دانلود Assassin's Creed II PS3, XBOX 360 - بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360
Console support XBOX360 icon PS3 icon

دانلود بازی کیش یک آدم‌کش 2

کیش یک آدم‌کش 2 یک بازی ویدئویی در سبک اکشن، ماجراجویی و به صورت دید سوم شخص است که توسط شرکت Ubisoft Montreal توسعه یافته و به وسیله Ubisoft در نوامبر 2009 برای پلتفرم های پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این نسخه از بازی دومین شماره از سری بازی های Assassin's Creed می باشد که تا کنون نسخه های زیادی از آن منتشر گردیده است. روند بازی یکی از مسائلی بود که در نسخه اول بازی در ابتدا بسیار جذاب به نظر می‌رسید و بعد از مدتی به شدت یکنواخت می‌شد. اما این مسئله در این نسخه خیلی کمتر به چشم می‌خورد. بازیکن همانند گذشته می‌تواند از ساختمان‌های بلند بالا برود و به یکباره از آن‌ها به پایین بپرد. سیستم مبارزه‌ها در بازی هم بسیار بهتر شده‌است. در بازی همانند گذشته می‌توانید در هنگام حمله دشمنان، ضربات را دفاع کنید و با حرکات بسیار جالب و هیجان‌آوری آن‌ها را از بین ببرید. یکی از امکاناتی که در این شماره به روند بازی اضافه شده است، قابلیت شناکردن است. بازیکن قادر است در هنگام فرار از دست دشمنان به داخل رودخانه‌ها بپرد و از دید دشمنان پنهان شود. ضمناً بازیباز در جاهایی که سربازان زیادند و هدف در حال فرار است می تواند از بمب دودی استفاده کند، اینگونه می‌توان از شر سربازها خلاص شد. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که دزموند مایلز که به وسیله دستگاه «Animus» توانسته بود به دوران جنگ‌های صلیبی سفر کند و نکات ناگفته آن زمان را کشف کند به همراه دختر جوانی به نام لوسی استیل‌من که دستیار دکتر ویدیک بود، فرار می کند.
پس از اینکه آن‌ها موفق می‌شوند از دست ماموران امنیتی فرار کنند به محل جدیدی می‌روند که دستگاه «Animus 2» در آن قرار دارد. آن‌ها باز هم سعی دارند که به وسیله این دستگاه به گذشته بروند و در نقش یکی دیگر از اجداد دزموند که "اتزیو آئودیتوره دا فیرنزه" نام دارد به بخش نامعلوم دیگری از تاریخ دست پیدا کنند. آن‌ها در قرن پانزدهم به فلورانس می‌روند. در آن روز اتزیو تازه به دنیا آمده‌است. بعد از آن بازی به زمانی سفر می‌کند که دیگر اتزیو به مرد جوانی تبدیل شده‌است. خانواده اتزیو یکی از خانواده‌های مهم آن زمان فلورانس هستند که یک راز بزرگ را در خود دارند. پدر اتزیو که جیووانی نام دارد عضو یکی از گروه‌های حشاشین آن زمان است. اما اتفاقی باعث می‌شود که هویت پدر او فاش شود. هنگامی که مشخص می‌شود که جیووانی یکی از حشاشیون‌های معروف بوده‌است، دشمنان او و دو پسر دیگرش را به اعدام محکوم می‌کنند.

کلمات کلیدی: دانلود کیش یک آدم‌کش 2 برای PS3, دانلود نسخه PS3 بازی کیش یک آدم‌کش 2 , دانلود Assassin's Creed II بر, Ubisoft Montreal full game collection, عذهسخبف پخدفقثشم, عذهسخبف ئخدفقثشم, Download Assassin's Creed II Game, دانلود آخرین نسخه بازی Assassin's Creed II, دانلود جدیدترین نسخه بازی Assassin's Creed II, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Assassin's Creed II, Assassin's Creed II for Console, Assassin's Creed II PSP, Assassin's Creed II PS2, Assassin's Creed II PS3, Assassin's Creed II PS4, Assassin's Creed II PS5, Assassin's Creed II XBOX, Assassin's Creed II XBOX 360, Assassin's Creed II XBOX ONE, Assassin's Creed II XBOX X, Assassin's Creed II XBOX S, Assassin's Creed II Wii, Sony, Microsoft, Nintendo, full DLC, New, Assassin's Creed II Last Version, Assassin's Creed II Full Licensed, Assassin's Creed II Free License, Assassin's Creed II Cracked, Assassin's Creed II Direct Download Link, DDL, Crack Assassin's Creed II, Keygen, Patch Assassin's Creed II, Serial Assassin's Creed II, Update, Online, Account, Trial, Edition, Retail, RePack, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd ;ks,g, شسسشسسهد'س زقثثی هه, شسسشسسهد'س زقثثی هه, دانلود Assassins Creed II PS3 XBOX 360 بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360, دانلود بازی های شرکت یوبی‌سافت مونترآل, d,fd‌shtj l,kjvhg, d,fd‌shtj l,kjvhg, آخرین نسخه بازی کیش یک آدم‌کش 2, جدیدترین ورژن بازی کیش یک آدم‌کش 2, نسخه نهایی بازی کیش یک آدم‌کش 2, بازی جدید کیش یک آدم‌کش 2, ورژن نهایی, دانلود بازی کنسول کیش یک آدم‌کش 2, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای کنسول, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پلی استیشن 2, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پلی استیشن 3, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پلی استیشن 4, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پلی استیشن 5, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پی اس پی, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای ایکس باکس 360, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای ایکس باکس وان, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای ایکس باکس ایکس, بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای ایکس باکس اس, وی, سونی, مایکروسافت, نینتندو, فول لایسنس, شماره سریال بازی کیش یک آدم‌کش 2, دانلود رایگان بازی کیش یک آدم‌کش 2 با لینک مستقیم, کرک کیش یک آدم‌کش 2, شماره سریال کیش یک آدم‌کش 2, کیجن, خرید بازی کیش یک آدم‌کش 2, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, گیم دیتا, تریلر بازی کیش یک آدم‌کش 2, دیتا بازی کیش یک آدم‌کش 2, دانلود اپدیت بازی کیش یک آدم‌کش 2, اکانت, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث زخدسخمث, :da d: hnl‌:a 2, :da d: hnl‌:a 2,adventure, Assassins Creed, ps3, پلی استیشن 3, xbox 360, ایکس باکس 360, بازی, Action, Action, Adventure, Adventure, دانلود Assassin's Creed II PS3, XBOX 360 - بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360,

لینک دانلود:
https://p30download.ir/fa/entry/71744/

2021-04-28
23:53:40

دانلود Assassin's Creed II PS3, XBOX 360 - بازی کیش یک آدم‌کش 2 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360

🎮 نام بازیAssassin's Creed II
📁 دسته بندیماجرایی
📌 ویژه کنسول(های)XBOX360, PS3
📅 تاریخ به روزرسانی1396/2/22
📊 تعداد دانلود26,123
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها