دانلود Packt Ultimate CSS Grid Course - From Beginner to Advanced - آموزش کامل مقدماتی تا پیشرفته سی

دانلود آموزش کامل مقدماتی تا پیشرفته سی اس اس گرید

CSS Grid یکی از موضوعاتی است که اخیرا بیشتر و بیشتر در بحث توسعه وب به آن اشاره می کنند. دلیل این همه بحث و هیجان زدگی هم ساده است: CSS Grid به ما قابلیتی را می دهد که بتوانیم لایه بندی شبکه ها «Grids» را تغییر دهیم. چیز اصلی که ما باید به خاطر بسپاریم، اینست که قواعد کلی  CSS Grid هنوز هم براساس قواعد W3C نوشته و آماده می شود. و این بدین معناست که ظاهرا هنوز ورژن نهایی از این قواعد و معیار ها به صورت کامل عرضه نشده است. برای مثال بحث پشتیبانی از مرورگر هنوز کمی مشکل دارد. البته باید گفت که در نهایت ما خروجی را به شیوه استانداردی خواهیم گرفت. CSS Grid سیستمی است که به شما اجازه طراحی لایه های دو بعدی را می دهد. با وجود آنکه موضوع لایه های دو بعدی در این بحث خیلی پیشگامانه عمل نکرده است، اما باید دانست که این موضوع واقعا وجود دارد. برای فهم بهتر از این قضیه با دیدن تصویر بالا می توانید شاهد آن باشید که CSS Grid این قابلیت را به شما می دهد که ردیف ها و ستون ها را مدیریت و دسته بندی کنید. اگر با Flexbox آشنایی داشته باشید می دانید که این تکنولوژی به شما فقط اجازه مدیریت ستون ها را می دهد. با استفاده از CSS Grid شما می توانید به لایه هایی دسترسی پیدا کنید که قبلا کار با آنها غیر ممکن بود. در حقیقت این چیزها قبلا در لیست آرزو های ما بوده اند، البته بعد از لایه هایی که بر اساس جدول ما آنها را می ساختیم.
در دوره آموزشی Packt Ultimate CSS Grid Course - From Beginner to Advanced به طور کامل و مقدماتی تا پیشرفته با سی اس اس گرید و مباحث آن آشنا می شوید.

سرفصل های دوره آموزشی Packt Ultimate CSS Grid Course - From Beginner to Advanced:
- معرفی
- معرفی چیدمان گرید CSS
- تعریف و استفاده از گرید های CSS
- استفاده از مناطق گرید ، اندازه های برابر، تکرار () و minmax ()
- توجیه ظروف گرید و آیتم های گرید
- گرید نامنظم و جریان گرید
- شبکه های پیشرفته CSS
- شبکه های CSS در عمل

کلمات کلیدی: CSS Grid, آموزش CSS Grid, آموزش تصویری CSS Grid, آموزش ویدیویی CSS Grid, آموزش کامل CSS Grid, آموزش کاربر, Packt Publishing full tutorial collection, حشزنف حعذمهساهدل, حشزنف حعذمهساهدل, Download Packt Ultimate CSS Grid Course – From Beginner to Advanced, Tutorial, E-Learning, Training Course, Education, برنامه نویسی و طراحی وب, Instruction, CBT, Teacher, Direct Download Link, DDL, New, Update, Online, Buy, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n hl,ca, حشزنف عمفهپشفث زسس لقهی زخعقسث – بقخپ ذثلهددثق فخ شیرشدزثی, حشزنف عمفهئشفث زسس لقهی زخعقسث – بقخئ ذثلهددثق فخ شیرشدزثی, In this course, you'll learn how to use all CSS properties defined in the CSS Grid specification, دانلود آموزش های شرکت انتشارات پکت, hkjahvhj \:j, hkjahvhj m:j, دانلود آموزش آموزش کامل مقدماتی تا پیشرفته سی اس اس گرید, اموزش آنلاین, مجازی, فیلم آموزشی, مبتنی بر کامپیوتر, یادگیری, ویدئو, دوره آموزشی, CSS Grid, Development, download, Learning, Packt, وب, پکت, Web, آموزش, برنامه نویسی, توسعه, دانلود, سی اس اس گرید, طراحی سایت, راهنمای تصویری, استاد, مدرس, معلم, تدریس خصوصی, Development & Web, رایگان, خرید, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, اپدیت, در دوره آموزشی Packt Ultimate CSS Grid Course – From Beginner to Advanced به طور کامل و مقدماتی تا پیشرفته با سی اس اس گرید و مباحث آن آشنا می شوید., ترافیک نیم بها, ای لرنینگ, فایل آموزش, از راه دور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, فعفخقهشم مثشقدهدل فقشهدهدل, hl,ca :hlg lrnlhjd jh \davtji sd hs hs "vdn, hl,ca :hlg lrnlhjd jh mdavtji sd hs hs 'vdn,دانلود Packt Ultimate CSS Grid Course - From Beginner to Advanced - آموزش کامل مقدماتی تا پیشرفته سی اس اس گرید,
2019-05-20
23:05:19

دانلود Packt Ultimate CSS Grid Course - From Beginner to Advanced - آموزش کامل مقدماتی تا پیشرفته سی اس اس گرید

🎓 نام آموزشPackt Ultimate CSS Grid Course – From Beginner to Advanced
📁 دسته بندیبرنامه نویسی و طراحی وب
💾 حجم فایل352 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/9/19
📊 تعداد دانلود7,460
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها