دانلود SimpleMind v1.32.0 (2585) MacOS - نرم افزار طراحی و پیاده سازی ایده های ذهنی برای مک
For macintoush

دانلود سیمپل مایند برای مک

SimpleMind نرم افزاری جامع است که رایانه شما را به ابزاری کاربردی برای ایده پردازی، رسم نقشه های ذهنی و دستگاه فکر می کند. با بهره گیری از این نرم افزار می توانید تمامی ایده ها و فکرهای خود را به صورت شماتیک و کاملا تصویری با اشکال مختلف مانند انواع جداول، چارت ها، اشکال هندسی و گرافیکی و ... پیاده سازی کنید و سپس به سادگی آن ها را آنالیز و ارزیابی کنید. رابط گرافیکی که برای این نرم افزار تعبیه شده است بسیار جذاب و گیراست و منو های آن به گونه ای طراحی شده که کاربران به راحتی می توانند به آن ها دسترسی داشته و از آن ها بهره ببرند تا ایده ها و تفکرات خود را در قالب گرافیکی طراحی، مشاهده و آنالیز کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SimpleMind:
- طراحی نامحدود صفحات و عناصر
- امکان طراحی به صورت ها و اشکال مختلف
- قابلیت لینک دو نمودار به یکدیگر
- امکان ذخیره و به اشتراک گذاری طرح ها به صورت PDF و عکس
- امکان افزودن انواع فایل های مولتی مدیا
- امکان افزودن لینک به نقشه ها
- انتخاب رنگ از پالت رنگ برای تمامی عناصر
- همگام سازی و ذخیره طرح ها با Dropbox
- سازماندهی نقشه ها در فولدر و فایل های منظم
- و ...

اما وجه تمایز SimpleMind نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
با استفاده از این نرم افزار در هر لحظه می توانید چینش اطلاعات ذخیره شده را بر روی صفحه تغییر دهید. می توانید یک موضوع را از یک شاخه به شاخه دیگر منتقل کنید. امکان دسته بندی مطالب مطرح شده وجود دارد. به راحتی امکان جستجوی تمام متون در محتوای ذخیره شده وجود دارد. از هر قسمت می توانید پرینت بگیرید و در نهایت این برنامه یک محل مناسب برای ثبت ایده ها و مطالب مطرح شده در طوفان های فکری است. واسط گرافیکی برنامه بسیار ساده و به دور از پیچیدگی های غیر ضروری طراحی شده است و اعضا می توانند به صورت گروهی نیز با برنامه کار کنند و در نهایت تمامی ایده ها در یک مکان مرکزی با هم ترکیب شود.

کلمات کلیدی: organize idea, idea organizer, SimpleApps, SimpleApps.eu, SimpleMind, task organizer, organizer, planner, workbook, مدیریت, مدیریت پروژه, مدیریت ایده, مدیریت ذ, ModelMaker Tools BV full software collection, پخیثمپشنثق فخخمس ذر, ئخیثمئشنثق فخخمس ذر, Download SimpleMind Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, سهپحمثپهدی, سهئحمثئهدی, SimpleMind Desktop is a mind-mapping tool that turns your Mac into a brainstorming, idea-collecting, and thought-structuring device. simplemind1It connects to the similar SimpleMind for iPhone/iPad app., دانلود SimpleMind MacOSX نرم افزار طراحی و پیاده سازی ایده های ذهنی برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت مدل میکر تولز بی وی, lng ld:v j,gc fd ,d, lng ld:v j,gc fd ,d, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش سیمپل مایند, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, sdl\g lhdkn, sdlmg lhdkn, SimpleMind نرم افزاری جامع است که رایانه شما را به ابزاری کاربردی برای ایده پردازی، رسم نقشه های ذهنی و دستگاه فکر می کند. , idea organizer, organize idea, organizer, planner, simpleapps, task organizer, مدیریت, مدیریت پروژه, مدیریت ایده, مدیریت ذهن, نقشه برداری ذهنی, نقشه ذهن, نرم افزار, پیاده سازی نقشه های ذهنی, workbook, Utilities, کاربردی, دانلود SimpleMind v1.32.0 (2585) MacOS - نرم افزار طراحی و پیاده سازی ایده های ذهنی برای مک,
2022-09-08
18:37:54

دانلود SimpleMind v1.32.0 (2585) MacOS - نرم افزار طراحی و پیاده سازی ایده های ذهنی برای مک

💻 نام نرم افزارSimpleMind
📌 شماره نسخهv1.32.0 (2585)
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل13 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/6/17
📊 تعداد دانلود10,954
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️