دانلود MacCleanse v11.0 MacOS - نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی سیستم برای مک
For macintoush

دانلود مک کلینز برای مک

آیا سیستم عامل شما هم بعد از مدتی کار دچار افت سرعت و کندی می شود؟ آیا فایل های اشغال شده در سیستم عامل مک خود را نمی توانید پیدا و پاک کنید؟ آیا مقدار کش در مک شما پر شده است و سرعت سیستم را پایین آورده است؟ برای بسیاری از کاربران پیش آمده است که پس از مدتی کار با سیستم عامل های مک و یا ویندوز، سیستم موجب اختلالاتی می شود که این موضوع به مقدار کش جمع آوری شده، ورود نرم افزار ها و برنامه های مخرب و ... برمی گردد که در این زمینه ما به شما نرم افزار MacCleanse را معرفی می کنیم. این نرم افزار محصول هزاران ساعت تحقیق و توسعه است که توسط کمپانی koingosw طراحی و برای کامپیوتر های مکینتاش منتشر شده است. این نرم افزار با ارائه دادن ابزارهای حرفه ای یک سیستم اسکن پیشرفته را در اختیار شما قزار می دهد تا بتوانید به پیدا کردن فایل های غیر ضروری و بلااستفاده بپردازید که پاکسازی این نوع فایل ها باعث می شود مقدار بسیار عظیمی از فضای هارد دیسک شما آزاد شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MacCleanse:
-  پاکسازی سیستم عامل مک از فایل های اشغال شده و مخرب
-  بالا بردن سرعت عملکرد سیستم
-  بسیار امن و محافظت از حریم خصوصی شما
-  پاکسازی کامل برنامه های مخرب، تاریخچه مرورگر، کوکی ها، کش و ...
-  بهینه سازی و آزاد کردن فضای بسیاری از هارد دیسک
-  شناسایی و غیر فعال کردن آیتم های مختلف به سیستم
-  ایجاد چند تنظیمات پاکسازی سفارشی برای حذف آیتم ها
- پاک کردن اجزای میراث از برنامه های طراحی شده برای سازگاری با سیستم های قدیمی تر
- تشخیص فایل های تکراری و پاک کردن آن ها
- و ...

اما وجه تمایز MacCleanse نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
این نرم افزار به عنوان یک اسکنر قدرتمند می تواند تمام قسمت های سیستم را اسکن کرده و فایل های بدون استفاده که فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال می کند را پیدا و حذف کند. کاربرانی که از این نرم افزار استفاده می کنند حریم خصوصی شان حفظ شده و عملکرد کامپیوترشان با حذف فایل های اضافی افزایش می یابد.

کلمات کلیدی: بهینه سازی و پاکسازی سیستم برای مک, نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی سیستم در مک, نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی سیستم برای مک, نرم افزارMacCleanse, نرم افز, koingosw full software collection, نخهدلخسص, نخهدلخسص, Download MacCleanse Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پشززمثشدسث, ئشززمثشدسث, MacCleanse is the product of thousands of hours of intense research and development. It meticulously scans all of the nooks and crannies of a computer for unnecessary junk that can take up huge amounts of disk space!, دانلود MacCleanse MacOSX نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی سیستم برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت کویینگسو, :,ddk"s,, :,ddk's,, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش مک کلینز, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, l: :gdkc, l: :gdkc, این نرم افزار به عنوان یک اسکنر قدرتمند می تواند تمام گوشه و شکاف های سیستم را اسکن کرده و فایل های به درد نخوری که فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال می کند را پیدا و حذف کند . نرم افزار های موجود در MacCleanse به درستی حذف , ذخیره سازی و موارد اضافه شده و دیگر منابع موجود را با کشیدن و انداختن به سطل زباله می توانید با تمام فایل های نصب شده همراه آن نرم افزار به راحتی حذف کرده و از باقی ماندن فایل های بی مورد در سیستمتان جلوگیری کنید, نرم افزار پاکسازی سیستم در مک, نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی سیستم برای مک, نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی سیستم در مک, نرم افزار بهینه سازی و پاکسازیMacCleanse, نرم افزارMacCleanse, بهینه سازی و پاکسازی سیستم برای مک, Utilities, کاربردی, دانلود MacCleanse v11.0 MacOS - نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی سیستم برای مک,
2022-10-25
20:44:27

دانلود MacCleanse v11.0 MacOS - نرم افزار بهینه سازی و پاکسازی سیستم برای مک

💻 نام نرم افزارMacCleanse
📌 شماره نسخهv11.0
📁 دسته بندیکاربردی
💾 حجم فایل75 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1401/8/3
📊 تعداد دانلود6,659
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️