دانلود iliumsoft eWallet v8.3.7 Build 35625 MacOS - نرم افزار محافظت از پسوردها برای مک
For macintoush

دانلود ایلیوم سافت ای ولت برای مک

امروزه با گسترش استفاده از خدمات الکترونیک معمولا کاربران با پسوردهای متعددی سر و کار دارند. برای مثال کارت ها و حساب های بانکی، شبکه‌های اجتماعی، سرویس های مختلف ایمیل و سرویس های ابری هر کدام نیازمند به خاطرسپاری پسوردهای مختلف و بعضا پیچیده و دشوار هستند که کار را برای کاربران مشکل می کنند. در این پست قصد معرفی نرم افزاری را داریم که در حفظ و نگهداری از رمزهای عبور یار قابل اعتماد شما خواهد بود.
iliumsoft eWallet برنامه ای برای ثبت و نگهداری رمز عبورهای متعدد در کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار توسط تیم Ilium Software ساخته و منتشر شده است. شما با این برنامه در یک محیط امن پسوردهای مختلف را یادداشت کرده و همیشه آنها را بدون هیج دغدغه‌ای همراه خود دارید. این نرم افزار برنده جایزه نیز شده است علاوه بر این نرم افزار حرفه ای و با رابط کاربری آسان می باشد که می توانید اطلاعات کارت های اعتباری تان را در آن نگه داری کنید. همچنین این ابزار امنیت بالایی را نیز داراست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iliumsoft eWallet:
- رابط کاربری ساده و آسان
- حجم کم نرم افزار
- استفاده از جدیدترین الگوریتم های محافظت از اطلاعات
- محافظت از کلیه داده های متنی
- و ...

اما وجه تمایز iliumsoft eWallet نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
رابط کاربری ساده و آسان به همراه حجم کم نرم افزار سبب شده است تا کاربران زیادی در سرتاسر دنیا از این نرم افزار استفاده کنند. همچنین امنیت بالای این نرم افزار از ویژگی های خاص و برتری آن نسبت به سایر نرم افزارها می باشد.

کلمات کلیدی: نرم افزار محافظت از پسوردها برای مک, نرم افزار محافظت از پسوردها, نرم افزار محافظت از پسوردها مک, محافظت از پسوردها برای مک, محافظت از پسوردها, iliumsoft e, Ilium Software full software collection, همهعپ سخبفصشقث, همهعئ سخبفصشقث, Download iliumsoft eWallet Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, همهعپسخبف ثصشممثف, همهعئسخبف ثصشممثف, The number of passwords you need every day for websites and work systems can be impossible to remember. eWallet helps you protect yourself by keeping your passwords safe, but easy for you to access when you need them on a variety of devices., دانلود iliumsoft eWallet MacOSX نرم افزار محافظت از پسوردها برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت ایلیوم سافت ور, hdgd,l shtj ,v, hdgd,l shtj ,v, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش ایلیوم سافت ای ولت, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hdgd,l shtj hd ,gj, hdgd,l shtj hd ,gj, iliumsoft eWallet برنامه ای برای ثبت و نگهداری رمز عبورهای متعدد در کامپیوتر شما می باشد. این نرم افزار توسط تیم Ilium Software ساخته و منتشر شده است. شما با این برنامه در یک محیط امن پسوردهای مختلف را یادداشت کرده و همیشه آنها را بدون هیج دغدغه‌ای همراه خود دارید. این نرم افزار برنده جایزه نیز شده است علاوه بر این نرم افزار حرفه ای و با رابط کاربری آسان می باشد که می توانید اطلاعات کارت های اعتباری تان را, iliumsoft eWallet, iliumsoft eWallet مک, iliumsoft eWallet برای مک, محافظت از پسوردها, محافظت از پسوردها برای مک, نرم افزار محافظت از پسوردها, نرم افزار محافظت از پسوردها مک, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود iliumsoft eWallet v8.3.7 Build 35625 MacOS - نرم افزار محافظت از پسوردها برای مک,
2017-11-26
20:54:12

دانلود iliumsoft eWallet v8.3.7 Build 35625 MacOS - نرم افزار محافظت از پسوردها برای مک

💻 نام نرم افزارiliumsoft eWallet
📌 شماره نسخهv8.3.7 Build 35625
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل14 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/9/5
📊 تعداد دانلود3,451
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️