دانلود Mindly v1.6.1 MacOS - نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار برای مک
For macintoush

دانلود مایندلی برای مک

Mindly نرم افزاری کارآمد برای مرتب سازی افکار و ایده های شخصی بوده که توسط شرکت dripgrind برای سیستم عامل مکینتاش منتشر شده است. به وسیله این نرم افزار جهان درونی خود را سازماندهی کنید! با گسترش روزانه مشکلات و مشغله های کاری، ذهن افراد مشغول شده و نمی توانند که ایده هایشان را جمع بندی و یا اینکه افکارشان را متمرکز کنند. این نرم افزار به کاربران کمک می کند تا با سیستمی بسیار هوشمند و در عین حال ساده افکار و ایده های خود را دسته بندی کرده تا بتوانند بر روی آن ها متمرکز شوند. این نرم افزار علاوه بر سازماندی ایده ها برای فعالیت های دیگری نظیر پروژه های کاری، مرتب سازی نکات مهم قبل از جلسه، نوشتن خلاصه سریع و ... قابل استفاده بوده و می توان نهایت بهره را از آن برد. پس از جمع بندی ایده ها، افکار و فعالیت های خود می توانید به آسانی نکات غیر ضروری را از نمودار ایجاد شده حذف کرده تا بتوانید به صورت بهتری به کلیات و نکات ضروری فعالیت هایتان بپردازید. از ویژگی های قابل تحسین این ابزار می توان به پشتیبانی آن از یادداشت ها، آیکون و تصاویر برای هر نکته ایجاد شده در نرم افزار اشاره کرد. پس از مرتب کردن تمامی یادداشت ها و گزینه های ایجاد شده می توانید نقشه ذهنی خودتان را استخراج کرده و آن را در دستگاه هوشمندتان ذخیره کنید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Mindly:
- قابلیت ایجاد سلسله مراتب نامتناهی از عناصر
- اضافه کردن یادداشت، آیکون و تصویر به هر عنصر ایجاد شده
- مجموعه ای از طرح های رنگی مختلف برای عناصر گوناگون
- کلیپ بورد ویژوال برای سازماندهی مجدد محتوا
- صادر کردن نقشه تفکرات ذهنی در قالب فرمت های PDF، OPML، Text
- و ...

اما وجه تمایز Mindly نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
نرم افزار Mindly با توجه با قابلیت منحصر به فرد خود توانسته است محبوبیت بالایی را در بین کاربران سراسر دنیا به خود جذب کند. همچنین حجم کم این نرم افزار از دیگر برتری های منحصر به فرد این نرم افزار می باشد.

کلمات کلیدی: نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار برای مک, نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار مک, نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار, مرتب سازی ایده و افکار برای مک, مرتب سازی, dripgrind full software collection, یقهحلقهدی, یقهحلقهدی, Download Mindly Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, پهدیمغ , ئهدیمغ , Mindly helps t- organize your inner universe. Give a structure t- your thoughts, capture ideas, plan a speech, take notes. It is up t- you. The universe is yours., دانلود Mindly MacOSX نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت دریپ گریند, nvd\ "vdkn, nvdm 'vdkn, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش مایندلی, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, lhdkngd, lhdkngd, ndly نرم افزاری کارآمد برای مرتب سازی افکار و ایده های شخصی بوده که توسط شرکت dripgrind برای سیستم عامل مکینتاش منتشر شده است. به وسیله این نرم افزار جهان درونی خود را سازماندهی کنید! با گسترش روزانه مشکلات و مشغله های کاری، ذهن افراد مشغول شده و نمی توانند که ایده , Mindly, Mindly مک, Mindly برای مک, مرتب سازی ایده و افکار, مرتب سازی ایده و افکار برای مک, نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار, نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار مک, Desktop, Home & Hobby, Software, Utilities, دسکتاپ, خانگی, نرم افزار, کاربردی, دانلود Mindly v1.6.1 MacOS - نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار برای مک,
2017-11-30
19:09:24

دانلود Mindly v1.6.1 MacOS - نرم افزار مرتب سازی ایده و افکار برای مک

💻 نام نرم افزارMindly
📌 شماره نسخهv1.6.1
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل18 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1396/9/9
📊 تعداد دانلود5,146
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️