دانلود Absolver - بازی ابسولور
(1396/11/13) تغییرات:

نسخه GOG اضافه شد.

دانلود بازی ابسولور برای کامپیوتر

بازی Absolver در سبک اکشن و ماجرائی که به صورت مستقل توسط Sloclap طراحی و در سال 2017 توسط Devolver Digital برای رایانه های شخصی منتشر شده است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که کاراکتر اصلی بازی که می‌توانید با گزینه‌های محدودی ظاهر کلی وی را شخصی‌سازی کنید، دوره آموزشی خود را پشت سر گذاشته و یک ماسک دریافت می‌کند؛ ماسکی که پس از زدن آن به صورت‌تان، وارد جهان Adal می‌شود و حال وظیفه شما این است که توانایی‌های خودتان در فنون رزمی را اثبات کرده و به یک Absolver تبدیل شوید. به شخصه قبل از انتشار بازی Absolver، انتظار نسبتا زیادی از داستان بازی داشتم. چرا که وقتی داستانی به این شکل آغاز می‌شود و علاوه بر آن سازندگان جهانی نسبتا بزرگ برای بازی خلق می‌کنند، انتظار می‌رود که بتوانند در آن داستان خوبی را روایت کنند. اما اگر بگوییم که بازی فاقد داستان است، اشتباه نگفته‌ایم. در اصل هدف شما در بازی فقط این است چند دشمن را که روی نقشه مشخص هستند شکست بدهید و پس از آن به بالاترین نقطه برج رسیده و با کشتن باس نهایی بازی، به یک Absolver تبدیل شوید و داستان بازی هرگز به چیزی فراتر از این تبدیل نمی‌شود.

قابلیت شخصی‌سازی ضربه‌ها، تنوع فوق‌العاده‌ای به مبارزه‌های بازی داده و باعث شده تا هر مبارزی، با سیستمی خاص و غیرقابل پیش‌بینی مبارزه کند. چرا که شما اولا انواع و اقسام ضربه‌ها را در طول بازی یاد خواهید گرفت و ثانیا می‌توانید به سلیقه خودتان آن‌ها را پشت سر هم بچینید و کمبو‌های‌تان را تنظیم کنید. مثلا می‌توانید برای یک حالت گارد فقط ضربه‌های متنوع مشت را در نظر بگیرید و برای گارد دیگر فقط ضربه‌های پا را تنظیم کنید و برای گارد سوم و چهارم هم ترکیبی از ضربات مشت و پا را بچینید و به سبک کاملا دلخواه خودتان مبارزه کنید. درست است که شکست دادن دشمنان در ابتدای بازی هم لذت‌بخش است، اما لذت واقعی را زمانی درک خواهید کرد که بتوانید دشمنان را با ضرباتی که خودتان چینش آن‌ها را انتخاب کرده‌اید، شکست بدهید. در کل باید سازندگان بازی را برای خلق چنین سیستم مبارزاتی غنی و عالی‌ای، تحسین کرد و این موضوع اصلی‌ترین مساله‌ای است که Absolver را از یک سقوط نجات داده و به بازی شدیدا سرگرم‌کننده‌ای تبدیل می‌کند.

منبع توضیحات: زومجی

کلمات کلیدی: دانلود Absolver با لینک مستقیم, دانلود Absolver از سرور ایران, دانلود رایگان Absolver با لینک مستقیم, د, Sloclap full game collection, سمخزمشح, سمخزمشح, Download Absolver Game, دانلود آخرین نسخه بازی Absolver, دانلود جدیدترین نسخه بازی Absolver, دانلود جدیدترین اپدیت بازی Absolver, Absolver for windows, Absolver for PC, full DLC, New, Absolver Last Version, Absolver Full Licensed, Free License, Absolver Cracked, Direct Download Link, DDL, Absolver Crack, Absolver Keygen, Absolver Patch, Absolver Serial, Absolver Update, Online, Trial, Edition, Absolver Retail, Absolver RePack, خرید بازی Absolver, سریال بازی Absolver, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, شذسخمرثق, شذسخمرثق, شرکت اسلوکلب, hsg,:gf, hsg,:gf, آخرین نسخه بازی ابسولور, جدیدترین ورژن بازی ابسولور, نسخه نهایی بازی ابسولور, بازی جدید ابسولور, دانلود بازی ابسولور, بازی ابسولور برای ویندوز, بازی ابسولور برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب ابسولور, فول لایسنس, شماره سریال ابسولور, دانلود رایگان ابسولور, کرک بازی ابسولور, شماره سریال بازی ابسولور, کیجن ابسولور, خرید بازی ابسولور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی ابسولور با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی ابسولور, اپدیت بازی ابسولور, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, hfs,g,v, hfs,g,v,Absolver, action, Devolver Digital, Sloclap, ابسولور, اسلوکلب, دیوولور دیجیتال, Action, Adventure, اکشن, ماجرایی, دانلود Absolver - بازی ابسولور,
2018-02-02
14:59:13

دانلود Absolver - بازی ابسولور

🕹️ نام بازیAbsolver
📁 دسته بندیاکشن
🏢 ناشرDevolver Digital
👦 رده بندی سنیE
💾 حجم فایل4290 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/11/13
📊 تعداد دانلود9,284
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها