دانلود Red Giant Shooter Suite v13.1.10 MacOS - پلاگین صوتی و تصویری برای مک
For macintoush

دانلود رد جاینت شوتر سوییت برای مک

Red Giant Shooter Suite مجموعه ای از پلاگین‌های کاربردی نرم افزارهای افتر افکت و پریمیر است که برای سینک کردن و همگام سازی سریع صدا و حذف نیاز به کلاپرها و صف‌های زمانی برای فیلم برداری با چند دوربین را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار امکان آزادی تصویر برداری به شیوه‌ی دلخواه را به شما می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید مطمئن باشید که فوتیج شما به خوبی زمان بندی شده و با صدا همگام‌سازی شده است و تصمیمات شما به خوبی اتخاذ شده است. نرم‌افزار Shooter Suite از ابزار BulletProof برخوردار است. این ابزار با سرعت فراوان نسخه‌ی پشتیبان را از تصاویر گرفته شده تهیه می‌کند و امکان تصویربرداری از تمامی اشیای مورد نظر را برای شما فراهم می‌سازد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Red Giant Shooter Suite:
- صرفه جویی در وقت و هزینه
- گرفتن تصاویر ویدئویی به منظور روایت داستان مورد نظر
- امکان اطمینان یافتن از انطباق فوتیج قدیمی‌تر با فوتیج جدید
- امکان به اشتراک گذاری رنگ‌های مورد نظر شما
- و ...

اما وجه تمایز Red Giant Shooter Suite نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان به همراه امکانات گسترده این نرم افزار سبب شده است تا کاربران زیادی را در سرتاسر دنیا به خود جذب کند به طوری که کاربر در هنگام استفاده از این نرم افزار به طور کامل دسترسی سریع به ابزارهای ویرایشی خود را دارد.

کلمات کلیدی: Red Giant Shooter Suite, Red Giant Shooter Suiteمک, Red Giant Shooter Suite برای مک, نرم افزار پلاگین صوتی و تصویری برای مک, پلاگین صوتی و تصویریShooter S, Red Giant full software collection, قثی لهشدف, قثی لهشدف, Download Red Giant Shooter Suite Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, قثی لهشدف ساخخفثق سعهفث, قثی لهشدف ساخخفثق سعهفث, Red Giant Shooter Suite is a set of tools that gives you the freedom to shoot the way you want, دانلود Red Giant Shooter Suite MacOSX پلاگین صوتی و تصویری برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت رد جاینت, vn [hdkj, vn [hdkj, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش رد جاینت شوتر سوییت, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, vn [hdkj a,jv s,ddj, vn [hdkj a,jv s,ddj, ین نرم‌افزار امکان آزادی تصویر برداری به شیوه‌ی دلخواه را به شما می‌دهد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید مطمئن باشید که فوتیج شما به خوبی زمانبندی شده و با صدا همگام‌سازی شده است و تصمیمات شما به خوبی اتخاذ شده است., Red Giant Shooter Suite, Red Giant Shooter Suite برای مک, Red Giant Shooter Suiteمک, نرم افزار پلاگین صوتی و تصویری برای مک, نرم افزار پلاگین صوتی و تصویری در مک, نرم افزار پلاگین صوتی و تصویریShooter Suite مک, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود Red Giant Shooter Suite v13.1.10 MacOS - پلاگین صوتی و تصویری برای مک,
2019-10-28
00:09:24

دانلود Red Giant Shooter Suite v13.1.10 MacOS - پلاگین صوتی و تصویری برای مک

💻 نام نرم افزارRed Giant Shooter Suite
📌 شماره نسخهv13.1.10
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل242 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1398/8/5
📊 تعداد دانلود4,961
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️