دانلود فونت عربی و فارسی کربلایی - Karbalaei font
شما کاربران گرامی شاهد فونت عربی کربلایی با فرمت TTF هستید که می‌توانید آن ها را درطراحی های گرافیکی خود به کار ببرید. طراحان و گرافیست های خلاق می توانند از این فونت زیبا در طراحی های خود استفاده کنند.

به مناسبت اربعین حسینی راهی عراق شدم و توفیق زیارت مرقد نورانی سید و سالار شهیدان را در روز اربعین داشتم. تصمیم گرفتم به این مناسبت فونتی را منتشر کنم که مردم عراق به آن علاقه زیادی دارند. این فونت همان فونتی است که در ویدیوکلیپ های عربی حاج باسم کربلایی استفاده می شود که بر پایه فونت Sultan K Medium طراحی شده است. در اصل این فونت توسط Sultan Almaktari طراحی و پیاده سازی شده است. این طراح یمنی این فونت را در سال ۲۰۰۳ به طور رایگان منتشر کرد و آقای مجبی کیا در سال ۲۰۰۷ حروف فارسی را به آن اضافه نمود و بازنشر کرد.

کلمات کلیدی: دانلود فونت عربی Karbalaei font, فونت Karbalaei, فونت عربی کربلایی, فونت عربی, فونت کربلایی, فونت فارسی Karbalaei, Graphic, Design, Photoshop, PSD, Pixel, Photo, Vector, Direct Download Link, DDL, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n 'vhtd;, دانلود فونت عربی و فارسی کربلایی Karbalaei font, دانلود محصولات علی سواری, ugd s,hvd, ugd s,hvd, دانلود گرافیک فونت عربی و فارسی کربلایی, گرافیک, فتوشاپ, طراحی, هنری, پیکسل, وکتور, خرید, جدید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لقشحاهزت, t,kj uvfd , thvsd :vfghdd, t,kj uvfd , thvsd :vfghdd,font, ttf, فونت, فونت فارسی, فونت عربی, Font, Arabic, Font, Persian, دانلود فونت عربی و فارسی کربلایی - Karbalaei font,
2017-09-30
17:38:58

دانلود فونت عربی و فارسی کربلایی - Karbalaei font

📁 دسته بندیعربی
💾 حجم فایل0.209 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/7/8
📊 تعداد دانلود16,484
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها