دانلود OKAMI HD - بازی اوکامی
(1397/1/7) تغییرات:

نسخه کم حجم FitGirl اضافه شد!

دانلود بازی اوکامی برای کامپیوتر

بازی OKAMI HD در سبک ماجرائی که توسط CAPCOM Co., Ltd. طراحی و در سال 2017 برای رایانه های شخصی منتشر شده است. هیدکی کامیا یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌سازان ژاپنی است؛ به هر حال وقتی به کارنامه کاری وی نگاه می‌کنیم، بازی‌هایی مثل Resident Evil ،Devil May Cry و Bayonetta را می‌بینیم. این بازی‌ساز مطرح، در سال ۲۰۰۶ اما بازی‌ای با نام Okami ساخت که می‌توان آن را تجربه‌ای متفاوت در بین ساخته‌های او دانست. این بازی در سال ۲۰۰۶، همان سالی که کنسول پلی‌استیشن 3 عرضه شد، برای پلی‌استیشن 2 منتشر شد و در ابتدا خیلی هم از حیث فروش شرایط خوبی را پشت سر نگذاشت. با این حال Okami استقبال عالی منتقدین را در آن زمان در پی داشت و خیلی‌ها مخصوصا سبک هنری خاص آن را تحسین کردند و آن را یکی از زیبا‌ترین بازی‌هایی دانستند که تا به امروز منتشر شده است. تعریف و تمجید‌ها از این بازی به حدی بود که سایت IGN در آن سال Okami را به‌عنوان بهترین بازی سال خود معرفی کرد. این بازی توسط استودیو کلاور ساخته شده و توسط کپکام منتشر شده بود. با این حال مدتی پس از انتشار بازی، این استودیو رسما تعطیل شد و مثلا توسعه نسخه Wii بازی به استودیو Ready at Dawn واگذار شد. این بازی همچنین یک دنباله با نام Ōkamiden هم دارد که در سال ۲۰۱۰ به صورت انحصاری برای نینتندو DS منتشر شد.
تا به امروز نسخه‌های متعددی از بازی Okami منتشر شده است؛ برای مثال یک نسخه HD از این بازی در سال ۲۰۱۲ برای پلی‌استیشن 3 منتشر شد و حال چند روزی است که یک نسخه HD جدید از این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده است. این نسخه از بازی از مواردی مثل رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و نرخ فریم آن هم روی ۳۰ قفل شده است. از طرف دیگر امکان انتخاب بین حالت‌های واید اسکرین و نسبت 4:3 نسخه اصلی بازی نیز وجود دارد. راستی داستان بازی Okami هم در مورد آماتراسو است که به یک گرگ سفید تبدیل شده و قصد نجات ژاپن را دارد.

منبع توضیحات: زومجی

کلمات کلیدی: دانلود OKAMI HD با لینک مستقیم, دانلود OKAMI HD از سرور ایران, دانلود رایگان OKAMI HD با لینک مستقیم, د, CAPCOM Co., Ltd. full game collection, زشحزخپ زخ., مفی., زشحزخئ زخ., مفی., Download OKAMI HD Game, دانلود آخرین نسخه بازی OKAMI HD, دانلود جدیدترین نسخه بازی OKAMI HD, دانلود جدیدترین اپدیت بازی OKAMI HD, OKAMI HD for windows, OKAMI HD for PC, full DLC, New, OKAMI HD Last Version, OKAMI HD Full Licensed, Free License, OKAMI HD Cracked, Direct Download Link, DDL, OKAMI HD Crack, OKAMI HD Keygen, OKAMI HD Patch, OKAMI HD Serial, OKAMI HD Update, Online, Trial, Edition, OKAMI HD Retail, OKAMI HD RePack, خرید بازی OKAMI HD, سریال بازی OKAMI HD, Usnet, Torrent, P30Download, Danlod, Danload, Donload, nhkg,n fhcd, خنشپه ای, خنشئه ای, شرکت کپکام کو, :\:hl :,, :m:hl :,, آخرین نسخه بازی اوکامی, جدیدترین ورژن بازی اوکامی, نسخه نهایی بازی اوکامی, بازی جدید اوکامی, دانلود بازی اوکامی, بازی اوکامی برای ویندوز, بازی اوکامی برای کامپیوتر, اموزش راهنمای نصب اوکامی, فول لایسنس, شماره سریال اوکامی, دانلود رایگان اوکامی, کرک بازی اوکامی, شماره سریال بازی اوکامی, کیجن اوکامی, خرید بازی اوکامی, لایسنس رایگان, پی سی, پی 30, دانلود رایگان بازی اوکامی با لینک مستقیم, گیم, تریلر بازی اوکامی, اپدیت بازی اوکامی, آنلاین, ترافیک نیم بها, تریال, مجانی, داونلود, دانلد, تورنت, یوزنت, تحميل, ڈاؤن لوڈ, دریافت, لشپث, h,:hld, h,:hld,adventure, CAPCOM Co., Ltd., OKAMI HD, کپکام کو, اوکامی, Adventure, ماجرایی, دانلود OKAMI HD - بازی اوکامی,
2018-04-01
01:38:56

دانلود OKAMI HD - بازی اوکامی

🕹️ نام بازیOKAMI HD
📁 دسته بندیماجرایی
🏢 ناشرCAPCOM Co., Ltd.
👦 رده بندی سنیT
💾 حجم فایل21600, 4700, 14100 مگابایت
📅 تاریخ به روزرسانی1397/1/7
📊 تعداد دانلود9,887
❤️ هزینه دانلودرایگان و نیم بها