دانلود XYLIO CuteDJ v4.3.5 MacOS - نرم افزار دی جی و میکس صدا، ویدئو و کارائوکه برای مک
For macintoush

دانلود کیوت دی جی برای مک

CuteDJ نرم افزاری جامع برای میکس صدا، ویدئو و کارائوکه که با داشتن رابط گرافیکی ساده و موتور قوی میکس برای دی جی ها از حرفه ای تا مبتدی کاربردی است و می تواند عملیات میکس و پخش را به سریعترین و ساده ترین شکل ممکن انجام دهد. شما می توانید تنها با چند کلیک ساده عناصری چون ضرب، loops ،cue و VST را استفاده نموده و همزمان تا 8 سخت افزار کنترل کننده مختلف را به برنامه متصل کنید و از آن ها بهره ببرید و در انتها موزیک ها و میکس ها را با فرمت های MP3 ،WAV و AIFF و کیفیت CD ضبط نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteDJ:
- تنظیم ضرب و تمپو ترک ها برای هماهنگی هنگام میکس
- امکان ایجاد Looping و Cue
- امکان قرار دادن Sampler همزمان با میکس
- میکس خودکار ترک های مورد علاقه کاربر
- پشتیبانی از ده ها فرمت صوتی
- دسترسی به لیست موسیقی های iTunes
- امکان ضبط میکس ها با فرمت های مختلف از جمله MP3
- دارای کنترل پنل برای تنظیم MIDI و HID
- شنیدن ترک ها و میکس ها پیش از پخش
- و ...

اما وجه تمایز XYLIO CuteDJ نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
CuteDJ برنامه قدرتمند با رابط کاربری آسانی می باشد که دارای موتور های قدرتمند ترکیبی و مناسب برای افراد نیمه حرفه ای و حرفه ای می باشد. با این برنامه می توانید ویدیو و موسیقی را ترکیب کنید و افکت های مخصوصی که لازم دارید را روی آن اجرا کنید. افکت هایی نظیر VST و cueing و ... در این نرم افزار وجود دارند. با این نرم افزار می توانید به طور همزمان 8 کامپیوتر را برای کنترل دقیقی بر روی آهنگ به یک دیگر متصل کنید.  این قابلیت مناسب برای خوانندگان می باشد. امکان ترکیب به صورت کاملا اتوماتیک یا دستی می باشد. امکان ترکیب ویدیو همراه با قابلیت هایی نظیر pitch, reverse, break, scratch می باشد. شکل موجی یا شبکه ای شما را بهتر با فرآیند های صورت گرفته و جزئیات آشنا می سازد. امکان ترکیب مجدد و هم گام سازی ضرب، سریعتر یا آرام کردن یک آهنگ بدون تغییر زیری و بمی آن و وجود سه باند equalizer زیاد، متوسط و کم از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشند. routing موسیقی با حالتی انعطاف پذیر، خروجی های مختلف برای هدفون و ایجاد pre-listening، هنجار ساز موسیقی و Live Sampler، تطبیق خودکار صدا، جست و جوی مدیا و فایل های رسانه ای به شکلی آسان و ... همگی سبب می شوند که این برنامه به یک انتخاب خوب برای افراد حرفه ای تبدیل شود.

کلمات کلیدی: mix song, audio, video, karaoke, music mixer, DJ mix, CuteDJ, mixer, mix, DJ, میکس, میکسر, میکس آهنگ ها, افکت های صوتی, دی جی, دیجی, دانلود نرم افزار دی جی, دانلود افک, XYLIO full software collection, طغمهخ, طغمهخ, Download CuteDJ Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, زعفثیت, زعفثیت, The easiest way to start really djing. CuteDJ is the ultimate DJ mixing software which enables you to mixing audio, video and karaoke., دانلود XYLIO CuteDJ MacOSX نرم افزار دی جی و میکس صدا، ویدئو و کارائوکه برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ایگزیلیو, hd"cdgd,, hd'cdgd,, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش کیوت دی جی, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, :d,j nd [d, :d,j nd [d, نرم افزاری جامع برای میکس صدا، ویدئو و کارائوکه که با داشتن رابط گرافیکی ساده و موتور قوی میکس برای دی جی ها از حرفه ای تا مبتدی کاربردی است و می تواند عملیات میکس و پخش را به سریعترین و ساده ترین شکل ممکن انجام دهد. , audio, dj, dj mix, karaoke, mix, mix song, mixer, music mixer, میکس, میکس آهنگ ها, میکسر, video, افکت های صوتی, دی جی, Desktop, Multimedia, Software, Utilities, دسکتاپ, مالتی مدیا, نرم افزار, کاربردی, دانلود XYLIO CuteDJ v4.3.5 MacOS - نرم افزار دی جی و میکس صدا، ویدئو و کارائوکه برای مک,
2017-06-25
19:48:40

دانلود XYLIO CuteDJ v4.3.5 MacOS - نرم افزار دی جی و میکس صدا، ویدئو و کارائوکه برای مک

💻 نام نرم افزارCuteDJ
📌 شماره نسخهv4.3.5
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل12 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/4/4
📊 تعداد دانلود6,789
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️