازوما قرار دارد. در این نسخه از بازی شما می توانید به قسمت های مختلف شهر رفته و کار های متفاوتی انجام دهید. در این بین با دشمنانی هم رو به رو خواهید شد که باید با آن ها مبارزه کنید. علاوه بر آن شما می توانید لباس ها و شکل ظاهری شخصیت اصلی در بازی را نیز به صورت دلخواه تغییر دهید. در Yakuza 5 که یک بازی جهان باز محسوب می شود شما می توانید از وسایل نقلیه ی متفاوت از جمله تاکسی استفاده کنید. با این وجود رانندگی هم یکی دیگر از قابلیت های این بازی محسوب می شود.

کلمات کلیدی: دانلود Yakuza 0 برای پلی استیشن, دانلود نسخه پلی استیشن 4 بازی Yakuza 0 , دانلود یاکوزا 0 برای پلی اس, Sega full game collection, سثلش, سثلش, Download Yakuza 0 Game, دانلود آخرین نسخه بازی Yakuza 0, دانلود جدیدترین نسخه بازی Yakuza 0, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Yakuza 0, Yakuza 0 for Console, Yakuza 0 PSP, Yakuza 0 PS2, Yakuza 0 PS3, Yakuza 0 PS4, Yakuza 0 PS5, Yakuza 0 XBOX, Yakuza 0 XBOX 360, Yakuza 0 XBOX ONE, Yakuza 0 XBOX X, Yakuza 0 XBOX S, Yakuza 0 Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Yakuza 0 Last Version, Yakuza 0 Full Licensed, Yakuza 0 Free License, Yakuza 0 Cracked, Yakuza 0 Direct Download Link, DDL, Crack Yakuza 0, Keygen, Patch Yakuza 0, Serial Yakuza 0, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, غشنعظش 0, غشنعظش 0, دانلود Yakuza 0 PS4 بازی یاکوزا 0 برای پلی استیشن 4, دانلود بازی های شرکت سگا, s"h, s'h, آخرین نسخه بازی یاکوزا 0, جدیدترین ورژن بازی یاکوزا 0, نسخه نهایی بازی یاکوزا 0, بازی جدید یاکوزا 0, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول یاکوزا 0, بازی یاکوزا 0 برای کنسول, بازی یاکوزا 0 برای پلی استیشن 2, بازی یاکوزا 0 برای پلی استیشن 3, بازی یاکوزا 0 برای پلی استیشن 4, بازی یاکوزا 0 برای پلی استیشن 5, بازی یاکوزا 0 برای پی اس پی, بازی یاکوزا 0 برای ایکس باکس 360, بازی یاکوزا 0 برای ایکس باکس وان, بازی یاکوزا 0 برای ایکس باکس ایکس, بازی یاکوزا 0 برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی یاکوزا 0, دانلود رایگان بازی یاکوزا 0 با لینک مستقیم, کرک یاکوزا 0, شماره سریال یاکوزا 0, کیجن, خرید بازی یاکوزا 0, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی یاکوزا 0, دیتا بازی یاکوزا 0, دانلود اپدیت بازی یاکوزا 0, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, dh:,ch 0, dh:,ch 0,adventure, ps4, Sega, ماجراجویی, مبارزه ای, پلی استیشن, پلی استیشن 4, Yakuza, بازی, Action, Action, Adventure, Adventure, دانلود Yakuza 0 PS4 - بازی یاکوزا 0 برای پلی استیشن 4,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/69948/

2021-05-26
23:22:20

دانلود Yakuza 0 PS4 - بازی یاکوزا 0 برای پلی استیشن 4

🎮 نام بازیYakuza 0
📁 دسته بندیاکشن
📌 ویژه کنسول(های) , PS4
👦 رده بندی سنیT
📅 تاریخ به روزرسانی1395/11/12
📊 تعداد دانلود7,509
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها