دانلود Vanquish PS3, XBOX 360 - بازی در هم شکستن برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360
Console support XBOX360 icon PS3 icon

تغییرات: لینک دانلود بنا به دستور دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف شده است.

دانلود بازی در هم شکستن

در هم شکستن یک بازی ویدئویی در سبک تیراندازی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت PlatinumGames توسعه یافته و به وسیله Sega در اکتبر 2010 برای پلتفرم های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 منتشر شده است. داستان بازی در آینده ای دور اتفاق می افتد، زمانی که جمعیت زمین به سرعت در حال افزایش است. کشور های مختلف برای اندک منابع باقی مانده در رقابت و جنگ می باشند. ایالت متحده آمریکا در تلاش برای کاهش مشکلات انرژی، موشک O'Neill Cylinder را به فضا می فرستد تا از انرژی خورشید به طور مستقیم استفاده کرده و جایگزین مناسب انرژی رو به اتمام زمین باشد. در این میان دولت روسیه توسط گروهی به نام Coup d'état که ناسینالیسم بوده و خود را Order Of Russian Star می دانند سقوط می کند. آنها کنترل فضا را در دست می گیرند و ماهواره مربوط به انرژی خورشیدی را منفجر می کنند. کارکتر بازی که Sam Gideon نام دارد دارای لباس ویژه و قدرتمندی است که قابلیت های زیادی دارد.
یکی از ویژگی های این لباس این است که، وقتی بازیکنان زیاد صدمه ببینند Arrmor این لباس به صورت اتوماتیک فعال می شود و بازی آهسته می شود و به بازیکنان کمک می کند تا از مرگ خود جلوگیری نمایند. دشمنان هم ربات هایی با لباس هایی شبیه شما هستند، ولی هدف آن ها فقط کشتن است و برای چیز دیگری برنامه ریزی نشده اند. شما می توانید با ضربه زدن به آن ها، بی هوششان کنید و با تزریق یک سرنگ مخصوص آن ها را احیا کرده و به قولی هکشان کنید.

کلمات کلیدی: دانلود در هم شکستن برای PS3, دانلود نسخه PS3 بازی در هم شکستن , دانلود Vanquish برای ایکس باکس, دانلود, PlatinumGames full game collection, حمشفهدعپلشپثس, حمشفهدعئلشئثس, Download Vanquish Game, دانلود آخرین نسخه بازی Vanquish , دانلود جدیدترین نسخه بازی Vanquish , دانلود جدیدترین اپدیت بازی Vanquish , Vanquish for Console, Vanquish PSP, Vanquish PS2, Vanquish PS3, Vanquish PS4, Vanquish PS5, Vanquish XBOX, Vanquish XBOX 360, Vanquish XBOX ONE, Vanquish XBOX X, Vanquish XBOX S, Vanquish Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Vanquish Last Version, Vanquish Full Licensed, Vanquish Free License, Vanquish Cracked, Vanquish Direct Download Link, DDL, Crack Vanquish , Keygen, Patch Vanquish , Serial Vanquish , Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, رشدضعهسا , رشدضعهسا , دانلود Vanquish PS3 XBOX 360 بازی در هم شکستن برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360, آخرین نسخه بازی در هم شکستن, جدیدترین ورژن بازی در هم شکستن, نسخه نهایی بازی در هم شکستن, بازی جدید در هم شکستن, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول در هم شکستن, بازی در هم شکستن برای کنسول, بازی در هم شکستن برای پلی استیشن 2, بازی در هم شکستن برای پلی استیشن 3, بازی در هم شکستن برای پلی استیشن 4, بازی در هم شکستن برای پلی استیشن 5, بازی در هم شکستن برای پی اس پی, بازی در هم شکستن برای ایکس باکس 360, بازی در هم شکستن برای ایکس باکس وان, بازی در هم شکستن برای ایکس باکس ایکس, بازی در هم شکستن برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی در هم شکستن, دانلود رایگان بازی در هم شکستن با لینک مستقیم, کرک در هم شکستن, شماره سریال در هم شکستن, کیجن, خرید بازی در هم شکستن, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی در هم شکستن, دیتا بازی در هم شکستن, دانلود اپدیت بازی در هم شکستن, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, nv il a:sjk, nv il a:sjk,ps3, shooting, پلی استیشن 3, xbox, xbox 360, ایکس باکس, ایکس باکس 360, بازی, بازی کنسول, بازی پلی استیشن 3, بازی ایکس باکس 360, Shooting, Shooting, دانلود Vanquish PS3, XBOX 360 - بازی در هم شکستن برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/70518/

2023-01-14
17:32:50

دانلود Vanquish PS3, XBOX 360 - بازی در هم شکستن برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360

🎮 نام بازیVanquish
📁 دسته بندیتیراندازی
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1395/3/12
📊 تعداد دانلود1,656
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها