دانلود فونت لاله زار - Lalezar Font
شما کاربران گرامی شاهد فونت فارسی لاله زار با فرمت های TTF , WOFF و OTF هستید که می‌توانید آن ها را درطراحی های خود و همچنین زمینه طراحی صفحات وب برای هر صفحه ای که دوست دارید، به کار ببرید. طراحان وب سایت و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی های خود استفاده کنند.

لاله‌زار یک تایپ‌فیس به اصطلاح نمایشی‌ است (Display) که با الهام از شیوه‌ی خاص حروف‌نگاری که غالبا در اعلان‌های ژانر سینمایی «فیلم فارسی» دیده می‌شود، سعی در ایجاد فضایی دوستانه و غیر رسمی دارد. اگرچه هدف این پروژه بازسازی این شیوه‌ی حروف‌نگاری نیست، بلکه تلاش شده تایپی کاربردی، مدرن و اصیل با قابلیت پشتیبانی کامل زبان‌های عربی، فارسی و اردو باشد.
تایپ فیس‌های نمایشی، یکی از رایج‌ترین انواع تایپ فیس در زبان های لاتین هستند؛ این در حالیست که توجه به این نوع تایپ فیس در زبان های فارسی و عربی خیلی کمتر به چشم می‌خورد.
برنا ایزدپناه در طراحی حروف این تایپ فیس سعی کرده است تا سلایق هر سه زبان فارسی، عربی و اردو را در نظر بگیرد. برای مثال حروف مختص به خط اردو با الهام از شکل نستعلیق آن‌ها، که شیوه‌ی رایج نوشتن اردو است، طراحی شده‌اند. این درحالی‌ است که لاله‌زار را می‌توان در دسته‌بندی تایپ‌فیس‌های بر پایه‌ی خط نسخ قرار داد.

کلمات کلیدی: دانلود فونت فارسی Lalezar, فونت Lalezar, فونت فارسی لاله زار, Graphic, Design, Photoshop, PSD, Pixel, Photo, Vector, Direct Download Link, DDL, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n 'vhtd;, دانلود فونت لاله زار Lalezar Font, دانلود محصولات برنا ایزدپناه, fvkh hdcn\khi, fvkh hdcnmkhi, دانلود گرافیک فونت لاله زار , گرافیک, فتوشاپ, طراحی, هنری, پیکسل, وکتور, خرید, جدید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لقشحاهزت, t,kj ghgi chv , t,kj ghgi chv ,font, ttf, فونت, فونت فارسی, فونت عربی, Font, Persian, دانلود فونت لاله زار - Lalezar Font,
2023-10-06
00:04:01

دانلود فونت لاله زار - Lalezar Font

📁 دسته بندیفارسی
💾 حجم فایل0.235 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/5/16
📊 تعداد دانلود22,086
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها