دانلود CleanMyDrive v2.1.14 MacOS - نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی برای مک
For macintoush

دانلود کلین مای درایو برای مک

برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که پس از مدتی کار با سیستم عامل، سیستم دچار اختلالات و کندی سرعت می شود که این امر به فضاهای اشغال شده در درایو ها بر می گردد. فرقی نمی کند که از هارد داخلی یا خارجی استفاده می کنید با استفاده از نرم افزار CleanMyDrive می توانید به صورت کامل به مدیریت کامل و پاکسازی فضاهای اشغال شده در هارد خود بپردازید. این نرم افزار محصول پیشرفته ای دیگر از کمپانی Macpaw می باشد که به تازگی برای کامپیوترهای مک منتشر شده است. این نرم افزار آسان برای استفاده بوده و با یک رابط کاربری مناسب ابزارهای بسیار پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این نرم افزار می توانید همیشه درایوهای خارجی خود را از هر گونه فایل مخرب و یا اشغال شده امن نگه دارید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CleanMyDrive:
- مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی
- پاک سازی فایل های اشغال شده
- دارای یک رابط کاربری مناسب
- مجموعه ای کامل از ویژگی های جدید
- بهینه سازی شده برای سیستم عامل جدید مک او اس سیرا
- و ...

اما وجه تمایز CleanMyDrive نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
فایل های بسیاری در سیستم عامل مک هستند که پس از مدتی استفاده می بایست پاک شوند، فایل هایی نظیر  DS_Store, .Spotlight-V100, .TemporaryItems, .fseventsd و Thumbs.db, RECYCLED, RECYCLER, $RECYCLE.BIN از این قبیل می باشند. فایل های ایجاد شده توسط سرویس OS X و ویندوز می تواند سازگاری درایو خارجی شما را با مشکل مواجه کند و در آخر این نرم افزار برای سیستم عامل جدید مک او اس سیرا بهینه سازی شده است.

کلمات کلیدی: نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی برای مک, نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی, نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوه, Macpaw full software collection, پشزحشص , ئشزحشص , Download CleanMyDrive Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زمثشدپغیقهرث, زمثشدئغیقهرث, CleanMyDrive 2 is a lightweight disk manager for external and internal drives. It provides quick access to any drive with detailed information on space usage, and cleans hidden junk from external disks, دانلود CleanMyDrive MacOSX نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت مک پاو, l: \h,, l: mh,, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش کلین مای درایو, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, :gdk lhd nvhd,, :gdk lhd nvhd,, با استفاده از نرم افزار CleanMyDrive می توانید به صورت کامل به مدیریت کامل و پاکسازی فضاهای اشغال شده در هارد خود بپردازید, CleanMyDrive, CleanMyDrive مک, CleanMyDrive برای مک, مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی برای مک, نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی, نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی مک, بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود CleanMyDrive v2.1.14 MacOS - نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی برای مک,
2019-11-21
18:44:39

دانلود CleanMyDrive v2.1.14 MacOS - نرم افزار مدیریت و بهینه سازی درایوهای خارجی و داخلی برای مک

💻 نام نرم افزارCleanMyDrive
📌 شماره نسخهv2.1.14
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل35 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/8/29
📊 تعداد دانلود4,658
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️