دانلود iShowU Studio v2.3.4 MacOS - نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ برای مک
For macintoush

دانلود آی شو یو اینستنت ادونس برای مک

iShowU Instant Advanced یکی از نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش کامپیوتر است که با استفاده از آن می توانید به راحتی منطقه ای خاص از صفحه نمایش و یا محیط برنامه ها را ضبط کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند یک ضبط ویدئوی با نسبت تراکم بالا داشته باشید و این در حالی است که پس از ضبط، کم ترین افت کیفیت را مشاهده می کنید. این نرم افزار به مراتب نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه خود عملکرد بهتری دارد. همچنین حجم فایل های ضبط شده توسط این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه، کم تر است، چون در این نرم افزار از قوی ترین امکانات فشرده سازی کیفیت استفاده شده است. می توانید ویدئوهای با کیفیت ضبط شده توسط این نرم افزار را در هر یک از فرمت های AVI، MPEG، Xvid و ... ذخیره کنید. از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به امکان ضبط 24 ساعته، بدون توقف، اشاره کرد. این برنامه با تصویر برداری با رزلوشن بالا به صورت HD کوچکترین جزئیات را نیز ثبت می کند. هم چنین این نرم افزار به میزان بسیار کمی از منابع سیستم شما استفاده می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار iShowU Instant Advanced:
- ضبط منطقه ای خاص از صفحه نمایش و یا محیط برنامه
- کوچک تر بون حجم فایل های ضبط شده توسط نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه
- امکان ضبط 24 ساعته بدون لحظه ای توقف
- تصویر برداری با رزلوشن بالا به صورت HD
- استفاده بسیار کم از منابع سیستم
- پشتیبانی و ذخیره تصاویر گرفته شده به فرمت های BMP, PNG and JPEG
- امکان نمایش میران FPS
- امکان ضبط ویدیو تا حداکثر سایز ۲۵۶۰×۱۶۰۰
- و ...

اما وجه تمایز iShowU Instant Advanced نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه در چیست؟
این نرم افزار هر چیزی که شما در صفحه نمایش مشاهده می کنید از جمله کل دسکتاپ، پنجره ها، منوها، نشانگر حتی با صدا ضبط می نماید. خط کش صفحه نمایش به شما اجازه می دهد تا به دقت ازهر چیزی که بر روی صفحه نمایش شما است، تصویر برداری کنید. تنها یک کلیک طول می کشد تا نرم افزار از چت ها با وبکم و تماس های ویدیویی تصویر برداری کند.

کلمات کلیدی: نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ برای مک, نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ مک, نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ, فیلم برداری از دسکتاپ برای مک, نرم افزار فیل, shiny white box full software collection, ساهدغ صاهفث ذخط, ساهدغ صاهفث ذخط, Download iShowU Instant Advanced Software, For Macintosh, MacOSX, MacBook Pro, Apple, Mac Book Air, iTunes, AppStore, dmg, pkg, New, Last Version, Full Licensed, Free License, Cracked, Direct Download Link, DDL, Crack, Keygen, Patch, Serial, Update, Trial, Edition, Retail, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n kvl htchv l;dkjha, هساخصع هدسفشدف شیرشدزثی, هساخصع هدسفشدف شیرشدزثی, iShowU Instant gives you real-time screen recording like you've never seen before! It is the fastest, most feature-filled real-time screen capture tool from shinywhitebox yet. All of the features you would expect are here, and probably some you don't!, دانلود iShowU Instant Advanced MacOSX نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ برای مک, دانلود نرم افزار های شرکت شاینی وایت باکس, ahdkd ,hdj fh:s, ahdkd ,hdj fh:s, آخرین نسخه, نسخه نهایی, نسخه جدید, ورژن نهایی, دانلود مکینتاش آی شو یو اینستنت ادونس, برای مکینتاش, مک, مک او اس ایکس, سیستم عامل اپل, مک بوک پرو, کامپیوتر مک, مک بوک ایر, مک مینی, فول لایسنس, شماره سریال, دانلود رایگان, کرک, شماره سریال, کیجن, خرید, آی تیونز, اپ استور, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, با لینک مستقیم, سافت ور, اپدیت, ترافیک نیم بها, تریال, سوفت ور, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, پشزهدفخعسا, hd a, d, hdksjkj hn,ks, hd a, d, hdksjkj hn,ks, iShowU Instant Advanced یکی از نرم افزارهای ضبط صفحه نمایش کامپیوتر است که با استفاده از آن می توانید به راحتی منطقه ای خاص از صفحه نمایش و یا محیط برنامه ها را ضبط کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند یک ضبط ویدئوی با نسبت تراکم بالا داشته باشید و این در حالی است که پس از ضبط، کم ترین افت کیفیت را مشاهده, iShowU Instant Advanced, iShowU Instant Advanced مک, iShowU Instant Advanced برای مک, فیلم برداری از دسکتاپ برای مک, نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ, Desktop, Software, Utilities, دسکتاپ, نرم افزار, کاربردی, دانلود iShowU Studio v2.3.4 MacOS - نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ برای مک,
2021-06-22
18:51:53

دانلود iShowU Studio v2.3.4 MacOS - نرم افزار فیلم برداری از دسکتاپ برای مک

💻 نام نرم افزارiShowU Instant Advanced
📌 شماره نسخهv2.3.4
📁 دسته بندینرم افزار
💾 حجم فایل39 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1400/4/1
📊 تعداد دانلود4,673
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها
💡 آموزش نصب و فعال سازی✔️