دانلود Assassin's Creed PS3, XBOX 360 - بازی کیش یک آدم‌کش برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360
Console support XBOX360 icon PS3 icon

دانلود بازی کیش یک آدم‌کش

کیش یک آدم‌کش یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Ubisoft Montreal توسعه یافته و به وسیله Ubisoft در نوامبر 2007 برای پلتفرم های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. بازی به صورت Open World می باشد و کارکتر بازی می تواند به تمام نقاط نقشه برای انجام ماموریت ها سفر کند. این نسخه اولین شماره از سری بازیهای Assassin's Creed می باشد که تا کنون نسخه های زیادی از آن منتشر گردیده است. داستان بازی در دو زمان 2012 میلادی و زمان جنگ سوم صلیبی 1191 رخ می‌دهد. شخصیت اول آن در زمان حال، فردی به نام "دسموند مایلس" و در زمان گذشته، آدم‌کشی به نام "الطائر ابن لا أحد" است. داستان در ابتدا در سپتامبر سال 2012 رخ می‌دهد زمانی که شرکت صنایع آبسترگو دستگاهی پیشرفته را به نام آنیموس اختراع می کند که می تواند حافظه ی اجداد اشخاص را با استفاده از DNA آنها بازگردانی کند. الطائر در زمان جنگ‌های صلیبی زندگی می کرد و عضو گروه حشاشیون هم بوده است. دسموند با کمک دستگاه آنیموس می‌تواند فعالیت‌های جدش را بازبینی کند و به همین دلیل تلاش دارد 9 نفر از عاملان جنگ‌های صلیبی را به قتل برساند و وسیله‌ای به نام «تکه‌ای از باغ عدن» را بدست بیاورد. این وسیله را جهت کنترل ذهن افراد می‌توان استفاده کرد و بسیاری از قدرت طلبان به دنبال آن هستند.
نام اصلی بازی Assassin's Creed است که به معنی کیش یک آدم‌کش است. واژه Assassin در انگلیسی به شخصی گفته می‌شود که به دلایل گوناگون دست به قتل می‌زند. ریشهٔ این واژه، واژه‌ای عربی به معنی حشاشین است که واردشدن آن به زبان انگلیسی، به زمان اسماعیلیان بازمی‌گردد. آنان را به دلیل دست زدن به ترورهای سیاسی، قاتل و حشاشی می‌نامیدند که این واژه وارد انگلیسی شده‌است.

کلمات کلیدی: دانلود کیش یک آدم‌کش برای PS3, دانلود نسخه PS3 بازی کیش یک آدم‌کش , دانلود Assassin's Creed برای ایکس, Ubisoft Montreal full game collection, عذهسخبف پخدفقثشم, عذهسخبف ئخدفقثشم, Download Assassin's Creed Game, دانلود آخرین نسخه بازی Assassin's Creed, دانلود جدیدترین نسخه بازی Assassin's Creed, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Assassin's Creed, Assassin's Creed for Console, Assassin's Creed PSP, Assassin's Creed PS2, Assassin's Creed PS3, Assassin's Creed PS4, Assassin's Creed PS5, Assassin's Creed XBOX, Assassin's Creed XBOX 360, Assassin's Creed XBOX ONE, Assassin's Creed XBOX X, Assassin's Creed XBOX S, Assassin's Creed Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Assassin's Creed Last Version, Assassin's Creed Full Licensed, Assassin's Creed Free License, Assassin's Creed Cracked, Assassin's Creed Direct Download Link, DDL, Crack Assassin's Creed, Keygen, Patch Assassin's Creed, Serial Assassin's Creed, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, شسسشسسهد'س زقثثی, شسسشسسهد'س زقثثی, دانلود Assassins Creed PS3 XBOX 360 بازی کیش یک آدم‌کش برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360, آخرین نسخه بازی کیش یک آدم‌کش, جدیدترین ورژن بازی کیش یک آدم‌کش, نسخه نهایی بازی کیش یک آدم‌کش, بازی جدید کیش یک آدم‌کش, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول کیش یک آدم‌کش, بازی کیش یک آدم‌کش برای کنسول, بازی کیش یک آدم‌کش برای پلی استیشن 2, بازی کیش یک آدم‌کش برای پلی استیشن 3, بازی کیش یک آدم‌کش برای پلی استیشن 4, بازی کیش یک آدم‌کش برای پلی استیشن 5, بازی کیش یک آدم‌کش برای پی اس پی, بازی کیش یک آدم‌کش برای ایکس باکس 360, بازی کیش یک آدم‌کش برای ایکس باکس وان, بازی کیش یک آدم‌کش برای ایکس باکس ایکس, بازی کیش یک آدم‌کش برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی کیش یک آدم‌کش, دانلود رایگان بازی کیش یک آدم‌کش با لینک مستقیم, کرک کیش یک آدم‌کش, شماره سریال کیش یک آدم‌کش, کیجن, خرید بازی کیش یک آدم‌کش, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی کیش یک آدم‌کش, دیتا بازی کیش یک آدم‌کش, دانلود اپدیت بازی کیش یک آدم‌کش, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, :da d: hnl‌:a, :da d: hnl‌:a,adventure, Assassins Creed, ps3, پلی استیشن 3, xbox 360, ایکس باکس 360, بازی, Action, Action, Adventure, Adventure, دانلود Assassin's Creed PS3, XBOX 360 - بازی کیش یک آدم‌کش برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/71742/

2021-04-28
23:53:50

دانلود Assassin's Creed PS3, XBOX 360 - بازی کیش یک آدم‌کش برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360

🎮 نام بازیAssassin's Creed
📁 دسته بندیماجرایی
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1396/2/22
📊 تعداد دانلود25,191
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها