آموزش فارسی روتوش و میکاپ تصاویر به سبک حرفه ای در فتوشاپ 2017 با کمک پنل ویژه - RETOUCH PANEL 2017

دانلود آموزش فارسی روتوش و میکاپ تصاویر به سبک حرفه ای در فتوشاپ 2017 با کمک پنل ویژه RETOUCH PANEL 2017

پنل حرفه ای روتوش ابزاری است که امکانات یک روتوش حرفه ای و بی نقص را ابزار مربط فتوشاپ برای شما فراهم می کند و تکنیک های حرفه ای روتوش را با میانبرهای ایجاد شده توسط این نرم افزار براحتی قادرید به تصاویر دلخواه خود اعمال نمایید. در این پنل حرفه ای ترین متدهای روتوش در فتوشاپ و کارها در قالب یک دستور ساده اجرا می شود و شما تنها ویرایش های شخصی خود را اعمال می کنید و در یک کلام از یک روتوش سریع و با کیفیت لذت ببرید!



از ویژگی های این مجموعه ی آموزشی می توان به میکاپ و آرایش چهره، تغییر رنگ حرفه ای چشم و مو، روتوش حرفهای بدون از بین رفتن بافت چهره، استفاده از بافت طبیعی صورت به منظور استفاده در قسمت های مختلف چهره یا بدن و ده های قابلیت دیگر اشاره کرد.

دقت در عین سرعت و عملکرد سریع:
این پنل که توسط متخصصین روتوش تصاویر و کارشناسان روتوش آکادمی Retouching Academy Lab طراحی شده سعی شده با با ابزار و قابلیت های این پنل شما تصوریرتان را با سرعت بالاتری روتوش نموده و از کیفیت فوق العاده کار در نهایت لذت ببریم.

سادگی کار در عین قدرت:
با توجه به پیچیدگی نه چندان این پنل، مشاهده می شود که با استفاده از تکنیک بالا و ابزار های مختلف این پنل، می توانید به راحتی هرچه تمام تر و تنها با چند کلیک عکس های خود را به سبک حرفه ای روتوش کنید.

آموزش های فارسی به بیانی ساده: 
به مهم ترین بخش این مجموعه می رسیم. 

8 قسمت آموزش فارسی، که به صورت اختصاصی توسط تیم پرشین جی اف ایکس تهیه شده و از آموزش نصب و بررسی خطاهای احتمالی تا روتوش های حرفه ای را شامل می  شود.

آموزش صفر تا صد روتوش در نرم افزار فتوشاپ:

 آموزش پایه و بیسیک روتوش تصاویر فشن و پرتره عکاسان


- برنامه: Adobe Photoshop CC 2017
- سطح آموزش:
از پایه تا پپیشرفته
- محتویات:
آموزش ویدئویی به زبان فارسی + پروژه و فایل های مورد نیاز جهت تمرین

کلمات کلیدی: tutorial, video tutorial, photoshop, photoshop tutorial, persian tutorial, filestore, retouch pannel, persi, دانلود آموزش آموزش فارسی روتوش و میکاپ تصاویر به سبک حرفه ای در فتوشاپ 2017 با کمک پنل ویژه RETOUCH PANEL 2017, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, filestore, persian tutorial, persianGFX, photoshop, photoshop tutorial, retouch pannel, tutorial, فتوشاپ, ویرایش تصویر, ویرایش صورت, پنل روتوش, پرشین جی اف ایکس, video tutorial, آموزش, آموزش فارسی, آموزش فتوشاپ, آموزش ویدئویی, آموزش تصویری, ارایش صورت, روتوش پوست, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Graphic & Design, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca thvsd v,j,a , ld:h\ jwh,dv fi sf: pvti hd nv tj,ah\ 2017 fh :l: \kg ,dژi RETOUCH PANEL 2017, hl,ca thvsd v,j,a , ld:hm jwh,dv fi sf: pvti hd nv tj,ahm 2017 fh :l: mkg ,dCi RETOUCH PANEL 2017,آموزش فارسی روتوش و میکاپ تصاویر به سبک حرفه ای در فتوشاپ 2017 با کمک پنل ویژه - RETOUCH PANEL 2017,
2017-08-07
16:34:03

آموزش فارسی روتوش و میکاپ تصاویر به سبک حرفه ای در فتوشاپ 2017 با کمک پنل ویژه - RETOUCH PANEL 2017

📁 دسته بندیگرافیک و طراحی
💾 حجم فایل1000 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/5/16
📊 تعداد دانلود13,463
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها