دانلود کتاب آموزش MCSA 2012

دانلود دانلود کتاب آموزش MCSA 2012

شرکت مایکروسافت دارای دوره‌های آموزشی فراوانی است که بطور رسمی و غیررسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار می‌شود. در پایان هر دوره هر دانشجو می‌تواند با گذراندن آزمون‌های بین‌المللی مدرک آن دوره را از شرکت مایکروسافت اخذنماید و به عنوان کاربر حرفه‌ای شرکت در آن دوره شناخته شود و برای دستیابی به مدرک مهندسی مایکروسافت هر دانشجو باید هفت دوره را با موفقیت بگذراند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.
یکی از دوره های آموزشی مایکروسافت مدیریت سیستم‌ها یا همان MCSA می باشد. این مدرک که تقریباً از سال ۲۰۰۲ وارد مجموعه مدارک فنی مایکروسافت شد برای آن دسته از متخصصین IT طراحی شده‌است که نیاز به مدیریت، پشتیبانی و نگهداری از یک سیستم را دارند و وجه مشخصه آن با MCSE این است که نیاز به گذراندن هیج امتحانی که شامل طراحی سیستم می‌شود ندارد. این مدرک برای افرادی مناسب است که در یکی از پستهای مدیریت سیستمها، مدیریت شبکه، مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی، تحلیلگر عملکردهای شبکه، تکنیسین شبکه و متخصص بخش پشتیبانی مشغول به کار هستند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب آموزش MCSA 2012, دانلود کتاب مهندسی شبکه, اموزش MCSA, دانلود کتاب فارسی MCSA, دانلود اموزش جامع MCSA, دانلود کتاب کامل آموزش MCSA به زبان فارسی, دانلود کتاب MCSA, Download Learn MCSA, E-book, Ebook, PDF, Direct Download Link, DDL, Edition, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n ;jhf, مثشقد پزسش, مثشقد ئزسش, دانلود کتاب آموزش MCSA 2012, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود کتاب دانلود کتاب آموزش MCSA 2012, کتاب, مجله, روزنامه, مقاله, تحقیق, جزوه, کتاب الکترونیک, ایبوک, پی دی اف, خرید, پی سی دانلود, پی 30 دانلود, با لینک مستقیم, اپدیت, ترافیک نیم بها, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, nhkg,n :jhf hl,ca MCSA 2012, nhkg,n :jhf hl,ca MCSA 2012, دانلود کتاب آموزش MCSA 2012, نویسنده فرشید باباجانی, MCSA, مهندسی, رایانه, شبکه, Computer, IT, Computer, Network, دانلود کتاب آموزش MCSA 2012,
2017-10-28
00:16:08

دانلود کتاب آموزش MCSA 2012

📘 نامLearn MCSA
📁 دسته بندیشبکه
💾 حجم فایل19.6 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/8/5
📊 تعداد دانلود19,256
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها